LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
we hebben nu ongeveer een maand tele 2 in wijchen. ondervinden heel erg veel prolemen.
1 kastje van tv modem gaat soms niet aan. (moet dan harde reset doen om vervolgens weer werkend te krijgen.
2 tijdens opnames , zwart beeld, beeld dat stortert.
3 de pauze functie werkt vaak niet.
4 spoel functie werkt vaak niet.
5 plannen opnamen in, maar wordt niet opgenomen.
eigenlijk kwa tv kastje is er altijd wel iets wat het niet doet.
kwa internet:
1 verbinding valt soms weg.
snelheid schommelt heel erg. we zouden tot 20 mb moeten hebben , maar halen niet hoger dan 7 mb.
we hebben paar keer gebeld met tele 2, ze hebben update gedaan, werkte niet.
ze hebben ons 24 uur gecontroleerd met speciale diepgaande controle op afstand.
daaruit kwam dat wij 19 pc aangesloten zouden hebben, netwerk onbeveiligd zou zijn. en instabiliteit aan ons zou liggen. terwijl we maar 1 pc hebben aangesloten, (geen 19) en we gewon een beveiligd netwerk hebben!!!
in de telefoongesprek met tele 2 bevestigde de medewerker dat we wel degelijk veilig netwerk hebben, en dat we maar gebruik maken van 1 pc. maar hij wist geen oplossing.
ik baal hier enorm van, we zitten er nu nog bijna 2 jaar aan vast en kunnen er niet onderuit.
tv kijken is op deze manier niet leuk. altijd upc gehad nooit problemen had nooit over moeten gaan na tele 2!!!!
mensen aub denk goed na voor u tele 2 in huis neemt.
we hebben in maand tijd al keer of 9 na hun gebeld en geen verbetering.
met vriendelijke groet,
mike joosten.
1 kastje van tv modem gaat soms niet aan. (moet dan harde reset doen om vervolgens weer werkend te krijgen.
2 tijdens opnames , zwart beeld, beeld dat stortert.
3 de pauze functie werkt vaak niet.
4 spoel functie werkt vaak niet.
5 plannen opnamen in, maar wordt niet opgenomen.
eigenlijk kwa tv kastje is er altijd wel iets wat het niet doet.
kwa internet:
1 verbinding valt soms weg.
snelheid schommelt heel erg. we zouden tot 20 mb moeten hebben , maar halen niet hoger dan 7 mb.
we hebben paar keer gebeld met tele 2, ze hebben update gedaan, werkte niet.
ze hebben ons 24 uur gecontroleerd met speciale diepgaande controle op afstand.
daaruit kwam dat wij 19 pc aangesloten zouden hebben, netwerk onbeveiligd zou zijn. en instabiliteit aan ons zou liggen. terwijl we maar 1 pc hebben aangesloten, (geen 19) en we gewon een beveiligd netwerk hebben!!!
in de telefoongesprek met tele 2 bevestigde de medewerker dat we wel degelijk veilig netwerk hebben, en dat we maar gebruik maken van 1 pc. maar hij wist geen oplossing.
ik baal hier enorm van, we zitten er nu nog bijna 2 jaar aan vast en kunnen er niet onderuit.
tv kijken is op deze manier niet leuk. altijd upc gehad nooit problemen had nooit over moeten gaan na tele 2!!!!
mensen aub denk goed na voor u tele 2 in huis neemt.
we hebben in maand tijd al keer of 9 na hun gebeld en geen verbetering.
met vriendelijke groet,
mike joosten.
Laatst gewijzigd door girl007 op 03 jul 2010 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
oke weer gebeld met tele 2,
zeggen ze ineens we geen recht zouden hebben op hd en hard disk recorder, sinds we film kanaal erbij genomen hebben. we zouden alleen recht hebben op digitale tv. vreemd verhaal dat ze daar nu ineens na 10 telefoontjes pas mee komen. en nu kregen we 2 opties. of ze laten het nu zo. met alle problemen van dien. of we betalen 5 euro meer per maand en dan sturen ze ons een nieuwe hard disk recorder in de hoop die nieuwe wel zijn werk doet.
we moesten dus wel ja zeggen om 5 euro meer te betalen per maand. anders zouden we bij deze toestemming gegeven hebben de problemen niet verder te hoeven oplossen.
nou afwachten of het die 5 euro per maand meer, waard zal zijn. al vind ik dit al een hele vreemde gang van zaken!!!!
ps ik hou jullie op de hoogte
zeggen ze ineens we geen recht zouden hebben op hd en hard disk recorder, sinds we film kanaal erbij genomen hebben. we zouden alleen recht hebben op digitale tv. vreemd verhaal dat ze daar nu ineens na 10 telefoontjes pas mee komen. en nu kregen we 2 opties. of ze laten het nu zo. met alle problemen van dien. of we betalen 5 euro meer per maand en dan sturen ze ons een nieuwe hard disk recorder in de hoop die nieuwe wel zijn werk doet.
we moesten dus wel ja zeggen om 5 euro meer te betalen per maand. anders zouden we bij deze toestemming gegeven hebben de problemen niet verder te hoeven oplossen.
nou afwachten of het die 5 euro per maand meer, waard zal zijn. al vind ik dit al een hele vreemde gang van zaken!!!!
ps ik hou jullie op de hoogte
Laatst gewijzigd door girl007 op 20 sep 2011 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
O nee hoor welkom in de wondere wereld van Tele2
Heb nog nooit een provider gehad waar het zo'n kolerezooi is.
Nog een jaar en dan kan ik weg en geloof me zal het ook zeer zeker doen!!
Heel veel sterkte ( je zal het nodig hebben)
Heb nog nooit een provider gehad waar het zo'n kolerezooi is.
Nog een jaar en dan kan ik weg en geloof me zal het ook zeer zeker doen!!
Heel veel sterkte ( je zal het nodig hebben)
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 12 aug 2009 01:32
Re: tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
Geen bijzonder slechte ervaringen met Tele2! Wens voorgaande sprekers verbetering in hun situatie. Ik houd het bij Tele2
Re: tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
als het goed is kunnen we nu van tele 2 af.
we hadden in hun algemene voorwaarden de regel gevonden dat als je een maand problemen hebt zonder ze opgelost zijn je kosteloos je contract mag beindigen, ook al zou je er nog heel lang aan vast moeten zitten.
we hebben hun hierop gewezen, de eerste keer werd de verbinding verbroken, nogmaals terug gebeld. toen kregen we dus die onderzoek van 24 uur met uitslagen die niet klopen. daarna weer gebeld werd weer verbinding verbroken. daarna weer gebeld en die medewerker gaf ons gelijk en zei zelfs al eerder vanaf hadden gekunnen we hadden immers al langer dan een maand problemen met tele 2.
we hebben erna nog een keer gebeld omdat we inmiddels alweer een nieuwe router ontvangen hadden, maar er stond inderdaad in het systeem dat we vanaf 17 juli zonder kosten worden afgesloten. ik wou dit even laten weten aangezien er meerdere mensen zijn die problemen met tele 2 hebben. lees goed de voorwaarden en blijf bellen. en wijs ze vooral op de algemene vorwaarden dat na maand problemen je kosteloos mag opzeggen, als ze hoorn erop gooien blijven bellen totdat je een vriendelijke medewerker aan de telefoon hebt. zo is het ons nu ok gelukt.
groetjes en succes
we hadden in hun algemene voorwaarden de regel gevonden dat als je een maand problemen hebt zonder ze opgelost zijn je kosteloos je contract mag beindigen, ook al zou je er nog heel lang aan vast moeten zitten.
we hebben hun hierop gewezen, de eerste keer werd de verbinding verbroken, nogmaals terug gebeld. toen kregen we dus die onderzoek van 24 uur met uitslagen die niet klopen. daarna weer gebeld werd weer verbinding verbroken. daarna weer gebeld en die medewerker gaf ons gelijk en zei zelfs al eerder vanaf hadden gekunnen we hadden immers al langer dan een maand problemen met tele 2.
we hebben erna nog een keer gebeld omdat we inmiddels alweer een nieuwe router ontvangen hadden, maar er stond inderdaad in het systeem dat we vanaf 17 juli zonder kosten worden afgesloten. ik wou dit even laten weten aangezien er meerdere mensen zijn die problemen met tele 2 hebben. lees goed de voorwaarden en blijf bellen. en wijs ze vooral op de algemene vorwaarden dat na maand problemen je kosteloos mag opzeggen, als ze hoorn erop gooien blijven bellen totdat je een vriendelijke medewerker aan de telefoon hebt. zo is het ons nu ok gelukt.
groetjes en succes
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
Beste Girl007,
Ik heb je uitingen op het forum gelezen en zou je graag willen helpen om dit probleem op te lossen. Ik ben Danielle en help klanten met vragen en klachten over onze producten en diensten op verschillende fora. In eerste plaats wil ik excuses maken namens Tele2 dat je klacht eerder niet adequaat is opgelost. Ik vind het vervelend dat je last hebt van storingen in ons TVproduct. Graag ontvang ik je postcode en huisnummer of klantnummer en eventueel een mobiel telefoonnummer zodat we je goed kunnen bereiken. Je kunt dit naar mij sturen via [email protected] o.v.v Girl007.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
P.S. Bekijk ook onze mededelingenpagina van Tele2 even, want hier staat een overzicht met wat er verbeterd wordt aan ons TVproduct.
Ik heb je uitingen op het forum gelezen en zou je graag willen helpen om dit probleem op te lossen. Ik ben Danielle en help klanten met vragen en klachten over onze producten en diensten op verschillende fora. In eerste plaats wil ik excuses maken namens Tele2 dat je klacht eerder niet adequaat is opgelost. Ik vind het vervelend dat je last hebt van storingen in ons TVproduct. Graag ontvang ik je postcode en huisnummer of klantnummer en eventueel een mobiel telefoonnummer zodat we je goed kunnen bereiken. Je kunt dit naar mij sturen via [email protected] o.v.v Girl007.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
P.S. Bekijk ook onze mededelingenpagina van Tele2 even, want hier staat een overzicht met wat er verbeterd wordt aan ons TVproduct.
Re: tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
hoi allemaal,
Nu ook eens een keer positief nieuws over Tele2
Ondanks mijn vele klachten werden we vandaag netjes behandeld bij Tele2
We mochten vandaag kostenloos opzeggen omdat ze er na 2 jaar achterkwamen dat we te ver van de centrale afzitten en ze dus niet de kwaliteit kunnen leveren die je zou mogen verwachten.
Oke het heeft ons heel wat telefoontjes, boosheid en klacht indienen bij de Opta gekost maar eindelijk zijn we dan vanaf volgende maand verlost van Tele2 zonder afkoopkosten!!!
Ik wens hierbij iedereen heel veel succes enne bezint voor je begint!
Nu ook eens een keer positief nieuws over Tele2
Ondanks mijn vele klachten werden we vandaag netjes behandeld bij Tele2
We mochten vandaag kostenloos opzeggen omdat ze er na 2 jaar achterkwamen dat we te ver van de centrale afzitten en ze dus niet de kwaliteit kunnen leveren die je zou mogen verwachten.
Oke het heeft ons heel wat telefoontjes, boosheid en klacht indienen bij de Opta gekost maar eindelijk zijn we dan vanaf volgende maand verlost van Tele2 zonder afkoopkosten!!!
Ik wens hierbij iedereen heel veel succes enne bezint voor je begint!
Re: tele 2 werkt niet, onbeschoft behandeld!!!
Zeeeeeeeeerrrrrrrrr verheugende berichten lees ik hier
Sinds 3 maanden klant bij Tele2, zelden een dergelijke fout gemaakt
Het begon al gelijk met 1,5 week geen aansluiting, daarna opgelost door de KPN
Nu is al sinds meer dan 2 weken de televisie op zwart en denk maar niet dat je geholpen wordt
Ik weet niet hoe vaak nu alweer gebeld en hoelang, ik houd het niet meer bij. De zin van sorry, ik vind het heel rot voor u staat standaard in de tekst die de jongens van het call center moeten opdreunen denk ik maar verder helpen mogen ze niet. Maar meneer, u hoeft het abonnementsgeld niet te betalen van de tijd dat u geen televisie heeft. Net of iemand die een tv abonnement heeft afgesloten zit te wachten op een paar euro, iemand die een televisie abonnement heeft wil televisie kunnen kijken lijkt mij
Maar blijkbaar hoef ik nog maar 2 weken naar dat zwarte beeld te kijken en dan ben ik weer van ze af
Sinds 3 maanden klant bij Tele2, zelden een dergelijke fout gemaakt
Het begon al gelijk met 1,5 week geen aansluiting, daarna opgelost door de KPN
Nu is al sinds meer dan 2 weken de televisie op zwart en denk maar niet dat je geholpen wordt
Ik weet niet hoe vaak nu alweer gebeld en hoelang, ik houd het niet meer bij. De zin van sorry, ik vind het heel rot voor u staat standaard in de tekst die de jongens van het call center moeten opdreunen denk ik maar verder helpen mogen ze niet. Maar meneer, u hoeft het abonnementsgeld niet te betalen van de tijd dat u geen televisie heeft. Net of iemand die een tv abonnement heeft afgesloten zit te wachten op een paar euro, iemand die een televisie abonnement heeft wil televisie kunnen kijken lijkt mij
Maar blijkbaar hoef ik nog maar 2 weken naar dat zwarte beeld te kijken en dan ben ik weer van ze af