LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eukanuba

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Opstoker

Re: eukanuba

Ongelezen bericht door Opstoker »

Hondeneigenaren zijn net zo gek als hun honden

Giel

Ongelezen bericht door Giel »

Wat een goedkope manier Champ, schaam je. Zit er in goedkoop hondenvoer geen slachtafval van kistkalveren ??

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

geachte heer/mevrouw

Waarom maakt een omroeporganisatie Zoals de TROS die eerlijk en oprecht zegt te zijn een programma over hondenvoederfabriekant Iams/Eukanuba terwijl zei al sinds eind maart geen zaken meer doen met dat onderzoekscentrum en gebruiken jullie filmbeelden van 3 drie jaar oud en doen jullie het vookomen dat zoiets nog steeds gebeurd?
Ook klopt het niet dat jullie in hetprogramma Iams/Eukanuba geen eerlijke kans geven op een weerwoord.
Wat mij ook nog verbaasd is dat het 9 negen maanden geduurd heeft voordat jullie dit item uitzenden.

Erik

gastjes

Ongelezen bericht door gastjes »

Jammer, niet begrepen! Undercover was 9 maanden daar, beelden pas onlangs vrijgegeven. Inmiddels zijn er nieuwe beelden van Peta gemaakt bij Iams Oostenrijk. Iams was welkom in studio, maar wilde niet...

Gast

Ik geef mijn honden al jaren Eukanuba en vindt het beste voer en ik heb berepen dat Eikanuba nooit met een tegen reactie heeft kunnen komen, maarja dat weten we een beetje van Tros Radar alles wordt eenzijdig belicht heeft niets met conumenten voorlichting te maken.
Het is net wat Radar wil voorlichten...............

champi

Ongelezen bericht door champi »

champ geef ik mijn honden en ze zijn sterk niet te dik ennnnnnn
heel gezond

Gast

Sorry beste mensen,

een hond is een carnivoor en géén brokkivoor

er bestaan alleen slechte brokken en minder slechte brokken
en de beste brok...
is géén brok

http://www.rauwvoer.pagina.nl

hondenbaasje

Ongelezen bericht door hondenbaasje »

Dit is het beste voer dat er is en is puur vlees en geen brokken, want de hond is een vleeseter.
http://www.ducknatuurvoeding.com/

http://www.ducknatuurvoeding.com/nederl ... k_logo.gif

ENGELEN

Ongelezen bericht door ENGELEN »

ER IS NOG NIET EENE HOND AAN DOOD GEGAAN OFWEL AAN DROOGVOER,
***** EN MAAR BARFEN IK WORDT ER NU WEL MISSELIJK VAN DAT GEBOYCOT OP DROOGVOER PRODUCENTEN, DIE WEL DIERVRIENDELIJK BEZIG ZIJN.

GA JE ERGENS ANDERS OVER DRUK MAKEN, ZOALS VOER VAN .........................NOEM ZE MAAR OP, MAAR WAARDEER WEL PRODUCENTEN, DIE DIER PROEFVRIJ PRODUCEREN.

GROET ENGEL

Gast

Gebruik van hoofdletters is:
a. niet toegestaan;
b. staat gelijk aan schreeuwen;
c. is tegen de net-etiquette.

Gast

elke avond zitten ALLE wachtkamers van ALLE dierenartsen in nederland stamvol

allemaal dankzij het fabrieksdroogvoer!

elke dag worden er honderden hondenafgemaakt omdat ze DOOD ziek worden van die geweldige brokken

HONDEN OP VERS ZIJN GEZONDER EN LEVEN LANGER OMDAT ALLEEN VERS VOER BIJDRAAGT AAN EEN OPTIMALE GEZONDHEID.

EEN POEDEL EN EEN WOLF VERTEREN HUN ETEN PRECIES HET ZELFDE

EEN HOND BROKKEN VOEREN ( EEN BROK BESTAAT VOORNAMELIJK UIT GEKOOKTE EN BEWERKTE GRAANPRODUKTEN EN AFVAL EN PESTICIDEN EN KADAVERVET EN VLEESMEEL EN BEENDERMEEL EN BIETENPULP
= DIERENMISHANDELING

HET IS HETZELFDE ALSDAT JE JE KONIJN FRIKANDELLEN GAAT VOEREN.

Gast

maar bij de dierenartsen verkopen ze ook volop brokken, zouden ze dat dan doen om hun spreekkamers vol te houden.

Gast

wordt er eentje wakker :wink:

Gast

wordt er eentje wakker
Zeg bijdehandje, niet iedeeen zit hier dag in dag uit op het forum. Dus ook niet iedereen kent voorgaande discussie's en topics! En dan kun je d'r wel zo'n fijne :wink: bijzetten maar je komt behoorlijk irritant over!

Gast

en jij behoorlijk dom :wink:

Gast

Zeg bijdehandje, niet iedeeen zit hier dag in dag uit op het forum. Dus ook niet iedereen kent voorgaande discussie's en topics! En dan kun je d'r wel zo'n fijne bijzetten maar je komt behoorlijk irritant over!
Vertel mij dan maar eens wat hieraan dom is :twisted:

rommel 80

Ongelezen bericht door rommel 80 »

elke avond zitten ALLE wachtkamers van ALLE dierenartsen in nederland stamvol

allemaal dankzij het fabrieksdroogvoer!

elke dag worden er honderden hondenafgemaakt omdat ze DOOD ziek worden van die geweldige brokken

HONDEN OP VERS ZIJN GEZONDER EN LEVEN LANGER OMDAT ALLEEN VERS VOER BIJDRAAGT AAN EEN OPTIMALE GEZONDHEID.

EEN POEDEL EN EEN WOLF VERTEREN HUN ETEN PRECIES HET ZELFDE

EEN HOND BROKKEN VOEREN ( EEN BROK BESTAAT VOORNAMELIJK UIT GEKOOKTE EN BEWERKTE GRAANPRODUKTEN EN AFVAL EN PESTICIDEN EN KADAVERVET EN VLEESMEEL EN BEENDERMEEL EN BIETENPULP
= DIERENMISHANDELING

HET IS HETZELFDE ALSDAT JE JE KONIJN FRIKANDELLEN GAAT VOEREN.
Altijd prettig om mensen te ontmoeten die het beter weten dan alle dierenartsen bij elkaar. :shock: Vooral als ze dan ook nog moeten schreeuwen om hun gelijk te krijgen. :evil:

Om zelf maar on topic te blijven: Het ging hier toch om welke brokken van welk merk op de 'dieronvriendelijke' manier op andere honden getest zijn?? En of dan een dergelijke fabrikant sponsor van een hondeshow mag zijn?? En ja ik zou er vraagtekens bij hebben als dit dieronvriendelijke testen onomstotelijk bewezen was. Net zoals ik geen op dieren geteste make-up zou kopen en net zo als ik vraagtekens bij hondenshows heb :?

Gesloten