LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkoop Binnen Dienst Unilver Nederland Unox Cup a Soup.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Roshan026

Verkoop Binnen Dienst Unilver Nederland Unox Cup a Soup.

Ongelezen bericht door Roshan026 »

Ik ben niet echt onder de in druk van Unilver Cup a Soup Verkoop Binnendienst. Die ook gaan over Unox Cup a Soup..
Ik had een Cup a Soup Mini gekocht bij de Makro. Ik heb zelf geen bedrijf maar dat heb ik duidelijk aan gegeven en dat vonden ze goed ik mocht de naam van een goede kennis van mij gebruiken die wel een bedrijf hadden daar wisten ze dus al van dat vonden ze niet erg. hij deed het niet meer dus ik kon hem op sturen binnen de garantie heb ik gedaan plus aankoop bewijs.
En het zal allemaal geregeld worden binnen 15 werkdagen, Niet dus ik heb de verkoop binnen dienst van Unilver opgebeld zeggen ze dat ik mijn adres gegevens op het pappiertje niet heb ingevult wat dus wel is gebeurt, nou ja dacht ik het ging nog heel vriendelijk. naar wat telefoontjes op en neer kwamen ze tot een besluit dat ik maar nogmaals een brief moest sturen naar Hageman hun maken de Cup a Soup mini, bij die brief moest ik het aankoopbewijs doen en het verzendbewijs, heb ik gedaan ik heb mijn pakket verstuur met de Tnt ik kon hem dus ook volgen met mijn TrackTrace nummer en Ja, hij was afgelevert dus daar kan het niet aan liggen. Nou brief op de zelfde dag gemaakt en verstuurd op 16 maart nog wel mijn verjaardag, en ik bel vandaag op 6 mei wat denk je ik vroeg naar wie ik werd geholen Nathalie, en ze wist niet eens meer wie ik was heb het verhaal nog een keer uitgelegt en ze zijden ja dan moet u contact opleggen met Hageman zelf dat is een andere Partij! Dus zij wil eigenijk zeggen wij versturen alleen maar nee wij zijn niet voor de service ook al staat Unox Cup a Soup heel groot op de machine zelf, nee daar zijn wij niet voor, Ik heb tot op de dag van vandaag niks ontvangen en een aanschaf kosten betaald van €119,00 inc BTW, En het is nu weg want niemand weet waar hij is en daar tussen Unilver en Hageman loopt het volgens mij ook niet zo lekker want ze schuiven het gewoon op een ander.
Mijn Tip is Stuur maar niet je Automaat op laat maar een monteur komen want voor dat je het weet ben je het kwijt.
Dus dan maar Koffie of Thee.
Ik houd jullie op de hoogte!

stofzuigertje

Re: Verkoop Binnen Dienst Unilver Nederland Unox Cup a Soup.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je geen service contract heb met hun kun je beter een merkloze machine kopen die voordeliger is.
Hier zit een instructie bij voor herstel werk dus zelf te repareren.
Ik betaalde ex BTW per stuk in Oktober 2008 € 67,40 dus goedkoper als U betaalde.

Roshan026

Ja, Daar kwam ik ook achter toen ik ongeveer 2 maanden later weer bij de Makro kwam was hij nog maar €60,00.
Maar ja het geld is toch weg en de Klantenservice van Unilever schiet je natuurlijk ook niks mee op, En natuurlijk heb ik hier ook nog een hele voorraat Soep staan ongeveer 16 zakken, die ik nu niet kan gebruiken, ja ik kan ze wel gaan gebruiken moet ik de zak open knippen er uit gieten en ik weet natuurlijk niet hoeveel er in moet, in een kopje.
En natuurlijk kun je ze ook niet terug sturen, stel dat ik nou weer Unilver ga op bellen dan zeggen ze natuurlijk, Ja dan moet u naar de fabriek bellen want dat is een ander Partij, en ze weten natuurlijk niet mee wie je bent, maar als je belt dat je een Automaat wil kopen, dan weten ze niet hoe gauw ze je moeten helpen, en naar afloop, ja als je betaald en als het hun schuld is dan willen ze het ook nog wel doen. Nee...! ik ben echt zeker niet tevreden over de service. Ik zal dan ook iedereen afraden om daar nog iets te kopen.
Want ik ben nog steeds €119,00 INC BTW kwijt plus die zakken soep die ook nog is over de datum kunnen gaan, bekertje roerstafjes van Cup A Soup.
En niemand weet waar hij is.
Als je Hageman dan opbeld krijg je ook nog is te horen dat zij het ook niet weten.
Cup a Soup zij: hun weten wel meer, dat is namelijk een andere Partij.
En als je al gaat bellen moet je op passen dat ze niet tot 10 uur in een vergadering zitten.

Roshan026

Beste Lezers,

Mijn Cup A Soup Mini is inmiddels terug gekomen.
Ik weet niet hoe het gebeurt is, ik heb ook geen contact meer gelegt.
Maar hij is er wel weer. Altans het is niet mijn Cup A Soup mini maar die van een anders. En volgens de pak bon moet hij nieuw zijn, dat is dus niet het geval, want door de hele doos lag soep, en mijn Cup S Soup mini heb ik helemaal schoon gemaakt. En ze hadden mijn adres gegevens niet, toch wel maar ik ben blij dat hij terug is, De soep die ik had kon ik weg gooien, maar inmiddels al weer een nieuwe gekocht. Maar hij is er gelukkig wel weer.
Nu heb ik er twee eentje voor mij en eentje voor Marktplaats.nl.

Groeten,

Gesloten