LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone contractovername vraag

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Exilebear
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 mei 2010 18:08

Vodafone contractovername vraag

Ongelezen bericht door Exilebear »

Beste lezer,

Afgelopen maand heb ik een contractoverdracht aangevraagt. Dit is allemaal prima verlopen. Echter loopt het abonnement af in september aanstaande, aangezien de mogelijkheid er is om 4 maanden voor de einddatum van het contract een verlenging aan te vragen wilde ik hier graag gebruik van maken.

Hiervoor ben ik bij een verkooppunt geweest die mij vertelde dat er na een contractoverdracht 6 maanden geen wijziging in het abonnement mogelijk zijn. Nu wilde ik het abonnement opzeggen maar dat was ook niet mogelijk. Dat leek me sterk want ik heb tenslotte getekend voor een contract tot september 2010. De medewerker in het verkooppunt wist het verder ook niet.

Nu kan ik in de voorwaarden van de contractoverdracht niet duidelijk terug vinden dat er 6 maanden niets mogelijk is.

Heeft iemand anders hier ook mee te maken gehad?

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: Vodafone contractovername vraag

Ongelezen bericht door Tassadar »

Ik heb geen ervaring hiermee, maar ik heb wel dit gevonden:

Vodafone Klantenservice: Kan ik mijn abonnement overdragen aan iemand anders?

Ik denk dat het dus niet waar is wat die medewerker zegt.

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: Vodafone contractovername vraag

Ongelezen bericht door Zante »

Je moet gewoon een keer bellen met de klantenservice. Mijn ervaring met Vodafone is dat ze elke keer iets anders zeggen als je belt. Dus: gewoon net zo lang bellen totdat je te horen krijgt wat je wilt horen.

Oh en neem die gesprekken ook op, dan heb je bewijs. :)

Gesloten