Maandag 21 juni hoera eindelijk glasvezel. TV=ok Internet=0K, behalve Wifi werkt niet goed. Telefoon=OK, echter we hebben plots een ander nummer.
Naar de winkel van glashart gegaan, verhaal verteld en de lieve dame aldaar neemt kontakt op met het servicecentrum.
Persoon van het servicecentrum aan de lijn zegt dat ze kunnen zien dat het modem niet korrekt werkt, echter het nieuwe telefoonnummer dat is vreemd, maar zal verholpen worden binnen max. 3 werkdagen.
Donderdag 24 juni krijg een telefoontje dat het probleem is verlegd naar een ander afdeling en dat het ca. 14 werkdagen kan gaan duren.
Ik heb een zaak en het oude nummer is belangrijk, maar daar heeft KPN blijkbaar geen boodschap aan. Hoe zou de KPN reageren als ze plots niet meer bereikbaar zijn vanwege zo'n nummerswitch? Waarom kan de KPN
niet gelijk een nieuw modem toezenden als men reeds op afstand hebben kunnen constateren dat problemen zich voordoen in dit modem.
Ga de KPN in gebreke stellen met een termijn van 7 dagen, indien de ontstane problemen niet verholpen zijn ontbind ik de overeenkomst.
7 dagen lijkt mij een redelijk termijn voor zo'n log, en bovenal monopolistisch gedrag vertonende organisatie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZEER ZEER SLECHTE SERVICE KPN GLASVEZEL
Re: ZEER ZEER SLECHTE SERVICE KPN GLASVEZEL
Als het aan de modem lag dan hadden ze allang een nieuwe modem gestuurd.
U geeft aan dat dit een nieuwe abo is dan ligt de kans groter dat het probleem zit in de overzetting van het nummer naar glas.
En stond het oude nummer ook in de orderbevestiging? Krijgt u 2 nummers?
U geeft aan dat dit een nieuwe abo is dan ligt de kans groter dat het probleem zit in de overzetting van het nummer naar glas.
En stond het oude nummer ook in de orderbevestiging? Krijgt u 2 nummers?
Re: ZEER ZEER SLECHTE SERVICE KPN GLASVEZEL
van daar dat ik ook lijbrand heb kpn maakt er een zooitje van tot nu toe werkt het supergoed hier
Re: ZEER ZEER SLECHTE SERVICE KPN GLASVEZEL
En nog een klant van KPN fijn dat u tevreden bent.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: ZEER ZEER SLECHTE SERVICE KPN GLASVEZEL
WAT EEN CHOCOLADELETTERS. HET LIJKT DE TELEGRAAF WEL.