LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vonnis rechtbank Almelo; aandelenlease geen huurkoop !
Vonnis rechtbank Almelo; aandelenlease geen huurkoop !
Mensen HELP; ik word veroordeeld in de kosten van de procedure tegen Dexia, er is uitspraak wat betreft huurkoop ja of nee; GEEN huurkoop volgens Rechtbank Almelo, vonnis die ik vandaag van mijn advocaat heb vernomen. Ik ben arbeidsongeschikt aan het worden (ben 28 jr), loop bij een psy, mijn echtgenoot studeert en ik moet voor de kosten opdraaien van deze walgelijke boeven. Mijn advocaat legt me haarfijn uit dat ook al zou ik nog de rechtzaak winnen, de kosten van deze uitspraak krijg ik niet terug.
Ik wil geen paniekzaaien, dit is gewoon de waarheid. Ik hou nog moed voor de echte grote uitspraak. Ik heb het geld gewoon niet en wat walg ik toch van het feit dat ik nog een cent aan die kl...dexia moet geven. Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik weet alleen dat ik nu kotsmisselijk ben en dat ik iemand zou kunnen wurgen van woede.
Dit is echt Kl.. wie o wie kan me opbeuren want ik draai echt helemaal door ...
Ik wil geen paniekzaaien, dit is gewoon de waarheid. Ik hou nog moed voor de echte grote uitspraak. Ik heb het geld gewoon niet en wat walg ik toch van het feit dat ik nog een cent aan die kl...dexia moet geven. Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik weet alleen dat ik nu kotsmisselijk ben en dat ik iemand zou kunnen wurgen van woede.
Dit is echt Kl.. wie o wie kan me opbeuren want ik draai echt helemaal door ...
Re: Vonnis rechtbank Almelo; aandelenlease geen huurkoop !
Hallo
Over wat voor contract gaat dit dan?
dank
Over wat voor contract gaat dit dan?
dank
Beste nes,
Wat voor soort contract heb jij, en was je gedaagd door Dexia, of ben jezelf naar de rechter gestapt ?Ik kan me voorstellen dat je enorm in de put zit, probeer ook contact op te nemen met Payback. Veel srekte,
Groet. anne.
Wat voor soort contract heb jij, en was je gedaagd door Dexia, of ben jezelf naar de rechter gestapt ?Ik kan me voorstellen dat je enorm in de put zit, probeer ook contact op te nemen met Payback. Veel srekte,
Groet. anne.
wegens RSI ben ik al 2 weken niet op internet - grappig ik zag nl mijn zaak hier op forum behandeld worden
ik heb WVD, Dexia heeft mij gedagvaard - ik strijd door !
ik heb WVD, Dexia heeft mij gedagvaard - ik strijd door !
Wijs je advokaat op de uitspraak gedaan in Amsterdam.
Zie verhaal HANS2 bij commentaar op de uitspraak
Zie verhaal HANS2 bij commentaar op de uitspraak
mijn uitspraak was na uitspraak amsterdam - het blijkt dat de rechters er ook niet over eens zijn
nes,
waar woon je,
ik heb ook een advocaat nodig.
waar woon je,
ik heb ook een advocaat nodig.
Ja dan moet je juist die advocaat niet hebben
ik weet het,
daarom vraag ik juist waar die weg komt, voor ik ertrap [net zoals bij dexia] met beide benen.
nes, zeg me aub waar je weg komt, want ik denk dat ik ook in almelo terecht kom
daarom vraag ik juist waar die weg komt, voor ik ertrap [net zoals bij dexia] met beide benen.
nes, zeg me aub waar je weg komt, want ik denk dat ik ook in almelo terecht kom
€ 390,00 voor de procureur is wel overheen te komen toch. De volgende zaak win je gewoon.
-
Het kan toch niet waar zijn dat 2 verschillende rechters verschillende uitspraken doen! Hoe maak je de gedupeerden gek? Wat is er toch mis met de rechtspraak in nederland?
Er zijn ook contracten waaruit de huurkoop niet effectief blijkt.
De kantonrechter te Amsterdam heeft van daag uitspraak gedaan in de zaak die Eegalease heeft aangespannen over de bevoegdheid en de Kantonrechter vindt dat hij bevoegd ias en dat het Huurkoop betreft.
Joost
De kantonrechter te Amsterdam heeft van daag uitspraak gedaan in de zaak die Eegalease heeft aangespannen over de bevoegdheid en de Kantonrechter vindt dat hij bevoegd ias en dat het Huurkoop betreft.
Joost