LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belcompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
BartBonApart

Belcompany

Ongelezen bericht door BartBonApart »

Hier nog een andere Belcompany probleem:

HTC desire is ongeveer 2 maanden geleden aangeschaft. De reden dat het toestel aangeschaf is bij Belcompany is dat ik een stukje service verwacht (in mijn optiek iets waar een winkel als belcompany voor zou moeten staan t.o.v. een internetwinkel).

Bij aankoop van het toestel is direct een beschermhoes gekocht en een verzekering afgesloten. Wat blijkt: het beschermhoesje geeft af! Vervolgens ben ik terug gegaan en heb mijn verhaal gedaan aan desbetreffende verkoper. Mij werd verwijt dat ik op de zijkant van de doos had moeten kijken waarop staat vermeld (op een klein etiket dat er opgeplakt is) dat het toestel is behandeld met een speciale coating die niet in aanraking mag komen met materiaal dat afgeeft. Volgens mij is het de taak van de verkoper om mij te informeren over deze slechte afwerking voordat ik een beschermhoes koop.

De verkoper geeft toe dat hij dit zelf ook niet wist op het moment van verkopen, het hoesje vergoeden kon hij niet doen omdat ik dan binnen 2 weken terug had moeten komen (niet mogelijk want toen was het nog niet zichtbaar). In eerste instantie krijg ik te horen dat ik moet informeren bij HTC. Na wat doorpraten snapt men uiteindelijk toch dat ik het toestel bij Belcompany heb gekocht en niet bij HTC. De achterkant van de telefoon werd mij nieuw aangeboden binnen 2 dagen.

Het verhaal over de verkoop van gebruikte telefoons die nogmaals verkocht worden (http://www.htcdesireblog.nl/aanbiedinge ... /#more-175) bevestigd onderstaande conclusie!

Koop je toestel bij een internetwinkel scheelt je toch al snel 60.- Service lijkt tegenwoordig ver te zoeken bij een winkel als Belcompany (zeer jammer).

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben.

GodsSon

Re: Belcompany

Ongelezen bericht door GodsSon »

Het leek je wel nuttig om het 3x te posten?

BartBonApart

GodsSon schreef:Het leek je wel nuttig om het 3x te posten?
Bedankt voor je reactie.

Ravx

Ongelezen bericht door Ravx »

Erg vervelend om je nieuwe toestel snel beschadigd te zien raken. Ik koop mijn toestellen vaak bij Thephonehouse dit vanwegen het soepele beleid en snelle service.

Goed, dit helpt niet mee aan je probleem. Toch spijtig dat je ze eerst moet uitleggen hoe het werkt voor ze je pas service verlenen.

bc_klantenservice
Contacteer:

Ongelezen bericht door bc_klantenservice »

Beste klant,

Graag zouden wij je willen helpen met het oplossen van je klacht. Zou je contact met ons willen opnemen op telefoonnummer: 0318 569 852 (ma./vr. 09.00 t/m 17.30) Wij hebben je klacht geregistreerd onder referentie: BC1006-688.

Met vriendelijke groet,

BelCompany

BartBonApart

bc_klantenservice schreef:Beste klant,

Graag zouden wij je willen helpen met het oplossen van je klacht. Zou je contact met ons willen opnemen op telefoonnummer: 0318 569 852 (ma./vr. 09.00 t/m 17.30) Wij hebben je klacht geregistreerd onder referentie: BC1006-688.

Met vriendelijke groet,

BelCompany
Vanmiddag heb ik contact opgenomen met de klantenservice (bovenstaand nummer) van Belcompany. Tijdens dit gesprek werd mij een oplossing aangeboden die men telefonisch niet kon communiceren. De klantenservice medewerkster zou contact opnemen met een ander filiaal dan waar dat ik mijn toestel destijds heb gekocht en waar ik onprettig ben geholpen. Mij werd gevraagd of ik vandaag nog tijd had om langs te gaan.

Een aantal uur later heb ik het filiaal gebeld.

Vervolgens ben ik naar het filiaal gegaan, mijn verhaal is goed gecommuniceerd richting de medewerkster. Deze medewerkster was overigens wel zeer spontaan en aardig (in tegenstelling tot de medewerkster uit het vorige bericht). Er werd mij direct een nieuw toestel aangeboden met de vraag of ik voorkeur had voor eventueel een andere kleur.

Gesloten