LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO ITV hd ontvanger

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jetvergeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2010 00:12

ZIGGO ITV hd ontvanger

Ongelezen bericht door jetvergeer »

Ik heb december 2009 al een ITV HD ontvanger Cisco PVR besteld en betaald.
Ik ben de tel kwijt van al mijn mailtjes en telefoontjes richting ZIGGO ze blijven beloven dat hij onderweg is maar na 6 maanden wachten geloof ik dat niet meer.
Het frustreerd mij dan ook als ik reclame in de bus krijg waarbij ze reclame maken met deze ontvangen. Ook is hij gewoon te koop in de winkel.
Hebben meer mensen hier al mee te maken gehad en hoe hebben jullie dit opgelost.
Mijn geduld is namelijk echt OP!!!!!
Inderdaad beloven kunnen ze goed bij ZIGGO en je laten betalen ook maar leveren en de waarheid spreken aan de telefoon ho maar.
De enige mensen die ik te spreken krijg zijn mensen die alleen maar een mailtje kunnen sturen naar hun baas en dat doen ze nu al 6 maanden zonder resultaat.
het is voor mij onmogelijk om zo'n baas te spreken te krijgen. Zijn er meer mensen die tegen een muur aanlopen die ZIGGO heet?

Ziggo webteam Alex
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:26

Re: ZIGGO ITV hd ontvanger

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

geachte jetvergeer,

Alle klanten die in decemer 2009 een Cisco decoder besteld hadden zouden nu hun decoder geleverd moeten hebben. Als u deze nog niet heeft is er bij u wat verkeerd gegaan. Daarom vraag ik u mij een pm te sturen, vermeld in dit bericht uw postcode en huisnummer dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u zoeken om dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Mustang2010
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2010 07:51

Re: ZIGGO ITV hd ontvanger

Ongelezen bericht door Mustang2010 »

Bij deze wil ook ik graag in contact komen met iemand van het webteam van Ziggo. Ik begrijp via ook andere topics op dit forum dat dit blijkbaar de enige manier is om wat gedaan te krijgen. In dit geval het leveren van de cisco interactieve tv ontvanger. Ook ik wacht al 6 maanden op deze ontvanger en ben het nu wel zat.
De laatste keer dat ik gebeld heb willen ze me doodleuk een zenderpakket aanbieden waarbij ik zelf ook nog eens moet waken om het pakket weer op te zeggen. Sterker nog, ik wil het pakket niet eens, ik wil wat ik besteld heb namelijk de interactieve tv ontvanger van Cisco met opname functie. Nogmaals, ik hoop dat ik snel in contact kan komen met iemand van het webteam van Ziggo om eea af te handelen.

Groet,

Mustang 2010

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: ZIGGO ITV hd ontvanger

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo Mustang2010,

Bij deze mag je mij ook wel een PB sturen met hierin je klant gegevens. Zodra ik deze van u heb ontvangen zal ik uw zaak gaan bekijken en zo snel mogelijk contact met u zoeken. Wat ik van u nodig ben is het volgende: postcode, huisnummer en een telefoonnummer waar ik u op kan bereiken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: ZIGGO ITV hd ontvanger

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo Mustang2010,

Ik heb net even contact gehad met onze klachten afdeling die u in het verleden de decoder ook al had toegezegd. Wij zullen er voor zorgen dan de decoder + toebehoren binnen 5 werkdagen bij u aangeboden per post.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: ZIGGO ITV hd ontvanger

Ongelezen bericht door LeoZ »

Netjes???... oké... hier wel, maar alleen als er op dit forum veel geklaagd wordt!

Waarom dan niet als er door een KLANT via de telefoon geholpen wil worden?

Dan hebben ze bij Ziggo.... maling aan de klanten! (zo ook bij: Kpn, UPC, Tele2) :twisted:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: ZIGGO ITV hd ontvanger

Ongelezen bericht door tennis »

LeoZ schreef:Netjes???... oké... hier wel, maar alleen als er op dit forum veel geklaagd wordt!

Waarom dan niet als er door een KLANT via de telefoon geholpen wil worden?

Dan hebben ze bij Ziggo.... maling aan de klanten! (zo ook bij: Kpn, UPC, Tele2) :twisted:
@LeoZ
Vogels heeft gelijk, dit is service, en je gaat iets roepen, zonder onderbouwing!

Gesloten