LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstappen naar KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
H.Habets

overstappen naar KPN

Ongelezen bericht door H.Habets »

begin april 2010 ben ik overgestapt van Online naar KPN :)
mijn abonnement bij online was beeindigd en KPN had een leuke aanbieding
mijn ADSL werd overgezet naar KPN en op 21 mei 2010 zou alles werken
alleen :?: mijn oude telefoonnummer ,dat ik aangevraagd had om mee over te nemen naar KPN , door technische redenen duurde dat nog tot ± 3 juni voor ik dat weer had .intussen kreeg ik wel een ander nummer van KPN
vandaag is het 18 juni ,ik heb mijn oude telefoonnummer nog altijd niet en kraag 4 dagen geleden een telefoontje dat de portering van mijn oude nummer i.v.m. vakantietijd en technische redenen waarschijnlijk pas eind augustus 2010 kon plaatsvinden
ik heb al 2 brieven gestuurd naar de klachtenafdeling en voor ongeveer € 150 gebeld met die malloten van de klantenservice van KPN , maar nihil
TV werkt goed , Internet werkt goed , telefoon met nieuw nummer werkt ook wel maar de klantenservice van KPN :( :( :( :(

ik ben vandaag nog in de KPN shop geweest in Heerlen en op 5 Juli zou ik mijn nummer weer hebben
ben ik teminste weer bereikbaar voor mijn klanten die ik niet kan bereiken omdat ik niet in het bezit ben van hun nummers
ik overweeg toch om een flinke schadeclaim in te dienen bij KPN van ongeveer € 150 per week
geteld vanaf 21 mei tot 5 juli zijn dat 6 weken a €150 = € 900

eens kijken wat hun reactie hierop is

stofzuigertje

Re: overstappen naar KPN

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je als bedrijf een privé nummer gebruikt is de schade niet gedekt.

Een 06 nummer of vaste aansluiting maakt niets uit, elke overstap loop je risico en als het voor een bedrijf is dus niet teveel overstappen.

SirPeter

Re: overstappen naar KPN

Ongelezen bericht door SirPeter »

Hoe zag de order bevestiging eruit? Stond daar in "nieuw nummer" of overname nummer x? Als daar alleen "nieuw nummer" stond dan is daar de fout begonnen, bij de order aanvraag.

2 maanden voor een inportering van een nummer? Reden vakantie? Geloof er niets van. Als vakantie als reden gebruikt wordt dan is dat een mooie reden om naar de consumenten autoriteiten te gaan want dat kan echt niet waar zijn. 2 a 3 weken max. Uiteraard kan ik nu even niets vinden op de bagger opta site. Het staat daar ergens in maar kan het niet vinden en ga niet zoeken naar de juiste bagger .pdf bestand. Ze moeten die site wat gebruikersvriendelijker maken. Maar goed 2 maand voor een inportering moet u niet mee akkoord gaan. Als de vorige provider de nummer vrij hebben gegeven kan KPN die gewoon overnemen.

Gesloten