En opeens heb je een heerlijke diepe en lange Italiaanse keuken!
Alles is gegaan zoals gepland. De keuken werd de zaterdag voor de 31e mei, dag van begin inbouw, geleverd. De keukenmonteur is 3 dagen bezig geweest in totaal en het resultaat is gewoon erg strak en mooi.
Dus geen langere wachttijden dan beloofd en ook geen nare dingen onderweg. We hadden van tevoren alles voorbereid, zodat de monteur meteen aan de slag kon.
Er ontbreekt nog 1 ding maar die moest op maat gemaakt worden en is voor rekening van de keukenman zelf als de monteur nog een keer komt. Monteur komt dan nogmaals een keer nastellen omdat de kasten en lades natuurlijk niet meer leeg zijn.
Al met zijn wij enorm blij met deze schitterende Snaidero keuken. Ik persoonlijk vind het een tijdloos model, maar dat is echt persoonlijke smaak. Service is ook geweldig. Als ik vragen of opmerkingen had dan kon ik mailen of bellen, antwoord kreeg ik dezelfde dag nog.
Er staan foto´s op de site van de keukenman, project 469 zijn wij. Ik geef geen URL verder maar je komt er vanzelf op terecht als je het merk intoetst.
En neeeeeeeeeeeeeeee: ik heb geen aandelen of wat dan ook in dit merk. Ben gewoon een happy consument en heel erg blij dat ik voor kwaliteit ben gegaan