DeLaagsteRekening is benieuwd of er al mensen in het bezit zijn van een iPhone 4. Het leek ons interessant om een topic te starten over hoe deze mensen aan hun iPhone zijn gekomen, omdat deze nog niet in Nederland verkrijgbaar is.
De nieuwe iPhone is nu al onder andere te koop in Frankrijk en Engeland.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tips & Trucs kopen iPhone 4
-
marknijhuis
Tips & Trucs kopen iPhone 4
Laatst gewijzigd door marknijhuis op 29 jun 2010 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tips & Trucs kopen iPhone 4
Edit = opgelost
Laatst gewijzigd door jor op 29 jun 2010 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
marknijhuis
Excuses voor het plaatsen van de link, hij is weg.jor schreef:Een topic starten is 1 maar een link naar een commerciële website is wat anders en hier niet toegestaan.Reactie gemeld.http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregelsHet is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
Bedankt. Voor de rest ben ook ik wel benieuwd hoe en vooral waar mensen de iPhone4 kopen.
Heb nu 2 jaar de iPhone 3G en zodra bekend is wie dit toestel hier gaat verkopen ( met abbo uiteraard ) ben ik zeker in de markt. Schijnt in elk geval dat T-Mobiel niet langer het alleenrecht heeft en dat het waarschijnlijk Vodafone word.
Heb nu 2 jaar de iPhone 3G en zodra bekend is wie dit toestel hier gaat verkopen ( met abbo uiteraard ) ben ik zeker in de markt. Schijnt in elk geval dat T-Mobiel niet langer het alleenrecht heeft en dat het waarschijnlijk Vodafone word.
-
marknijhuis
Ja, ik zit er ook aan te denken om hem in combinatie met een abonnement aan te schaffen. het is gewoon een gelikt toestel! Je leest ook veel op internet dat mensen hem sim lock vrij kopen in Frankrijk en Engeland... ook nog een optie.