LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inbraak
inbraak
ik heb een inboedelverzekering bij interpolis nou had ik mijn buitenboord motor met opblaasbare boot in een fietsen schuurtje op mijn eigen terein afgesloten met een hek er om heen met slot op de deur en op het schuurtje zit ook een slot deze is geheel van steen hier is ingebroken en alles meegenomen valt dit onder mijn inboedel verzekering
Re: inbraak
Artikel 1 van de algemene voorwaarden:
Niet tot de inboedel rekenen wij:
-motorrijtuigen,
-behalve brom,snorfietsen en gazonmaaiers;
-caravans;
[b]Andere aanhangwagens en vaartuigen, waarvan de nieuwwaarde hoger is dan € 1.500,[/b].
Niet tot de inboedel rekenen wij:
-motorrijtuigen,
-behalve brom,snorfietsen en gazonmaaiers;
-caravans;
[b]Andere aanhangwagens en vaartuigen, waarvan de nieuwwaarde hoger is dan € 1.500,[/b].
Re: inbraak
Goedkope vallen er wel onder, duurdere niet.
Dus wat was de nieuwwaarde, ongeacht of je nieuw of gebruikt kocht is dat bepalend en aanbiedingen die tijdelijk waren tellen ze ook vaak niet mee.
Dus niet de aankoop waarde maar de normale verkoop prijs is bepalend of dit soort dingen onder inboedel of aparte verzekering vallen.
Wel kun je na inbraak een eis krijgen dat schuur een beter slot moet hebben gelijk aan de woning.
Dus wat was de nieuwwaarde, ongeacht of je nieuw of gebruikt kocht is dat bepalend en aanbiedingen die tijdelijk waren tellen ze ook vaak niet mee.
Dus niet de aankoop waarde maar de normale verkoop prijs is bepalend of dit soort dingen onder inboedel of aparte verzekering vallen.
Wel kun je na inbraak een eis krijgen dat schuur een beter slot moet hebben gelijk aan de woning.