LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ticketnet.biz
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 07 jun 2010 14:03
Re: Ticketnet.biz
Ik zou vandaag me ticket van sensation white 2010 ontvangen maar heb nog niks gekregen. Ik zie dat het telefoonnummer ook alweer van www.ticketnet.biz is verwijderd Ik ga denk ik maandag aangifte doen bij de politie, zijn er al meer mensen die hiervan aangifte hebben gedaan??
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 jun 2010 10:31
Re: Ticketnet.biz
Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.
Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.
Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.
Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 19 mei 2010 21:54
Re: Ticketnet.biz
Ticketnet.biz streeft ernaar om alle bestellingen zorgvuldig en conform voorwaarden af te wikkelen.
Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz
Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.
Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.
Vragen en/of opmerkingen die in dit forum worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.
Ticketnet.biz
Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz
Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.
Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.
Vragen en/of opmerkingen die in dit forum worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.
Ticketnet.biz
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 07 jun 2010 14:03
Re: Ticketnet.biz
Beste vinnievondutch,
Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie, ik stel voor dat jij ook aangifte doet tegen deze man want samen staan we sterker.
Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie, ik stel voor dat jij ook aangifte doet tegen deze man want samen staan we sterker.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 07 jun 2010 14:03
Re: Ticketnet.biz
Bericht verwijderd i.v.m. noemen persoonsnaam.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 19 mei 2010 21:54
Re: Ticketnet.biz
Graag willen wij de Forumlezers er op attent maken dat het vorige bericht van Sensation1 en Vinnievondutch een aanvulling behoeft.
Helaas vergeten deze personen te vermelden dat zij hun bestelling destijds zelf en vrijwillig geannuleerd hebben.
Het leek ons juist om deze aanvulling op het bericht van Sensation1 en Vinnievondutch te geven.
Ticketnet.biz
Helaas vergeten deze personen te vermelden dat zij hun bestelling destijds zelf en vrijwillig geannuleerd hebben.
Het leek ons juist om deze aanvulling op het bericht van Sensation1 en Vinnievondutch te geven.
Ticketnet.biz
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 07 jun 2010 14:03
Re: Ticketnet.biz
Verwijderd door de moderator wegens het noemen van persoonsgegevens.
Re: Ticketnet.biz
Hi all!
Sorry for jumping into your peaceful discussion. I have the same problem with a tickets for Sensation White. Ticketnet.biz are doing good money: they take 100% of the price in advance, putting crazy administration costs on the top and providing the tickets in two weeks before the event! I am not sure, if these actions are at all legal.
I wonder, what is the organization in Netherlands, that handle Internet speculations and machinations? Police?
Sorry for jumping into your peaceful discussion. I have the same problem with a tickets for Sensation White. Ticketnet.biz are doing good money: they take 100% of the price in advance, putting crazy administration costs on the top and providing the tickets in two weeks before the event! I am not sure, if these actions are at all legal.
I wonder, what is the organization in Netherlands, that handle Internet speculations and machinations? Police?
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 07 jun 2010 14:03
Re: Ticketnet.biz
Hi all!
Sorry for jumping into your peaceful discussion. I have the same problem with a tickets for Sensation White. Ticketnet.biz are doing good money: they take 100% of the price in advance, putting crazy administration costs on the top and providing the tickets in two weeks before the event! I am not sure, if these actions are at all legal.
I wonder, what is the organization in Netherlands, that handle Internet speculations and machinations? Police?
dma_k from wich country? You have to go to the police and make declaration. This man is swindler. A lot of people have been swindled by him, i cant give you the personal data, because it isnt legal. I have maked a declaration against this man at the Dutch Police. You have to do the same, because if there are serveral people who make declaration against this man you sure you get you money back. The organisation in Dutch is still www.ticketnet.biz or www.gonzocompany.biz. I'm sorry for the bad english.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 19 mei 2010 21:54
Re: Ticketnet.biz
Graag willen wij de Forumlezers er op attent maken dat het vorige bericht van Sensation1 een aanvulling behoeft.
Helaas is deze persoon vergeten te vermelden dat zijn bestelling destijds op zijn eigen verzoek is geannuleerd en, ondanks dat hij in dit forum anders aangeeft, geen gebruik meer wilde maken van de tickets.
Het leek ons juist om deze aanvulling op het bericht van Sensation1 te geven.
Ticketnet.biz
Helaas is deze persoon vergeten te vermelden dat zijn bestelling destijds op zijn eigen verzoek is geannuleerd en, ondanks dat hij in dit forum anders aangeeft, geen gebruik meer wilde maken van de tickets.
Het leek ons juist om deze aanvulling op het bericht van Sensation1 te geven.
Ticketnet.biz
Re: Ticketnet.biz
Hi Sensation1! I am originally from Belarus, but I live here in Netherlands for quite a whileSensation1 schreef:dma_k from wich country? You have to go to the police and make declaration. This man is swindler. A lot of people have been swindled by him, i cant give you the personal data, because it isnt legal. I have maked a declaration against this man at the Dutch Police. You have to do the same, because if there are serveral people who make declaration against this man you sure you get you money back. The organisation in Dutch is still http://www.ticketnet.biz or http://www.gonzocompany.biz. I'm sorry for the bad english.
I've got your tip concerning the police. Any other way?
Dear Ticketnet.biz! It does not matter, if Sensation1 has cancelled the tickets and even received the money back from you: if we, customers, feel that your company is making not fair business we have right to report this to the corresponding institution (police or tax office) and then police will organize the inspection of the company and then your management has to explain them, what is going on.Servicedesk TN schreef:Helaas is deze persoon vergeten te vermelden dat zijn bestelling destijds op zijn eigen verzoek is geannuleerd en, ondanks dat hij in dit forum anders aangeeft, geen gebruik meer wilde maken van de tickets.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 07 jun 2010 14:03
Re: Ticketnet.biz
Ticketnet.biz cancelled my ticket not me and i still havent my money back.
Re: Ticketnet.biz
Hallo,
Wij zijn blijkbaar ook gedupeerd door Ticketnet.biz.
Wij hadden 2 kaarten op 28 april besteld voor Defqon.1, op 1 juni kregen wij een mail dat niet alle kaarten geleverd konden worden. Ik kon andere kaarten krijgen of me geld terug krijgen, ik koos hiervoor. Ik heb op 2 juni gemaild met het bedrijf dat ik me geld terug wilden zodat ik elders kaarten kon bestellen.
Hierop heb ik bericht gehad dat ze binnen 5 werkdagen contact met ons op zouden nemen.
Pas op 11 juni kreeg ik een mail dat ons geld binnen 15 werkdagen terug gestort zal worden op onze rekening. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurt!
Ik denk dat bijna iedereen die tickets besteld bij Ticknetnet.biz kaarten besteld zijn kaarten niet krijgt. Ik hoop dat Radar naar dit onderwerp wilt kijken, voordat er nog meer gedupeerde komen.
Wij gaan in iedergeval aangifte doen bij de politie.
Wij zijn blijkbaar ook gedupeerd door Ticketnet.biz.
Wij hadden 2 kaarten op 28 april besteld voor Defqon.1, op 1 juni kregen wij een mail dat niet alle kaarten geleverd konden worden. Ik kon andere kaarten krijgen of me geld terug krijgen, ik koos hiervoor. Ik heb op 2 juni gemaild met het bedrijf dat ik me geld terug wilden zodat ik elders kaarten kon bestellen.
Hierop heb ik bericht gehad dat ze binnen 5 werkdagen contact met ons op zouden nemen.
Pas op 11 juni kreeg ik een mail dat ons geld binnen 15 werkdagen terug gestort zal worden op onze rekening. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurt!
Ik denk dat bijna iedereen die tickets besteld bij Ticknetnet.biz kaarten besteld zijn kaarten niet krijgt. Ik hoop dat Radar naar dit onderwerp wilt kijken, voordat er nog meer gedupeerde komen.
Wij gaan in iedergeval aangifte doen bij de politie.
Re: Ticketnet.biz
Beste meneer Hijman,
Ik had exact hetzelfde probleem met de kaarten van Defqon 1. Ik had ook aangegeven mijn geld terug te willen omdat ze ze niet konden leveren. 3 Juni kreeg ik een mail dat het geld binnen 15 werkdagen overgemaakt zou gaan worden. 11 Juni kreeg ik weer zo'n mail met dezelfde tekst. Nu vandaag 23 juli heb ik mijn geld terugontvangen na 7 weken. Belachelijk gewoon. Wat ik hier voor heb gedaan? Dreigen met aangifte, consumentenbond en heel veel blijven mailen. Telefonisch zijn ze niet te pakken te krijgen. Ben zelfs op kantoor geweest te Schiphol Rijk, maar dit bleek een virtueel kantoor. Ik vind oplichters een groot woord, maar ik krijg wel de indruk van, wie niets meld en dreigt, krijgt zijn geld niet. Zo ga je niet met je klanten om. Ticketnet, pas je beleid aan. Meld dat vragers per email binnen 2 werkdagen antwoord krijgen en wanneer je niet kunt leveren is terugbetaling binnen 5 werkdagen meer dan reëel. Jullie verzieken de internet handel op deze manier en dat is zonde.
Ik had exact hetzelfde probleem met de kaarten van Defqon 1. Ik had ook aangegeven mijn geld terug te willen omdat ze ze niet konden leveren. 3 Juni kreeg ik een mail dat het geld binnen 15 werkdagen overgemaakt zou gaan worden. 11 Juni kreeg ik weer zo'n mail met dezelfde tekst. Nu vandaag 23 juli heb ik mijn geld terugontvangen na 7 weken. Belachelijk gewoon. Wat ik hier voor heb gedaan? Dreigen met aangifte, consumentenbond en heel veel blijven mailen. Telefonisch zijn ze niet te pakken te krijgen. Ben zelfs op kantoor geweest te Schiphol Rijk, maar dit bleek een virtueel kantoor. Ik vind oplichters een groot woord, maar ik krijg wel de indruk van, wie niets meld en dreigt, krijgt zijn geld niet. Zo ga je niet met je klanten om. Ticketnet, pas je beleid aan. Meld dat vragers per email binnen 2 werkdagen antwoord krijgen en wanneer je niet kunt leveren is terugbetaling binnen 5 werkdagen meer dan reëel. Jullie verzieken de internet handel op deze manier en dat is zonde.
Re: Ticketnet.biz
Hoi!
Ik heb jullie berichten gelezen.
En helaas ben ik ook iemand die via ticketnet kaarten voor lowlands heb besteld.
( 250 euro!) Ik heb bericht ontvangen dat ze mijn kaart niet konden leveren.
En idd ook de opties gekregen. Natuurlijk heb ik gemeld dat ik het geld zo spoedig mogelijk terug wil.
Echter heb ik het nog niet. En zit het me niet lekker. Helemaal niet nu ik deze forum lees.
Ik zal proberen om het 084 nr te bellen. En ga ze nog een keer mailen.
Iemand nog een tip?
Ik heb jullie berichten gelezen.
En helaas ben ik ook iemand die via ticketnet kaarten voor lowlands heb besteld.
( 250 euro!) Ik heb bericht ontvangen dat ze mijn kaart niet konden leveren.
En idd ook de opties gekregen. Natuurlijk heb ik gemeld dat ik het geld zo spoedig mogelijk terug wil.
Echter heb ik het nog niet. En zit het me niet lekker. Helemaal niet nu ik deze forum lees.
Ik zal proberen om het 084 nr te bellen. En ga ze nog een keer mailen.
Iemand nog een tip?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 sep 2010 20:42
Re: Ticketnet.biz
Hoi,
Ik heb mij aangemeld via www.opgelichtopinternet.nl meld je hier even aan ik had binnen een week het geld terug terwijl ik er ook dik twee maand op wachtte!
Het is maar een tip, succes!
Groet,
Ik heb mij aangemeld via www.opgelichtopinternet.nl meld je hier even aan ik had binnen een week het geld terug terwijl ik er ook dik twee maand op wachtte!
Het is maar een tip, succes!
Groet,
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 19 mei 2010 21:54
Re: Ticketnet.biz
Ticketnet.biz streeft ernaar om alle bestellingen zorgvuldig en conform voorwaarden af te wikkelen.
Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz
Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.
Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.
Vragen en/of opmerkingen die in dit of andere fora worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.
Ticketnet.biz
Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz
Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.
Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.
Vragen en/of opmerkingen die in dit of andere fora worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.
Ticketnet.biz
Re: Ticketnet.biz
Best een goede oplossing van Ticketnet, maar niet helemaal. Vvolgens mij hebben de mensen die op dit forum schrijven over hen, allang geprobeerd via TN een oplossing te krijgen.
TN moet sneller handelen bij vragen/klachten/opmerkingen, dan voorkom je dat je klanten elders gaan 'praten'.
Tickets voor concerten etc. zijn emotie-producten. Vaak heb je maar eenmalig kans om je favoriete artiest te zien. Als tickets daarvoor niet geleverd worden is dat behoorlijk zuur. Als TN niet kan leveren, moeten ze ook niet tickets verkopen voor bepaalde concerten.
TN moet sneller handelen bij vragen/klachten/opmerkingen, dan voorkom je dat je klanten elders gaan 'praten'.
Tickets voor concerten etc. zijn emotie-producten. Vaak heb je maar eenmalig kans om je favoriete artiest te zien. Als tickets daarvoor niet geleverd worden is dat behoorlijk zuur. Als TN niet kan leveren, moeten ze ook niet tickets verkopen voor bepaalde concerten.
Re: Ticketnet.biz
vandaag eindelijk de tickets ontvangen voor K3 a.s. zaterdag 2 oktober 2010 in zwolle. Ik heb besteld 3 1e rangskaarten om 14.00 uur en heb gekregen Tribunekaarten rij 30 om 17.00 uur. Ik heb betaald € 39,- per ticket (de prijs voor 1e rangs kaarten) en € 19,95 aan adm.kosten. Ik heb gekregen tickets van € 26,- euro.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 okt 2010 13:49
Re: Ticketnet.biz
Ook ik had kaarten besteld voor K3, maar tot op heden nog steeds geen kaarten ontvangen. Ik heb gebeld naar Targetmedia. Dat is het bedrijf dat het betalingssysteem van de site van Ticketnet ondersteunt. Dat is ook het bedrijf dat genoemd staat op het afschrift van je bank. Zij hebben na mijn telefoontje direct een mail verzonden naar Ticketnet en ik kreeg de volgende dag een mail van beide bedrijven. Ticketnet schreef dat ik kon kiezen voor geld terug of wachten op kaarten. Of ik het geld ook daadwerkelijk krijg is nog maar de vraag, maar door naar het andere bedrijf te bellen heb je in elk geval ook nog een andere ingang (waar de telefoon wel gewoon wordt opgenomen). Targetmedia liet weten contact te hebben gehad met Ticketnet en vroeg me ze op de hoogte te houden van de voortgang. Wie weet is dit voor anderen ook een tip.