LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet Abbonement

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
EdwardAarts1908

Internet Abbonement

Ongelezen bericht door EdwardAarts1908 »

Geachte lezers,

Nu wil ik erg graag een andere internetprovider gaan nemen,alleen heb ik daar maar 25 euro per maand voor te besteden, kunnen jullie mij misschien asjeblieft adviseren welke dan het beste is? en de snelste, en dan zonder aansluitkosten(mits er uiteraard een provider is zonder aansluitingskosten) Alvast bedankt voor de adviezen.

tennis

Re: Internet Abbonement

Ongelezen bericht door tennis »

Kijk eens op de website van online.nl

EdwardAarts1908

maar is die kwalitatief ook goed genoeeg dan ? en de klantenservice hoe is die daarvan ?

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

bij elke provider is er wel wat zou zeggen lees de topics hier , en kies dan de goede , je ken ook naar Alice.nl

EdwardAarts1908

oke,maar je hoort tegenwoordig ook veel goeie berichten over online, tele2 en telfort, dus welke is dan van die de beste ? en de snelste? met die verbinding die ik nu heb van cistron,kan ik nu al een week niet op hyves komen bv,oke er zitten meer mensen op de verbinding,maar nu is t wel erg dramatisch langzaam

bachanaal

Ongelezen bericht door bachanaal »

agro

Ongelezen bericht door agro »

Of : http://www.internetten.nl/ en : http://www.breedbandgekte.nl/ en doe de postcode check.

meralv

Ongelezen bericht door meralv »

Ik kan je wel adviseren om niet naar Alice te gaan!

IsavdLinden

Ongelezen bericht door IsavdLinden »

Het slechtste wat je kunt doen is advies aan anderen vragen :) .
Elke klant die een keer een slechte ervaring heeft gehad met een bedrijf, zal je dat bedrijf zeker níet aanraden. Of dat nu Ziggo, KPN, Alice, Online of weet ik veel wie is.
Mijn advies is om jezelf gewoon te orienteren op verschillende websites en alle voor- en nadelen naast elkaar te leggen.
Als het bij iemand mis gelopen is, wil dat natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou gebeurt. Gewoon op je gevoel afgaan en zelf je ervaringen beleven met het betreffende bedrijf.

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

wel goed kijken welke voorwaarden er aan het aanbod vastzitten voordat je straks een jaarcontract aangaat met allemaal haken en ogen.

Zit je straks een jaar lang met een pakket in je maag gesplitst terwijl dit niet was wat je wou.

Gesloten