LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe keuken, maar wat voor merk alno of tristar

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
whalertje35
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2010 18:24

Nieuwe keuken, maar wat voor merk alno of tristar

Ongelezen bericht door whalertje35 »

Goedenavond,

Wij willen graag een nieuwe keuken aanschaffen in een L opstelling. Uiteindelijk zijn we bij een Tristar keuken beland, deze heeft qua prijs en naar mijn inzien in kwaliteit een goede prijs/kwaliteit verhouding. Deze keukenzaak heeft ook het merk Alno in het assortiment, deze komt iets duurder uit. De apparatuur is in de geval van Bosch.

Wat is nu wijsheid, de Tristar nemen of voor de Alno gaan. Wij vinden dit een moeilijk besluit. Ook vertelt een medewerker van de Keukenconcurrent dat Tristar een Gamma (bouwmarkt) produkt is, lijkt mij trouwens sterk.

Ik hoor graag jullie mening, er is aardig wat ervaring op dit forum betreffende keukens.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Nieuwe keuken, maar wat voor merk alno of tristar

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ook vertelt een medewerker van de Keukenconcurrent dat Tristar een Gamma (bouwmarkt) produkt is, lijkt mij trouwens sterk.
Het lijkt mij ook sterk dat een "omzetbetaalde-verkoper" welke verzonnen keukenmerken moet verkopen via een handleiding gestuurd vanuit het hoofdkantoor in de buurt van een sprookjespretpark, de waarheid zou kunnen vertellen... :wink:

Enfin het is een moeilijke keuze tussen het degelijk duitse Alno of het meer maatwerk- hollandse Tristar. Bij kunststof fronten zou mijn voorkeur naar Tristar gaan, bij lak en hout neig ik meer Alno te adviseren. Doch kan u volgens mij met Tristar meer een "one-of-a-kind" keuken realiseren. (eigen spuiterij en veel maatwerkmogelijkheden).

whalertje35
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2010 18:24

Re: Nieuwe keuken, maar wat voor merk alno of tristar

Ongelezen bericht door whalertje35 »

Bedankt zelfstandigste, wij hebben gekozen voor de Tristar, is zoals je zegt flexibeler met zijn produkten. En we gaan voor een kunststof front.

Gesloten