Tros moet zich realiseren dat Radar bezig is met demonisering en ophitsing.
We weten dat daar ongelukken van kunnen komen.
Ik vermoed overigens dat de zgn onderzoeksjournalisten van Radar dat als een bekroning van hun werk zouden zien.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Demonisering
-
Bert Kamander
Re: Demonisering
Dag TROSsers,
Ik moet zeggen dat jullie dit keer niet teleurstellen; de documentaire zat redelijk in elkaar. Er werd hier en daar natuurlijk wat suggestief geknipt en geplakt, maar over het algemeen denk ik dat de mensen hier wat aan hebben.
Alleen zat Schonewille een beetje onzin te verkopen toen hij begon over de DSI-klacht die laatst is toegwezen. Dat had niets te maken met het ontbreken van een risicoprofiel, maar met de wijze waarop het product is verkocht. Maar goed, van William had ik toch al geen hoge pet op. Ik adviseer de Stichting een advocaat die iets meer ervaring heeft en wat minder mediageil is.
Het beste,
Bert
Ik moet zeggen dat jullie dit keer niet teleurstellen; de documentaire zat redelijk in elkaar. Er werd hier en daar natuurlijk wat suggestief geknipt en geplakt, maar over het algemeen denk ik dat de mensen hier wat aan hebben.
Alleen zat Schonewille een beetje onzin te verkopen toen hij begon over de DSI-klacht die laatst is toegwezen. Dat had niets te maken met het ontbreken van een risicoprofiel, maar met de wijze waarop het product is verkocht. Maar goed, van William had ik toch al geen hoge pet op. Ik adviseer de Stichting een advocaat die iets meer ervaring heeft en wat minder mediageil is.
Het beste,
Bert
-
jack c.
Jan Walther (P5?) doet zelf nogal aan demonisering. Gebruikelijk ook in de kringen die het woord in de afgelopen maanden populair gemaakt hebben.
Die demonisering is belachelijk, dat moet stoppen !