hallo,
ik ben :mrgreen:boos, Mensen pas op met gratis ringtone's.
Ze zijn dus Niet gratis je betaal veel. (80 euro 2 mnd)
Het gaat meteen in,echter als je er achter komt,ga je naar T-mobile.(The phone house)) Die help je netjes door het geven van een telefoonnummer.helpen ho maar.Dat is alles wat ze doen!!
Dan krijg je vervolgen een www toestand en mag je het zelf regelen!
Daarna word je gebeld hoe je de service vind...........
Als je het zelf geregeld heb gaan er drie dagen overheen ,voordat het STELEN ophoud. Waarom kan dat niet meteen!!! Het heeft me al 80 euro gekost!!!
Hoe krijg ik mijn geld nu terug??? Ik zou het niet weten.
Geld weg en GEEN gratis ring tone,wie stopt deze crimie's???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile
Re: T-mobile
Je moet niet bij t-mobile of the phonehouse wezen maar bij jezelf.
Er is hier al zoveel voor gewaarschuwd.
Deze dienst heb je zelf aktief gemaakt, waarom zou de phone house of t-mobile dit voor je moeten stopzetten?
stop naar het sms nummer is soms voldoende.
Of je moet alle diensten blokkeren via smsdienstenfilter.nl
Geniet lekker ff van het mooie weer
Gr
ATESLI
Deze dienst heb je zelf aktief gemaakt, waarom zou de phone house of t-mobile dit voor je moeten stopzetten?
Gr
ATESLI
-
Ik ben het helemaal met Atesli eens. Iedereen weet dat als je eenmaal een ringtone hebt gedownload dat je 9 van de 10 keer vast zit aan een abonnement. Het is inderdaad vaak onduidelijk over hoe je hier weer vanaf komt. gewoon nooit een beltoon bestellen is DE oplossing voor alles!atesli schreef:Je moet niet bij t-mobile of the phonehouse wezen maar bij jezelf.
Gr
ATESLI
beetje kansloos om de tph de schuld te geven, hoe dom ben je dan!!
-
Inderdaad, het is over het algemeen bekend dat je direct aan een abo vast zit. Naar dat geld kun je dan ook zeker fluiten, want zij hebben ook algemene voorwaarden en daar staan de bedragen in. Achterbaks? Zeker. Maar wel legaal. Jij gaat akkoord met de algemene voorwaarden door een smsje te sturen. Weet je trouwens wat wel gratis is? Via je eigen computer de muziek op je telefoon zetten middels een datakabel