LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stilstaand beeld bij tv Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
10eke
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2009 12:03

Stilstaand beeld bij tv Tele2

Ongelezen bericht door 10eke »

Wat een ellende, ik heb nu sinds bijna 2 weken heel vaak stilstaand beeld. Het enige wat dan nog helpt is alles weer uit en aanzetten en na een paar minuten heb je weer beeld. Het is wisselend de ene dag is het 1x maar er zijn ook dagen dat ik wel 10 x alles aan en uit moet zetten. Heel irritant als je film of voetbal aan het kijken bent. Heb inmiddels meerdere keren gebeld met Tele2, vanmiddag na een foutmelding (dit was iets nieuws voor mij), na ruim 30 minuten in de wacht te hebben gestaan, maar het schiet gewoon niet op en wat is het irritant als je steeds weer dat hele bandje van ze af moet luisteren, "bij veel problemen helpt het om modem aan en uit te zetten", inmiddels weet je dat wel als je noodgedwongen zo vaak moet bellen. En e-mailen kan niet meer. De mailbox zal wel te snel vollopen met al die klachten maar ik vind het zeer klantonvriendelijk. Ze jagen mensen op kosten ook, als je ziet wat je, ondanks dat het tegen lokaal tarief is, kwijt bent aan telefoonkosten, terwijl je er ook nog eens niets aan hebt, is natuurlijk belachelijk. Ik weet ondertussen niet meer wat ik moet doen en ik ga nu hard op zoek naar andere aanbieder van TV,Internet en bellen want er zijn grenzen, heb problemen gehad met aansluiting jaar geleden daarna ben ik bijna jaar een tevreden gebruiker geweest maar helaas word ik nu weer zwaar teleurgesteld.

Ik zou in ieder geval iedereen aanraden om goed na te denken over het aanschaffen van Tele2 want ik had hiervoor nooit problemen met kabeltelevisie.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Stilstaand beeld bij tv Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste 10eke,

In eerste plaats wil ik excuses maken dat het probleem met het stilstaand beeld van je TV nog niet adequaat is opgelost. Ik ben Danielle en help klanten online met vragen en klachten over onze producten en diensten. Sinds kort hebben wij ook een virtuele assistent, als je hier intypt "ik wil een e-mail sturen" dan zal de virtuele assistent aan de hand van een aantal vragen een e-mail voor je opstellen en dit versturen naar mijn collega's van de klantenservice. In dit geval zou ik je klacht graag in behandeling willen nemen. Wil jij mij alsjeblieft je postcode en huisnummer of klantnummer sturen naar [email protected] o.v.v '10eke'?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten