LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 nummerbehoud een drama...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
timmiieehh
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2010 12:22

Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door timmiieehh »

Ik heb meer dan twee maanden geleden mijn Kpn abonnement omgetoverd naar een Tele2 abonnement. Dit ivm een actie. In dit geval met nummerbehoud aangezien mij dat wel zo fijn leek. Achteraf had ik hier nooit aan moeten beginnen.

In eerste instantie leek alles prima te werken, toen bleek dat ik niet gebeld kon worden door mensen met een T-mobile abonnement. Terwijl Tele2 op het T-mobile netwerk opereert. In eerste instantie kreeg ik als antwoord dat de 'nummerportering' altijd een aantal dagen duurt voordat het volledig is verwerkt. Maar na 2 weken nog steeds niet gebeld te kunnen worden, leek het mij tijd om weer te gaan bellen. Er zijn tijdens een aantal gesprekken tests gedaan, maar pas sinds het laatste gesprek werd duidelijk wat ik al lang al wist.

Wat is nu de klacht? Er is 'iets' met de portering aan de hand waardoor ik niet gebeld kan worden, vreemdgenoeg kan ik wel smsberichten ontvangen.

Ik heb in drie weken tijd vijf keer gebeld, heb vier e-mails gestuurd, heb hierop 8 reacties gegeven en ik ben twee keer teruggebeld. Na 2 maanden nog steeds zonder resultaat. Telefonisch werd ik afgescheept met de welbekende zin 'Helaas kunnen wij niets doen, u moet maar wachten.' Daar ben ik uiteraard niet akkoord mee gegaan. Het enige dat ik uiteindelijk als reactie heb ontvangen, is dat mijn klacht een hogere prioriteit heeft gekregen. Die prioriteit interesseert me helemaal niets. Ik wil gewoon gebeld worden door mensen met een T-mobile abonnement!

Als 'repair' hoefde ik geen abonnementskosten te betalen. Nu heb ik een nieuwe factuur ontvangen, deze weiger ik ook te betalen. Uiteraard vind ik het goed van Tele2 dat ze een tegemoetkoming geven, maar al mijn vrienden bellen via T-mobile. Ik ben dus afhankelijk hiervan. Ik heb een vrouw en kind, stel dat er wat gebeurt en ik ben niet bereikbaar....?? Ik ga dus niet voor een service betalen waar ik geen gebruik van kan maken, want gebeld worden blijft een onderdeel van een abonnement.

Hoewel ik een technische achtergrond heb, is het voor mij volstrekt onduidelijk waarom dit probleem binnen twee maanden niet is opgelost. Ook is voor mij onduidelijk hoe het kan dat Tele2 opereert via T-mobile maar dat er toch problemen hiermee zijn. Eerlijk gezegd vind ik het ronduit schandalig. Wanneer mijn contract afloopt, ben ik ook 100 procent voornemens om over te stappen. Ik ben zelfs bereid om mijn contract voortijdig af te breken in verband met verzuim van de geleverde diensten die ze wel hadden moeten leveren.

Zijn er meer mensen die deze of soortgelijke ervaringen hebben met Tele2?

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste timmiieehh,

Ik ben met alles over gestapt van KPN naar Tele2, dat ging echt helemaal perfect, geen enkel probleem gehad, echt helemaal vlekkeloos, dat kan ik van KPN echt niet zeggen met hun rot menthaliteit.

Bij Tele2 had ik een maand geleden een storing, kon niet internetten en niet bellen met de huislijn.
Heb hun gebeld via mijn mobiel, ze gingen even kijken wat er aan de hand was, bleek er een storing aanwezig te zijn in het netwerk, ja je raad het al, van dat arrogante KPN, waar ik eerder mijn abonnementen bij had, daar was het altijd wat.

Over Tele2, heb ik niets anders dan lof, een geweldige provider, je word altijd zeer netjes en zeer correct geholpen en te woord gestaan, die ervaring heb ik bij KPN nog nooit gehad, gewoon een waardeloze en nutteloze onderneming, KPN.

Het frappante van de zaak, je word ook nog netjes een dag later terug gebeld door de klanten service van Tele2, of alles weer correct werkt, even later volgt er zelfs nog een e-mail, wel, kan het nog beter en met nog meer service??

Ik dacht het niet!!

Er zijn natuurlijk uitzonderingen waar ze ook helemaal niets kunnen veranderen, en daar zouden ze de netwerk beheerder voor moeten straffen, met behoorlijke boetes en de schade zouden moeten laten vergoeden.

Op dit soort zaken hebben zoals Tele2 geen grip, dus dit soort zaken kunnen zij dus echt niet helpen, en zijn dan afhankelijk van de netwerk beheerder.

Daar moet men dan ook heen gaan om de ongezouten kritiek te gaan uiten.

Het volgende punt, het overzetten van een abonnement met nummerbehoud, dat word dus al aangegeven, dat er misschien iets mis kan gaan, maar daarvoor krijg je wel een tijdelijk nummer, wat je dus ook kan gebruiken als het dus fout gaat, dus zit je nimmer zonder een vaste aansluiting van de telefoon, dat is dus niet mogelijk.
Ik had dus het zekere voor het onzekere genomen, en had de belangrijke personen waar ik veel contact heb, ook het voorlopige nummer gegeven en getest.
zo kun je het ook doen, geen onverwachte verrassingen dus bij mij, ze hebben dus ook niet plaats gevonden.

Vaak ligt het aan de persoon die de gebruiks aanwijzing niet leest.
dat zeg ik ook al zo vaak op een aantal forums waar ik lid van ben.
Daar stellen ze vaak vragen over hun auto, dan vraag ik aan hun, hebben jullie geen instructieboekje bij je auto gekregen, je weet wel, dat boekje wat je bij je auto krijgt, wat nooit gelezen word.

Want zo werkt het tot mijn grote verbazing altijd, dat is erg jammer.
Dan krijgen de leveranciers, auto bedrijven, de telecom aanbieders enz. enz. de schuld, dat is onterecht.

Maar dat is dus mijn mening.

Ik hoop echter dat u gewoon rustig blijft, daar heeft u het meeste aan, want als u deze mensen die hun best voor de consumenten doet ook nog eens gaat bejegenen, dan krijgt man vaak nul op rekest, gedrag beïnvloed gedrag.

Dat heb ik ook altijd verkondigd aan mijn collega's die in de beveiliging werken.
Een heel belangrijk gegeven dus.

Dit alles is niet kwaad bedoel van mij uit, zijn veelal gewoon voorbeelden zoals het gaat in de praktijk, en ik doel hier mee dus op niemand.

ik hoop dat alles tot een goed gevolg zal worden afgewikkeld met u.

Succes gewenst.

met vriendelijke groet,

Ad

timmiieehh
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2010 12:22

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door timmiieehh »

Hoi Ad,

Bedankt voor je reactie. Al ben ik het niet met alles eens. Ik begrijp dat Tele2 afhankelijk is van het netwerk. Maar als ik een pot pindakaas bij de supermarkt en er is iets mis mee, ga ik naar de supermarkt. Wellicht een makkelijk voorbeeld maar zo zie ik het in ieder geval. Ik betaal, althans zou moeten betalen, aan Tele2. En ik wil ook (graag) betalen, daar ligt het niet aan.

Wat betreft het tijdelijke nummer, daar heb ik helemaal niets van gehoord en is bij mij ook niet aan de orde. Immers, ik kan wel gebeld worden, maar niet door mensen met een T-mobile abonnement. Om dan met 2 telefoons op zak te lopen, vind ik niet zo fijn.

Ook ben ik nooit teruggebeld met de vraag hoe het gaat met de service, laat staan dat ik een enquete heb gehad of andere K.T.O.

Maar ik wacht het af....

flippo98
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2010 00:43

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door flippo98 »

Beste timmiieehh,

Ik zou toch nog eens contact opnemen met Tele2 én met T-mobile. Bij mij is het ook problematisch geweest met mensen die via T-mobile wilden bellen, zij konden niet naar mijn vaste (KPN) nummer bellen. Hier kwam ik pas achter toen ik zelf een T-mobile abonnement had afgesloten. Bij KPN waren ze erg klantvriendelijk, not. Het lag niet aan hen. Maar T-mobile heeft mij ondanks dat mijn abonnement nog niet was ingegaan goed geholpen en ook de problemen opgelost.

Succes ermee.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste timmiieehh,

Ik weet dus niet wanneer u wilde overstappen.
Ik ben overgestapt vorig jaar september 2009 dus.

Na zoveel discussies gevoerd te hebben met dat totaal onvriendelijke, arrogante en onbekwame gedoe van KPN, ja ook een directeur, ook zo'n arrogante kwast, die heel erg zeker wilde zijn in zijn praten, nou, die heb ik zijn jas goed vol gegeven, zodat hij direct met zijn bek vol tanden zat, kon en wist niets meer te vertellen, wat een huilebalk was hij, zielig hoor.

Ik heb dus alles van KPN de deur uitgetrapt, per direct, het zou mij nog wel spijten, nou, ik heb nog nooit van mijn leven zo smakelijk moeten lachen, erg zielig.
Ze zouden dit, ze zouden dat, ik zei kom maar op misselijk makend ventje, we zullen wel zien, wie de langste adem heeft, in elk geval niet jullie.
Heb er nooit meer iets van gehoord.

Maar nu to the point.

Ik ben dus overgestapt naat Tele2, kreeg de informatie thuis gestuurd, met wat en hoe te handelen.
Wat ik toe gestuurd zou krijgen en op welke datum, nou, echt, ik kon er de klok op gelijk zetten, de datum en de dag, dat klopte precies.
Kon het allemaal volgen via de trace service van degene die het transport verzorgde.Kon ook al zien op welk tijdstip, ongeveer dus, dat het bezorgd werd.
Ik had dus alles bezorgd gekregen, alle tips even doorgelezen, en alles precies gedaan zoals het dus moest.
Ik kreeg er wel de tip bij, dat ik de splitter op een aparte manier moest aansluiten, tot dat alles definitief was, mijn eigen nummer wat ik dus mee nam van het leuke KPN huhumm, en dat voorlopige nummer voor een aantal dagen, ik kon na het aansluiten ook direct zien, dat alles goed was aangesloten, modem en aansluitingen die ik al voorgewerkt had, 2 aansluitingen voor de pc en voor de telefoon, beide dus dubbel.
Nu was het dus de conectors aansluiten en installeren, alle lampjes deden precies wat er beschreven was, de een zou dit doen de andere weer dat, je kent het wel.
Nou, ik zei nog tegen mijn vrouw, als het nu allemaal maar goed gaat, ergens heb je dus een beetje zorgen, en dat was in mijn geval gewoon onterecht.

Daarom vind ik het voor u zo erg jammer, dat het net mis moest gaan.
Maar wees gerust, een bepaald percentage gaat gewoon verkeerd, dat is niets nieuws, dat gebeurt gelukkig bij elke provider of telecom aanbieder.
Maar het beste is dus om niet direct zeer geërgerd te reageren naar de telecomaanbieder, dat werkt echt averechts, gewoon even rustig blijven, en ja, ik weet dat dit erg moeilijk is, ik moet soms ook wel eens op het puntje van mijn tong bijten van kwaadheid, maar ik begin in elk geval nooit met het afsteken van een preek naar degene die de fout gemaakt heeft, ik wacht even af wat de tegenpartij gaat zeggen, en wel, als mij dit niet bevalt, dan kunnen ze echt beter een straatje om gaan, want dan zijn ze nog niet jarig.

Zorg altijd dat je het een en ander hebt uitgezocht wat de rechten en de plichten van beide partijen zijn, gaan ze een beetje kwallen, tik ze dan met die gegevens op hun vingers, vaak zingen ze dan wel een paar octaven lager op de toonladder.
Schelden heeft geen enkele zin, blijf gewoon erg correct en rustig, laat je nooit de kast op jagen, daar wik je erg veel mee, daar zijnze vaak van onder de indruk.

Ik had al verteld dat ik bedrijfsbeveiliger was, en daar leer je vanzelf hoe je iemand die over de rooie gaat, te kalmeren, door je niet te laaten opfokken door de tegenstander.
Je moet ten alle tijden de situatie de baas blijven, over al boven staan, echt de beste manier van onderhandelen.

Maar een goede raad, probeer nog eens via de kalntenservive iets te weten te komen, vaak word je even doorverbonden met een technicus, waar aan je het directe probleem kan uitleggen, een persoon die gewoon veel van de materie weet, tenminste dat was mijn eerste indruk, en die storing die ik had, die wisten ze precies te lokaliseren en ik heb wat vrienden bij mij in de omgeving gebeld, en die hadden dus ook dezelfde storing.
Bij een langer lopend probleem, probeer eens en korting te krijgen als een soort goedmakertje als nieuwe klant, wie weet wat er nog uit voort vloeit.
Nooit geschoten is immers altijd mis.

Ik wens u desondanks het probleem toc een hele fijne dag toe, en ik hoop echt dat het probleem heel snel verholpen zal of gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Ad

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Timmiieehh,

Graag zou ik je willen helpen de klacht over je mobiel abonnement op te lossen. Ik help klanten op verschillende fora met vragen en klachten over onze producten. Zou jij alsjeblieft je mobiele nummer naar mij toe willen sturen zodat ik kan onderzoeken wat er in dit geval aan de hand is en een oplossing hiervoor te vinden. Je mobiele telefoonnummer zie ik graag tegemoet o.v.v "Timmiieehh" via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Kijk beste topic bezoekers,

Dat bedoelde ik dus met de service van Tele2, ik zeg het niet voor niets.
Daarom ben ik er ook zo uiterst tevreden over, en ben dus ook heel blij dat ik de overstap gemaakt hebt, met alle abonnementen voor de telefonie en internet.

Ik zei het toch al, je krijgt zelfs nog een bericht en een telefoontje na, als er iets is.

Heb ik teveel gezegd?

Een grote pluim voor Tele2 beste Danielle.

Met vriendelijke groet,

Ad

mathieu4852
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2010 17:03

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door mathieu4852 »

Hoi timmiieehh
Ik vraag me af waar al die positievelingen vandaan komen. Begrijp dat gewoon niet omdat ik al meer dan drie maanden bezig ben met Tele2 over de gang van zaken rond mijn abonnement. In eerste instantie had ik nummerbehoud aangevraagd maar dat was niet gerealiseerd toen mijn abonnement bij T-Mobile afgelopen was (daarvoor hadden ze echter bijna twee maanden de tijd gehad). Op advies van Tele2 heb ik het abonnement bij T-Mobile nog een maand voortgezet en toen was het nummerbehoud wel gerealiseerd (maar wel dus met extra kosten). Tot mijn verbazing krijg ik rekeningen met de dubbele kosten van het abonnement. Een of andere randdebiel bij Tele2 had me wel nummerbehoud gerealiseerd maar wel met een nieuw abonnement. Dus ineens had ik twee abonnementen en aangezien ik het eerste nummer niet had opgezegd (hoe had ik dat moeten doen - wist niet dat er sprake was van twee abonnementen) moest ik dus die twee abonnementen betalen. Inmiddels heb ik echter een ervan kunnen beeindigen maar.....................kan al vanaf half maart niet bellen in het buitenland en ook geen sms versturen. Inmiddels heb ik al minstens twintig keer via mail contact gehad met de klantenservice maar zonder resultaat. Of je krijgt een mail terug met de vraag nog eens alle gegevens door te geven en hoort dan vervolgens niets meer, of je krijgt een mail dat het doorgegeven is aan de betreffende afdeling en dan hoor je ook niets meer. Het is een en al ellende met Tele2. Heb verleden week vrijdag een maail gestuurd met de mededeling dat ik ze nog tot nu zaterdag de kans geef het in orde te brengen en zo niet het abonnement beeindig wegens wanprestatie. Kreeg toen een mailo terug dat men binnen vijf dagen zou reageren, maar het is nu donderdag en nog niets. Het nieuwe abonnement bij Tele2 heeft veel extra geld gekost en dat voor een belabberde service. :mrgreen:

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo mathieu4852,

Waarom ik zo positief ben, als je het verhaal gelezen had, dan had je het geweten.

Wat mij vooral verbaasd, dat is dat domme stomme negatieven gedoe en dito gezwam hier over.
Ga eens een keer doen wat je moet doen, ga eens tenrade bij jezelf, heb jij misschien, oeps de fout niet gemaakt, want soms moet je uit een rare en zeer onsuidelijke omschrijving een verhaal opmaken, waar geen touw aan vast te knopen is, dan is het toch erg gemakkelijk de provider te beschuldigen en te beschadigen.

Het rare is, ik ben ook over gestapt, met het abonnement voor de mobiele telefoon, ik ben ook overgestapt met het abonnement voor vaste telefonie en internet, geen centje pijn, alles netjes en tot op de puntjes geregeld.
Zou dit misschien te maken hebben met de secuurheid waar ik mee gewerkt heb, en het goed lezen van de instructies?
ik denk dat dit het hele eiereten is, goed lezen, en de instructies op volgen.
Volgens mij kan er dan weinig fout gaan, toch.

Dan vind ik dat je niet direct op een forum moet gaan klagen, maar ga met je vragen en opmerkingen naar degene toe, waar het om gaat.
Durf ook eens een fout toe te geven, als je een fout maakt, dat durf ik ook.
We zijn toch allemaal mensen, en mensen behoren niet perfect te zijn, want perfecte mensen zijn er niet, en komen er ook nooit.
Een perfect mens, die doet nooit niets, dus kan je geen fouten maken.
Zelfs een computer is niet feilloos, want die is ook door mensen gemaakt.

Het is dus soms eens mogelijk dat er wat fout gaat, dat kun je dus opmaken uit voorgaande zinnen van mijn verhaal.
Maar ga dan wel naar degene toe, waar het om gaat, ga daar je klechten bespreken, niet op of in een topic waar degene zich niet kan verdedigen.
Nu is dat wel gebeurt, heel erg gelukkig dus.
En die wil dus een oplossing regelen, wat een heel goed iets is, daar heb ik een enorm veel respect voor, dat net die provider dit doet, zoals ik die ken, om het afwikkelen van een probleem, dat is dus klasse.
Wat absoluut geen klasse is, dat is iemand beschadigen en zwart maken, daar zijn andere benamingen voor, maar zal ik dus niet noemen.

Dat is mijn mening, een mening geven staat vrij, en mag dus gegeven worden.

Noem me maar hoe je wilt, maakt me echt niet uit, enkel een ding maakt wel uit, ik heb met de overstap geen problemen gehad, dus dat zegt misschien wel iets.

Ohh ja, ik heb geen enkele verbintenis of ander zaken met Tele2, anders komt dit misschien ook nog te sprake.
Ik ben enkel een hele tevreden abonnee, dat is toch niet verkeerd om dat te zeggen, toch?

Let wel, dit is geen verkeerde bedoeling van mij, en het is ook echt niet de bedoeling als een belediging, enkel een uiteenzetting van mijn gemeende mening, waar ik voor sta en ga.

Als ik een probleem heb met een aanbieder van een bepaald iets, dan ga ik ten eerste contact opnemen met dat bedrijf, en probeer het probleem op te lossen, dat is de gang van zaken.
Wil men hier niet aan, dan ga ik dit niet op dat moment naar een forum om daar mijn nood te klagen, nee, je bent op dat moment te boos, je gaat dingen zeggen die je misschien niet meent, nee, ik zeg dat abonnement per direct op, en ga gewoon naar een andere aanbieder, problem solved and deleted.
That's the way to handle a problem.

Met vriendelijke groet,

Ad

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Beste mathieu4852,

Waarom heb je niet eens telefonisch een reactie gegeven, kan misschien ook wel eens helpen.
Een e-mailtje, dat krijgen ze daar zoveel van te verwerken.
Komt ook misschien een beetje minder goed over, per telefoon kan er nog eens uitgeweken worden naar een troubleshooter, dat zijn vaak erg kundige mensen, die vaak goed raad weten wat je dient te doen.

Ergens had je ook kunnen weten, dat je een dubbel abonnement had, je heb willens en wetens een tweede abonnement afgesloten, misschien op aanraden van de provider, je had kunnen zeggen, nee, ik heb al een abonnement.
Als ik jou was, dan zou ik toch nog eens telefonisch contact opnemen, ga eens gewoon praten, je hebt niets te verliezen, enkel maar te winnen.
Misschien zit er wel wat in het vat, en kun je er eens goed over praten, en kan er misschien een compromis gesloten worden, nooit geschoten is altijd mis.

Geef het tenminste nog eens een kans, je kan wel zeggen, het duurt al maanden, maar iets op zijn beloop laten is ook niet goed, spijkers met koppen slaan, that's te spirit, zaken doen, je gelijk proberen te halen.

Ik wens je ondanks deze teleurstelling heel erg veel succes toe, wel doen hoor!!

Met vriendelijke groet,

Ad

mathieu4852
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2010 17:03

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door mathieu4852 »

Beste Ad
Je adviezen zijn, neem ik aan, welgemeend. Met uitzondering van je eerste reactie. Daarin verwijt je mij dat ik jou reactie niet goed gelezen heb. Ik denk dat dat je mijn reactie ook niet goed gelezen heb. Ik heb juist in eerste instantie gereageerd naar Tele2 en als je de tekst leest dan weet je ook dat het niet een keer maar meerdere malen geweest is. Een telefoon naar Tele2 is voor mij taboe. Daardoor zijn juist de problemen met het tweede abonnement ontstaan en daarop kan ik niet meer terugvallen aangezien ik geen bewijzen heb over datgene wat toen afgesproken is (Ik weet echter verdomd goed dat er toen niet gepraat is over een tweede abonnement). Je zult begrijpen dat ik gekozen heb voor de mails. Daarmee ben ik ook niet veel opgeschoten maar heb nu wel bewijzen. Natuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden. Als Tele2 die zou toegeven waren we al een heel stuk in de goede richting. Ik ben er blij om dat bij jou alles goed gegaan is maar ik denk ook dat je mensen waarbij Tele2 er een troep van gemaakt heeft ook aan het woord moet laten en aangezien Tele2 niet met een fatsoenlijke oplossing komt moet ik wel mijn toevlucht nemen tot een forum en daar is dat van Radar volgens mij uitstekend geschikt voor. Ik betaal aan Tele2 keurig de aangeboden rekeningen en daarvoor wil ik ook een optimale dienstverlening. Het is notabene mijn geld. Dus de opzegging wegens wanprestatie hangt nog steeds in de lucht.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste mathieu4852,

Dat opzeggen is uw goed recht, dat staat buiten kijf.

Maar hoe komt u dan aan uw 2de abonnement van Tele2, daar moet een toestemming voor gegeven zijn.
Neem nimmer een 2de abonnement, wanneer men niet weet of het eerste is geanuleerd.

Dat u uw toevlucht neemt naar het forum van Tros Radar, dat zet echt geen zoden aan de dijk, het probleem word daar echt niet mee opgelost.
Sterker nog, uw horens van boosheid worden hier door enkel maar groter.
Gewoon omdat de personen die op een dergelijk forum nog wat olie op het vuur gooien, en waardoor de gedupeerden enkel en alleen maar bozer worden.

Echt, neem van mij gerust aan, dat wanneer u gewoon contact opneemt, dat u daar echt veel beter van word, e-mailen, dat vind ik zelf wat onpersoonlijk, maar goed, ieder zijn keuze, en daar bent u gelukkig ook vrij in.
Ik vind het echt heel sneu voor u, dat het zo moet hebben lopen.
Maar klagen via een forum, nee dat helpt niet echt.

Wat ik u dan aan zou kunnen bevelen, als u er niet uitkomt met Tele2, neem dan eens gratis contact op met "hetjuridischloket.nl" dat zou dan eventueel een goede kans voor u zijn. Kijk anders even op het internet bij hetjuridischloket.nl daar staat ook een telefoonnummer bij vermeld, gewoon doen hoor!
Dat kost enkel wel het normale tarief voor denk ik, weet ik niet zeker.

Ik zit echt niet op dit forum om mensen tegen mij in het harnas te jagen, ik wil gewoon dat mensen net zoals u geholpen worden, dat is mijn opzet.
ik kan echt niet tegen onrechtvaardigheid, daar kan ik ontzettend kwaad over worden.
Nu schrijf ik soms wat pittige taal neer, maar dat is niet om een persoon boos te maken, enkel maar om een persoon strijdvaardiger te krijgen, dus niet bij de pakken neer te gaan zitten en op te geven, maar neem dan wel de kanalen die juist zijn, dat is een forum nooit.
Tenzij ze de juiste middelen aandragen, en dat laat men helaas wel eens na.
En dan krijg je dat olie op het vuur gooien, daar word echt niemand beter van, het word enkel maar erger, met alle gevolgen van dien.

Maar, probeer in elk geval van dat 2de abonnement af te komen, dat is echt heel erg zonde van uw geld, kun je toch weer andere dingen van doen.

Bij een onderhandeling van een fout, probeer ten alle tijde rustig te blijven, laat u niet opfokken, dat is de beste manier, ik weet dat dit erg moeilijk is, maar probeer tot 10 te tellen.

Neem in elk geval de benodigde aktie, want op deze manier uw geld te vernietigen, dat is ook niet niks.

ik wens u veel succes toe, als u het voor elkaar hebt, wilt u dan een reply neer zetten, zodat ik en de andere forum bezoekers weten dat het u gelukt is.

Dan spinnen de mede forum bezoekers er misschien ook hun garen mee.

Met vriendelijke groet,

Ad

timmiieehh
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2010 12:22

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door timmiieehh »

Hoi Ad,

Je hebt al een aantal keren gereageerd in dit onderwerp. Ik ben bang dat je een beetje teveel afwijkt en dat jij een volledig andere mening toegedaan bent. Het gaat hier immers om een nummerbehoud waarbij ik problemen heb ondervonden. Volgens mij heb ik duidelijk uitgelegd dat ik telefonisch en per e-mail contact heb gezocht. Ook heb ik duidelijk gemeld waar het mij om gaat. Op basis daarvan verwijt ik Tele2 dat ze niet de service bieden waarop ik recht heb. Ik wacht immers al 2 maanden. Jij hebt geen problemen ondervonden, prima. Maar ik wel....

En waarom mensen op Rader hun ei kwijt willen? Wellicht is de reden om gehoord te worden en om ervaringen van andere mensen over nummerbehoud met Tele2 te horen. Jij geeft aan dat er hier olie op het vuur gegooid wordt en ik begrijp uit jouw woorden dat jij vervelend vindt. Maar jij op je beurt roept hier dat je KPN maar een drama-bedrijf vindt, dat ze arrogant zijn waaronder de directeur van KPN. Beetje hypocriet vind je niet?

Dat hier iemand van Tele2 zou reageren, daar hoopte ik ook wel op en had ik op zijn minst wel verwacht. Immers, ik mag van dit bedrijf aannemen dat ze kijken hoe het ervoor staat op fora. Dat jij dat service vindt, nou, ik vind het logica. Daarnaast is mij beloofd dat er zsm contact met mij opgenomen wordt. Ik wacht af...

LdavanW
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2009 14:06

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door LdavanW »

Beste timmiieehh. Ik heb precies maar dan ook precies hetzelfde...nummerbehoud van t-mobile naar tele2. jij neem ik aan ook met de gebruikelijke lange wachttijden, doorschakelingen en doorverbonden naar verkeerde afdelingen of gewoon weer achteraan de callcenter wachtrij sluiten.....45min verder...zomaar ophangen...en ja, zelf betalen... "ja nee het is nog niet behandeld, zoekt geraakt, we bellen terug, wacht ff af etc etc etc." Wat gigantisch onprofessioneel zeg!!! Als ik zo zou werken had ik binnen 1 week geen klant meer over. Dat ze dit niet serieuzer nemen snap in niet.

En dat "Webservice Tele2" of "Danielle van Webcare" uberhaubt tijd hebben om te zoeken naar en te reageren op publieke berichten via Trosradar vindt ik al helemaal raar....terwijl wij allemaal ondertussen zelfbetaald in de wacht staan, zitten zij te internetten. Neem gewoon de telefoon op! Maak het nou niet moeilijker dat het al is.

Dit is duidelijk gewoon eigenbelang! Om negatieve berichtgeving uit de publiciteit halen (Ja -Ad56- zo werkt dat!). p.s. jullie hebben me telefoonnummer, bel me gewoon om het op te lossen. EEN BELLER IS SNELLER was het toch?

Maar goed, hahaha, je hoort me frustratie. Ik zag je berichtje net pas. De zogenaamde technische dienst zoekt het uit, maar ik wil per direct van dit bedrijf af. Ik ben nu alles aan het cancellen, ook net als jij voor het niet leveren van beloofde diensten en wanprestatie (en misgelopen inkomsten van twee weken @#$%^). Ik kan het me niet permitteren om nog een dag langer onbereikbaar te zijn (ik wist het eerst niet eens!!!).

Ik ga vrijdagmiddag a.s. direct iets anders afsluiten. De rekeningen van Tele2 (die zeker gaan komen) stuur ik direct door naar de juridischesnelweg en mijn kosten gaan weer terug naar Tele2. Ik hoop dat het allemaal snel geregeld is.

Dus Tele2....kan het opgelost worden binnen 1,5 dag? Lijkt mij een mooie uitdaging voor jullie, maar wie pakt 'm op? ...uiteraard zet ik als tegenprestatie de positieve berichtgeving ook weer hier neer. Eerlijk is eerlijk.

p.s. timmiieehh, ik hoop van harte dat je probleem opgelost wordt, met of zonder tele2. Keep me posted!

met wanhoops groet!
Laatst gewijzigd door LdavanW op 26 jun 2010 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Beste mensen,

Als iemand bewust mee gaat naar een tweede abonnement, dan moet je de schuld niet op een andere rug werpen, dan moet je echt naar jezelf wijzen, je bent er toch zelf bij?

En, dat ik mijn eigen boontjes dus zelf wel kan doppen, dat blijkt, ik heb de strijd met KPN wel gewonnen, alle lopende zaken heb ik betaald gekregen, welliswaar na veel telefoneren en schrijven( aangetekend ) geen e-mail of gewone brieven, dan kunnen ze nog zeggen, hebben we niet gehad.
Dus, wat is hier hypocriet aan, weet je wel wat je schrijft?
Blijkbaar niet, want dan had je zeer waarschijnlijk wel iets anders neergekalkt.

Ik begrijp dus echt niet, dat er geen gewone aktie word ondernomen, schrijf gewoon een brief, laat deze aantekenen.
Ik tracht te helpen, maar je hebt het tegen personen die niets willen aannemen, erg jammer dan.

Ik heb dus ook over precies hetzelfde, overstappen met nummer behoud, zowel mobiel als de vaste telefonie met internet, wat is daar dan zo anders aan?

Ik vind het echt heel erg treurig hoor, maar dat maakt niet uit.

Dat ik reageer, daar is het immers een forum voor, ik heb ook aangegeven, neem anders een aktie via "hetjuridischloket.nl"

Een forum om daar je gal te spuwen, dat kan wel opluchten, maar het zet helaas geen zoden aan de dijk, je bereikt er totaal niets mee.
En, als je dan ook nog mensen hebt, die niets te vertellen hebben, maar enkel mee willen doen om wat te kunnen zeggen, dan heb je dat wat ik bedoel, dat olie op het vuur gooien, degene die het probleem heeft, die word alleen maar bozer.
En dat kan dus de bedoeling niet zijn.

Maar, als jullie geen raad willen aannemen, mij om het even hoor.
Ik heb geen problemen!!

Ik wens jullie in elk geval heel veel succes toe, nee, dat is gewoon erg goed bedoeld van mij, en ik hoop echt dat de problemen verholpen zullen worden.
En, dat het tweede abonnement nog word terug gedraaid voor timmiieehh.

Met vriendelijke groet,

Ad

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Tim,

We hebben van de week een verzoek bij de centrale gedaan of dit met spoed rechtgezet kan worden. Het probleem wat je ondervindt is waarschijnlijk later vandaag opgelost. Graag verneem ik van je of het in het weekend weer gelukt is telefoontjes te ontvangen van T-Mobile klanten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

bartvries
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2009 16:45

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door bartvries »

Je bent dus overgestapt naar een andere provider en dan vanaf T-mobile niet meer bereikbaar.

Dit kan geen "common practice" zijn, gezien de hoeveelheid porteringen tussen providers elke dag. Elke provider op zich moet (automatisch) kennis nemen van elke portering om zodoende gesprekken die hun klanten maken naar de juiste bestemming te kunnen sturen. Blijkbaar heeft T-mobile in uw situatie een fout gemaakt en sturen zij het gesprek naar een verkeerde provider.

Ik denk dat dit probleem het snelst is verholpen als de mensen die u proberen te bellen en op hun T-mobile aaansluiting horen dat het nummer niet in gebruik is dit als klacht bij T-mobile neerleggen. T-mobile kan dan bekijken waar ze die gesprekken heensturen, en vervolgens dit aanpassen naar uw nieuwe provider.

LdavanW
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2009 14:06

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door LdavanW »

Dus...klanten/vrienden die mij willen bellen moeten eerst bij T-mobile een klacht indienen voor ze mij te pakken kunnen krijgen. Uh....werk je bij Tele2 ofzo?

Ik heb het abo al opgezegd. Weg met die lutsers.

Graag geen onzin berichten meer! Kom op zeg. Zal wel goed bedoeld zijn. Maar.... :?

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste LdavanW,

Antwoorden en reacties zijn vaak echt geen onzin.
Je hoeft ook niet een persoon te zijn die toevallig bij deze provider werkzaam is, dat ben ik ook niet, ik heb totaal niets van doen met de telecomunicatie.
Zo zal bartvries er naar alle waarschijnlijkheid niets met de telecomunnicatie te makken hoeven te hebben.

Maar Bart heeft wel erg veel gelijk, hij probeert dus uit te leggen wat je kan doen, om het probleem te onderkennen, en waar het dus mis gaat, nee, dit zijn geen nonsens verhalen.
Maar dat word al zeer snel gezegd, doordat men er weinig weet van heeft, hoe de vork in de steel zit.
En dat noem ik nu al het gezegde, dat olie op dat vuurtje gooien, de onwetendheid, en zomaar iets roepen.
Is dat dan geen onzin volgens u?

Ik vind nog steeds van niet, het is en blijft een reactie, en daar is een forum voor.

Maar wat ik wel vind, ga eerst eens trachten het probleem te verhelpen, en ga niet na een paar mislukte pogingen al direct op een forum zitten klagen, het helpt toch echt niets, dat zien we nu toch allemaal.
Wat er wel weer een positief puntje aan bijdraagt, dat er mensen zijn die desondanks toch nog de moeite nemen om een helpende hand te bieden, en die worden dan weer uitgemaakt voor het neer zetten van onzin verhalen, dat is erg fraai, want degene die dit net verkondigen wat zij onzin vinden, die weten er vaak net niets van af.

Maar, dat is mijn mening, en een mening is gewoon vrij, daar leven we voor in een democratie.

Ik wens u allen een heel fijn weekend toe, geniet heerlijk van het schitterende weer, want dit is nog geheel gratis.

Met vriendelijke groet,

Ad

LdavanW
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2009 14:06

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door LdavanW »

Mijn probleem wordt als het goed is maandag opgelost door een vriend die daar werkt...ff kijken of het zo wel lukt! Hèhè.

Gesloten