LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dure Philips TV net buiten garantie stuk

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Robertclaassen
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2010 08:56

Dure Philips TV net buiten garantie stuk

Ongelezen bericht door Robertclaassen »

2,5 jaar geleden heb ik een hele dure Philips TV gekocht, 1500 euro. Nu is hij 6 maanden buiten de garantie en gaat hij niet meer aan. De aan/uit schakelaar is in de tv verdwenen. Ik heb contact met Philips opgenomen, maar je krijgt alleen een callcenter en niemand kan iets voor je doen. Toen ik mijn probleem vertelde, zei dat meisje me dat ze die klacht heel vaak krijgen. Ofwel het product deugt niet! Dan neemt philips zijn verantwoordelikheid zou je denken, maar niet dus. 100 euro om de TV te repareren. Je hebt geen keuze want anders in je dure TV onbruikbaar en een procedure starten doet niemand. Je kunt boos worden wat je wil, maar die callcenter medewerkers doen alleen maar wat er op hun schermpje staat. U moet niet op dat knophje drukken, maar ertegen aan zeggen ze dan. pak je de handleiding, staat er dat je op het knopje moet drukken. Ik ging op internet kijken en trof daar meer mensen met de zelfde klacht. Ik hoop dat jullie misschien kunnen helpen om bij Philips wel iemand te bereiken die hier uitleg over kan geven. Een tv van 1500 euro mag toch niet na 2,5 jaar stuk zijn?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Dure Philips TV net buiten garantie stuk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Een tv van 1500 euro mag toch niet na 2,5 jaar stuk zijn?
Een TV moet zeker langer dan 2,5 jaar meegaan.
Dit betekent echter nog niet dat er nooit wat aan mag mankeren.

Het kapot gaan van een aan/uit knopje is zo een klein mankement wat kan optreden.

Je hebt dan ook geen enkel recht op tegoedkoming van Philips.

(Dit zou alleen anders worden als je kan bewijzen dat een zeer groot gedeelte van de bezitters van dit toestel, hetzelfde mankement vertonen. Een groot gedeelte is dus meer dan 5 of 6 lotgenoten)

Robertclaassen
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2010 08:56

Re: Dure Philips TV net buiten garantie stuk

Ongelezen bericht door Robertclaassen »

Het feit dat ze zelf aangeven dat ze deze klacht heel vaak horen en er een coulance op zit (anders was het veel meer dan 100 euro reparatie), geeft naar mijn mening wel aan dat het product niet helemaal deugt. Bovendien staat er een fout in de handleiding, nl dat je op het knopje moet drukken, waardoor de tv dus stuk gaat.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Dure Philips TV net buiten garantie stuk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Bovendien staat er een fout in de handleiding, nl dat je op het knopje moet drukken,
:mrgreen: fout in de handleiding???

Misschien dat Uri Geller op een andere manier dan de TV aan zet, maar gewone stervelingen zullen toch echt op de aan/uit knop moeten drukken

Robertclaassen
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2010 08:56

Re: Dure Philips TV net buiten garantie stuk

Ongelezen bericht door Robertclaassen »

Behalve bij Philips, want die maken een draaischakelaar, die je van voor naar achter moet duwen, maar dat zetten ze dan niet in de handleiding.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Dure Philips TV net buiten garantie stuk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Behalve bij Philips, want die maken een draaischakelaar, die je van voor naar achter moet duwen, maar dat zetten ze dan niet in de handleiding.
Blijft mijn vorige post toch staan:

Als RobertClaassen geen pseudoniem is voor Uri Geller,
en
Je wist niet dat de drukknop een in het echt een draaischakelaar was,

hoe heb je dan 2,5 jaar lang (!), je televisie aangezet... :mrgreen:

Anne Nas
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 apr 2010 15:27

Re: Dure Philips TV net buiten garantie stuk

Ongelezen bericht door Anne Nas »

:D :D

Gesloten