LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oplichting via marktplaats.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Robert

oplichting via marktplaats.nl

Ongelezen bericht door Robert »

Helaas maar waar..... ik ben opgelicht.

Na op een advertentie gereageerd te hebben van www.marktplaats.nl voor een nieuwe mobiele telefoon (nokia 8310 aangeboden voor 199 euro) is het dan toch gebeurt....opgelicht. Nu is dat voor mij niet het ergste het is namelijk mijn eigen domme fout gewwest. Helaas gewoon geld weg...MAAR het enigste wat ik wil is dat marktplaats deze personen blokkerd!! Er staan tot de dag van vandaag nog +/- 50 advertenties in de rubriek mobiele telefoons van deze oplichters. Ik heb marktplaats er nu al 4 keer op gewezen dat dit dezelfde personen treft maar onder een andere naam. Ook tevens al paar keer een advertentie geprobeerd te plaatsen ter waarschuwing maar die word telkens weer verwijdert.

marktplaats weigerd iets te doen. Ze zijn wel blij met al dat geld maar in de verste verte enige verantwoordelijkheid nemen doen ze niet. Dit neem ik ze kwalijk . Ondertussen is mijn lijst van gedupeerde personen door de desbetreffende mensen al gegroeid tot 23. Dit is sinds(!!!!) dat ik marktplaats voor deze heren heb gewaarschuwd.....en jajaj nu vind ik ze dus verantwoordelijk voor medeplichtigheid aan oplichting. Als je zelfs na hard bewijs te hebben geleverd en zoveel klachten nog steeds niks onderneemt dan ben je net zo rot als die oplichters zelf.

Het zijn gewoon een stelletje geldwolven, maar verantwoordelijkheid nemen ho maar.

wat een bagger, wachtend op het volgende mailtje van een opgelicht persoon blijven we hopeloze pogingen wagen.


robert

Bart

Re: oplichting via marktplaats.nl

Ongelezen bericht door Bart »

Ha Robbert,

Ik ben niet opgelicht, maar ik wou gewoon ff zeggen dat het op marktplaats.nl een gigantische bende is, alle advertenties staan door elkaar en negen van de tien advertenties zijn al verlopen of is het aangeboden goed al weg.

etje

Re: oplichting via marktplaats.nl

Ongelezen bericht door etje »

Aan dat laatste kan marktplaats niet veel doen. Ik heb onlangs een boel spullen verkocht via marktplaats. Dat verliep voor alle partijen prima. Je moet als verkoper na verkoop wel zelf de moeite nemen om de advertentie weg te halen. Daarvoor krijg je van marktplaats prima mogelijkheden. Marktplaats kan ook niet ruiken of iets is verkocht!
De rubrieken die ik gebruikte klopte trouwens wel prima!
Ik ben dus goed te spreken over marktplaats.

Radar

Re: oplichting via marktplaats.nl

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Robert,

We hebben je geprobeerd te mailen, maar je mailadres werkt niet. We zouden graag contact met je krijgen, dus we verzoeken je ons een mailtje te sturen: [email protected]

Alvast bedankt,
Redactie TROS Radar

garry kuijs

Re: oplichting via marktplaats.nl

Ongelezen bericht door garry kuijs »

zelf ben ik goed te spreken over marktplaats; er zijn altijd lieden die de kluit belazeren; vooral als je dingen laat opsturen; beter is het artikel zelf op te halen; kan je zien wat je koopt en van wie je het koopt; garantie heb je nu eenmaal niet!!

JurjenB
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: oplichting via marktplaats.nl

Ongelezen bericht door JurjenB »

Beste Robbert,

Klopt helaas! Marktplaats doet geen ene PIEP om oplichters te stoppen. Ik heb er zelf ook de nodige ervaring mee. Gewoon op je intuïtie afgaan en als je ook maar even twijfelt niet doen of heel erg voorzichtig zijn. Ze schijnen alleen wat te doen als de politie dat vraagt. Dus aangifte doen? En dan de kans lopen dat de oplichters achter je adres komen? Lijkt mij niet zo verstandig. Sterkte!

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: oplichting via marktplaats.nl

Ongelezen bericht door Gompy47 »

JurjenB schreef:Beste Robbert,
**knip**
Beste JurjenB,
Dit is een bijna acht jaar oud topic :roll: :roll: :oops:
Topic-starter Robert is al lang geen lid meer van dit forum

Gesloten