Mijn klacht mbt KPN is al een langlopend probleem, niemand durft echter actie te ondernemen daar. Ik heb in Februari een BlackBerry [BB] genomen met hierbij een speciaal abonnement voor de BB, kosten € 17,50 per maand. De verkoper vroeg mij wat ik allemaal met mijn BB wilde kunnen doen alvorens deze aan mij te verkopen. Ik heb uitgelegd dat ik wilde e-mailen en internetten.
Geen probleem was het antwoord van de aardige verkoopster. Er werd een advies gedaan voor BB Bold 8900 Curve, gezien mijn wensen.
Na enige tijd ben ik naar KPN gaan bellen omdat ik het “supersnelle” internet wat langzaam vond, in eerste instantie had ik het niet in de gaten totdat een collega mij liet zien hoe snel haar internet was..
Tijdens een weekend weg ben ik bij de KPN winkel geweest, deze kon mij niet helpen want ik woonde niet in haar regio (??) Zeer vreemd natuurlijk, maar het werd aangeraden om naar de Business Center te gaan, daar konden ze mij zeker helpen. Ik ben de maandag er op meteen naar het business center gereden om te laten kijken (55 km heen en weer terug = 110 km), de betreffende persoon was al naar huis.
Meteen de dag er na weer heen geweest, maar ze konden er na een half uur spelen op mijn telefoon niets aan veranderen. “U moet naar de KPN winkel in Assen” was het antwoord. (totaal 70 km heen en terug) . Er werd wel al gezegd: “U hebt een verkeerd abonnement bij uw telefoon.”
Vrijdag = Koopavond, ik naar de KPN winkel in Assen. Aangezien ik hier ook de telefoon heb gekocht , hoopte ik dat de aardige verkoper mij weer ging helpen, niets was minder waar. De medewerker vond het allemaal wel apart en gaf toe dat ik snel internet had bij een langzame telefoon, hier konden ze niets aan veranderen. Ik geef de man aan dat ik hem graag wil ruilen met een nieuwe maar dat kan niet. Het antwoord: “Wij gaan er vanuit dat KPN hier 3G toestellen neerlegt, als dit niet zo is, dan kunnen wij hier niets aan doen.” Uiteindelijk na veel aandringen werd er een mail opgemaakt naar de afdeling “klant-reactie”, ik wacht nog steeds op een antwoord (1,5 mnd na dato).
Na een week ben ik gaan bellen, maar de persoon aan de lijn kon mij niet helpen. Wellicht technical support, deze konden mijn telefoon wel even nakijken op afstand.
Deze man wist van aanpak en kwam ook snel tot de conclusie dat ik een te trage telefoon voor mijn internet abonnement heb. Hij ging eea voor mij regelen, na 3 dagen belde hij terug, dit was de eerste keer dat KPN eens contact met mij opnam. Ik kreeg zijn directe nummer met een pincode. Dus we hebben wel steeds contact gehouden (6 x gebeld), ook de man ging uiteindelijk een mail naar “klant-reacties” sturen. U raad het al… “ik wacht al weer 3 weken op een antwoord.”
Na weer contact gehad te hebben met de man uit Groningen, ging hij een klacht indienen via zijn manager. Het zat hem niet lekker, dus zo gezegd zo gedaan. 4 dagen later heb ik maar weer gebeld om te vragen wat de uitkomst was, negatief.. Hij had de verkeerde procedure gebruikt volgens de medewerker van de klachtenafdeling. We zijn inmiddels weer 4 dagen verder, en ik heb wederom niets gehoord.
Het meeste irritante is, dat ik internet betaal maar “niet” krijg. Ik wacht gemiddeld 3 minuten op een tekst pagina van nu.nl Tevens wordt er niets geregistreerd bij KPN, dus elke keer moet je opnieuw je verhaal doen.
Ze zouden me toch wel als klant zien, of zouden ze mij liever als Vodafone klant zien? Ik heb inmiddels 5 mnd voor internet op mijn telefoon betaald, maar daar kan ik niets mee. (5 x 17,50 = 87,50) En dan over de reiskosten van shop naar shop en de belkosten nog maar te zwijgen.
De oplossing? Die kan ik ze op een presenteer blaadje geven, nu moeten ze het nog snappen. Ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN en service... Kan het?
-
Knuffelbeer
Re: KPN en service... Kan het?
Wel heel apart dat de KPN-verkoopster zich verschuilt achter het feit dat "KPN hier toestellen neerlegt" en dat zij er dan niks van hoeft te weten.
Ik zou gewoon net zo lang blijven zeuren tot KPN de fout toegeeft en het probleem oplost. 
-
witte angora
Re: KPN en service... Kan het?
Als de verkoopster er maar 'lekker uitziet', dan vallen de kerels als een blok voor het abonnement, wordt er blijkbaar gedacht.
Dat het handig zou zijn als die verkoopster ook nog eens weet wat ze verkoopt, is blijkbaar niet van belang. Helaas.
'Gelukkig' heeft de klant internet om zelf aan de broodnodige informatie te komen. Wrang dat topicstarter dat nu juist niet heeft.
Dat het handig zou zijn als die verkoopster ook nog eens weet wat ze verkoopt, is blijkbaar niet van belang. Helaas.
'Gelukkig' heeft de klant internet om zelf aan de broodnodige informatie te komen. Wrang dat topicstarter dat nu juist niet heeft.