ik heb namelijk gelest bij autorijschool Xavier in Rotterdam
En dit zijn mijn slechte ervaringen aan die rijschool.
1:de instructeur zit op gefokt in de auto.
Of zit heel de les te smsen of te bellen.
ipv op te letten op hun leerlingen
2:heb je 2 lesuren gaan ze een kwartier/half uur koffie drinken,
terwijl jij in je lesauto aan het wachten ben voor de rijschool.
terwijl het jou tijd is en niet hun tijd dan doen ze dat maar in hun pauze
3:maar hun grote probleem is dat hun flink geld kloppen van hun leerlingen.
een goed bv is: ze laten leerlingen die klaar zijn voor hun praktijk examen
10 extra lessen nemen, terwijl ze leerlingen die niet klaar zijn voor hun praktijk examen
gewoon op laten gaan. met de gedachten van nou die zak toch dus hebben we mooi dat geld
binnen, nou nieuw examen aan vragen dus kassa kassa
4:en die noemen zich een kwaliteitsrijschool,terwijl de meeste die ze oplaten gaan bijna
allemaal zakken, en dan zeggen de rijinstructeur van zo hebben we je het niet geleerd.
Maar ik vind hoe kan je dan zo bot reageren terwijl de leerling zich k*t voel, das gewoon belachelijk
nog meer mensen met een slechte ervaring???
laat maar horen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Autorijschool Xavier
-
Re: Autorijschool Xavier
Heb je de rijschool zelf ook al in kennis gesteld van je klachten? En zo ja, wat was hun reactie?
Heb het aantal keren aangegeven dat ik het niet prettig vind maar werd niet serieus genomen.. Uiteindelijk ben ik maar uit de auto gestap want ik had geen geduld meer bij hem!
-
Ook ik heb les gehad bij Autorijschool Xavier.. en ik heb daar nooit geen problemen gehad! Hij was altijd optijd.. en dat van dat koffiedrinken klopt niet, wij zijn nog nooit gestopt voor een kop koffie..! Mocht hij dan toevallig 5 minuten later zijn ivm drukte op de weg, dan reden we altijd de gemiste tijd langer door! Ik ben ook in x geslaagd voor mijn rijexamen en dat was mede dankzij de goede instructeur!
weet niet bij wie jij dan les hebt gehad.. maar zoals jij schrijft zo is mijn ervaring in iedergeval niet bij Rijschool Xavier..
Groetjes Priscilla
weet niet bij wie jij dan les hebt gehad.. maar zoals jij schrijft zo is mijn ervaring in iedergeval niet bij Rijschool Xavier..
Groetjes Priscilla