LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nathaly1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mei 2009 16:44

Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Ongelezen bericht door nathaly1984 »

Sinds 1 mei ben ik klant bij Ziggo.

Tsja, helaas kan je in deze plaats waar ik woon niks anders krijgen maar goed..

De 1e incasso zou eind mei plaats moeten vinden.
Is niet gebeurd dus ik Ziggo gebeld.. "Fout in het systeem" was het antwoord (volgens mij wordt die smoes vaker gebruikt..).
Nou zou je dus zeggen dat deze maand geïncasseerd moet worden maar ook dat is niet gebeurd..

Ik een mailtje sturen naar de klantenservice..

Krijg ik een mail terug dat pas wanneer de order volledig administratief is afgehandeld, dat dan de incasso plaats zal vinden vanaf het begin van aanmelding..

Hoe lang kan het duren om een order af te handelen zeg??!!

Dus m.a.w als het een half jaar duurt incasseren ze meteen voor een half jaar??!! Nou zo werkt dat dus ff niet!

Ik weer een mail terug gestuurd.. Ben benieuwd..

Zijn er klanten die graag op tijd willen betalen is het nog een gedoe..

Zo langzamerhand wordt je echt gallisch van Ziggo!!!

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

[off topic-bijdrage verwijderd door de moderator]

nathaly1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mei 2009 16:44

Re: Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Ongelezen bericht door nathaly1984 »

vogels schreef:Snap het probleem niet: je weet dat de rekening vroeg of laat gaat komen, reserveer daarvoor het geld. Probleem opgelost. Maar ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.

Heeft geen enkele zin om te bellen of mailen, dat bevordert echt de incasso niet.
Als ze gewoon hun werk goed doen dan hoef ik er niet achteraan te bellen of te mailen! Maar je werk goed doen schijnt blijkbaar moeilijk te zijn ofzo...

En er zijn mensen die gewoon elke maand netjes hun rekeningen kunnen/willen betalen..

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

[off topic-bijdrage verwijderd door de moderator]

nathaly1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mei 2009 16:44

Re: Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Ongelezen bericht door nathaly1984 »

[off topic-bijdrage verwijderd door de moderator]

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

[off topic-bijdrage verwijderd door de moderator]

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ziggo (of Multikabel) heeft wel vaker incasserings problemen.

Zelfs voor de fusie van @Home, Multikabel en Casema had men af en toe al foutjes.

Er volgde dan een brief waarin werd aangekondigd dat men 3 maanden lang niet heeft afgeschreven, en dat per eerstvolgende datum men dit ineens zou doen met de lopende maand (dus, een kwartaal ineens).

Op zich zou je er het verstandigste aan doen een lijst te hebben met : bedrijf X, bedrag Y, afschrijfdatum de 26e v.d. maand - en deze iedere maand af te vinken of het betaald is. Zo niet, dat bedrag op een aparte rekening zetten - voor het geval men achteraf ineens komt met "wilt u even 6 maanden ineens betalen".

Als klant heb je een klein voordeel - je krijgt een iets meer rente over je geld.
Ik denk dat het zowiezo aan te bevelen is om een rekening te hebben waar je alle automatische bedragen vanaf laat halen - en dan als je salaris binnenkomt, hup, het totaal in een keer naar de automatische rekening zetten.
Voorkom je volgens mij een hoop problemen mee.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo heeft nogal moeite met incasseren

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste nathaly1984,


Graag willen wij uw probleem bekijken. Om dit te kunnen doen wil ik u vriendelijk verzoeken uw naam, adres, woonplaats gegevens en een telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken samen met een (korte) omschrijving van uw probleem aan ons door te geven. Dit kunt u via een pm naar mij sturen.

met vriendelijke groet,

Ziggo webteam jelle

Gesloten