LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 nummerbehoud een drama...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste LdavanW,

Ik ben erg blij dat het op deze manier wel gaat lukken voor jou.

dat is tenminste al een positiever geluid, en hoop dat het ook zo uitpakt.
Niets is zo erg dan wanneer je een dergelijk product wil hebben en dat het allemaal niet gaat zoals het moet gaan.
Je ergert je groen en blauw, en dat is ook gewoon normaal, dat dit irritant is.

Maar als je niet de juiste weg kan of wilt bewandelen, dan stoot je vaak de neus.
Ik heb het eens nagekeken, maar Tele2 behoort echt tot de top van de beste providers te zijn, dat staat, en dat word ook zelfs beweert en gezegd door de consumentenbond, niet dat die altijd gelijk hebben, want dat is ook niet altijd waar.

Ik keek ook nog eens bij de Ombudsman, daar staat Tele2 ook hoog aangeschreven, ja, zelfs bij het verhelpen van storingen, wat het netwerk betreft zijn ze afhankelijk van KPN deze is de beheerder van het netwerk, en zijn ze afhankelijk van de service van KPN overgeleverd, en, ja, helaas dit is net degene die het slechtste scoort, maar dat wist ik al, dat is voor mij niet vreemd.
Eigen ondervinding.

Verder hoop ik echt, en dat is serieus gemeend van mij, dat het voor de rest van de forum bezoekers ook zeer snel opgelost zal worden.

Ik zie ook liever lachende gezichten dan boze gezichten.

Ik hoop echter dat u, degene die problemen gehad heeft ook de moeite wil nemen om een reply op dit forum/topic te zetten, hoe het allemaal verloopt of verlopen heeft, ik ben daar uiteraard zeer in geïnteresseert.

Misschien heeft een ander forum/topic bezoeker aan dit verhaal iets aan.
Vermeld dan a.u.b wel even hoe het e.e.a te werk is gegaan.

Ik wens u allen heel veel succes toe met de oplossing van uw probleem, en dat is ook echt gemeend van mij.

Met vriendelijke groet,

Ad

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste LdavanW,

Is het probleem inmiddels verholpen? Anders help ik je graag om dit op te lossen. Zou je alsjeblieft je mobiele telefoonnummer o.v.v. "LdavanW" naar mij willen toesturen. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door tiptoo »

Tele2 Webcare schreef:Beste LdavanW,

Is het probleem inmiddels verholpen? Anders help ik je graag om dit op te lossen. Zou je alsjeblieft je mobiele telefoonnummer o.v.v. "LdavanW" naar mij willen toesturen. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
:D daar is Danielle weer , los het toch eens meteen op in plaats van hier op het forum :mrgreen:

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Beste Tiptoo,

Vind je dit nu zelf niet een beetje belachelijk??

Je schrijft zelf, daar is Danielle weer, probeert een oplossing te bieden via dit topic.

Terwijl degene die het topic gestart heeft niet eens meer reageert, misschien gewoon het verstandigste.
Een oplossing kan je niet via een topic of via een forum bereiken, dat dien je via andere kanalen te doen, zoals met een aangetekende brief of probeer het eens via de telefoon als eerste, lukt dit niet, ga dan over op een aangetekende brief, dat staat ten eerste veel netter, en je bereikt veel meer.

Maat dat Tiptoo nu iemand beschuldigd zoals Danielle om een oplossing te proberen creëeren via dit topic, dan moet je haar maar trachten voor schut te zetten, je staat nu zelf in de spotlights, en te kijk, daar al eens over nagedacht?

Welnu, kijk dan nu eerst een in de spiegel, en denk nu eens na terwijl je dit uitspreekt, komt dit nu dan niet een beetje stom over, je mekkert immers ook via dit topic, heb je daar nu al een over nagedacht?? En ze richt zich niet eens tot jou!
Maar dat heb je niet eens in de smiezen.

Ik vind eigenlijk dat Danielle doet wat zij eigenlijk niet moest doen, jullie proberen te helpen, je bent het niet waard in mijn ogen.
deze reactie is dus bedoeld voor Tiptoo, niet voor de anderen die het probleem hebben.

Nee, als ik Danielle was, dan reageerde ik niet meer, dan zou ik zeggen in de laatste reactie, bel of schrijf maar voor de oplossing, dan kijken we verder.
Er word toch geen zinnig woord gegeven. Basta!

Dus een oplossing, neem de uitdaging aan en reageer naar danielle, dan ben je van de problemen af.

Ik wens jullie veel plezier toe met de voetbal match NL vs Slw.

Met vriendelijke groet,

Ad

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door tiptoo »

:D beste Ad

nee ik vind mijzelf niet belachelijk....ik vind namelijk dat providers er een zootje van maken en dan hier op een forum toch net te doen alsof een provider zo goed is , vind ik een beetje huichelen, als ze van Tele 2 uit meteen de mensen goed helpen ( geldt trouwens voor alle providers) dan was dit gedoe voor de mensen niet nodig.

bellen met providers???als je straatarm wilt worden moet je dat vooral doen :D

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hay toptoo,

Nee, een beetje belachelijk zitten mekkeren op een forum of in een topic, dat zet zoden aan de dijk, dat vind ik dus erg belachelijk!!

Nou, als bellen volgens u teveel kost, stuur dan een aangetekende brief.
Maar ik zei dus al in mijn vorige reactie, als bellen niet helpt ga dan over naar die aangetekende brief, dat heb ik vermeld, toch.

Erg raar hoor, maar mijn volgende standpunt, jaren geleden werd er ook steeds gemekkerd, dat men bij een eventuele storing of een ander menkement, dat men niet anders kon dan bellen.
Welnu, ik bestrijd dit met klem, ik heb ooit eens een storing gehad, lag misschien grotendeels aan mijzelf, tja, wat wil je nu, je begint aan een pc, je installeert internet, je verandert zonder enig weten iets, en je kan geen e-mail meer ontvangen.
Kan gebeuren toch!
Welnu, ik richte een e-mailtje aan toendertijd zonnet, en ja, geloof het of niet, ik had mijn telefoonnummer vermeld, ik kreeg na een dag een telefoontje van zonnet.
Ik beschreef mijn probleem nogmaals, en de heer die ik aan de lijn had, zei precies wat ik moest doen, en ja, het probleem was echt verholpen, is dat service, of is dat service??

En, ja ik kan het beamen dat Tele2 wel goed is.

Overgestapt met de mobiele telefonie, en jawel met nummer behoud, en jawel, het is helemaal goed gegaan. HELEMAAL TOPPIE.

Overgestapt met de vaste telefonie met internet met nummerbehoud, he, wat vervelend nu, weer helemaal vlekkeloos gegaan, WEER HELEMAAL TOPPIE !

Beide abonnementen had ik via KPN, die maakten er een hele grote klere zooi van.

En, dat huichelen, jammer maar dat zie je dus helemaal verkeerd!

Er is een dame, die Danielle heet, en Danielle is werkzaam bij Tele2, ik ken haar dus niet voordat men gaat suggereren dat ik haar ken.
Danielle kijkt misschien per toeval eens bij Tros Radar, en ziet dit topic, dan vind ik dit echt niet huichelen, maar geeft een reactie, om een helpende hand te bieden, om een oplossing te verkrijgen, als men nu daar niet op in gaan, wil men dan wel geholpen worden?
Dat is mijn vraag die bij mij opkomt, heel normaal dus.

Ik vind dus dat Danielle een pluim verdient, zo hoort het dus.
Vermeld nu eens een zelfde reactie naar KPN, krijg je dan ook diezelfde reactie, nu heb ik daar dus die slechte ervaring mee, dat dit niet geschiedt, want dat is in het verleden ook al voorgevallen.
Ja, misschien nu, nu ik er zo op hamer, ik ben nu echt heel erg nieuwsgierig of het zal plaats vinden, hihihihi....

Maar beste tiptoo, dit is mijn ervaring, en wat ik weet van Tele2.
Geef zoveel mogelijk informatie als mogelijk is, en het word echt verholpen.

Ik heb echt niets te maken met welk telecom bedrijf dan ook, ik ben net als alle andere consumenten een klant, meer niet.

En, de overstap die ik dus gemaakt heb, dat was echt helemaal vlekkeloos.
Gewoon klasse!!

Ik wil nu niet beweren, dat het eens fout kan gaan, dat kan dus weldegelijk.
Maar, als het aan de techniek licht, en daar doel ik dus mee op het netwerk, dan moet men helaas bij de netwerk beheerder zijn, niet bij Tele2.

O, nog het volgende, een onderzoek wat heeft plaats gevonden door de Consumentenbond, geeft aan, dat Tele2 wel de beste is, en ook de goedkoopste, maar ik wil niet schermen met deze uitkomst, want de Consumentenbond heeft ook niet altijd gelijk, dit zijn ook mensen, en perfecte mensen zijn er helaas niet, enkel degene die een hele dag niets doen, die maken geen fouten!!
Zo zijn er nog een aantal van deze instanties die dit zelfde beweren, wel toevallig vind ik!!

Met vriendelijke groet,

Ad

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door tiptoo »

:D beste Ad

ik vind het prima dat u te vreden bent over Tele 2 , ik zit er niet bij , maar zie wel dat Danielle veel reacties hier plaatst maar goed, dan zeg ik dus regel de zaakjes gewoon meteen goed bij het bedrijf, niks meer en niks minder zo denk ik namelijk over elke provider , niet zorgen dat mensen een forum nodig hebben maar gewoon goed de dingen laten verlopen of het nu Tele 2, Ziggo , Kpn , of wie dan ook is , je moet gewoon zorgen dat wat de mensen hebben gevraagd dat ze dat ook krijgen, zonder een boel sores :mrgreen:

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste tiptoo,

Normaal gezien hopen we allemaal dat het vlekkeloos zal of zou verlopen.
Helaas is de werkelijkheid en de praktijk anders.
Soms ligt het aan de techniek, en soms ligt het aan het menselijk falen, gelukkig is het grootste gros ook klaar met overgaan en het werken van het systeem.

Natuurlijk speelt het mee, dat er bij sommige personen, dat het soms mis gaat, daar kan men soms niets aan veranderen.
Dat is gewoon erg sneu en erg jammer, ik hoop echter dat de toekomst met misschien een betere techniek en dat de providers nog beter hun best zullen doen, om de opstart problemen voorkomen of heel erg snel verholpen kunnen worden.
Ik heb het gevoel dat de techniek dat niet zal kunnen.

De micro technologie die is te complex, en daardoor gebeuren er dingen die ze nimmer kunnen voorspellen, en ook niet kunnen voorzien, dat deze problemen kunnen geven.

Dat is met de tecnologie van de telecom, en ook bij de automobiel industrie aan de orde, eigenlijk bij alles wat met die micro electronica geproduceert is.
Dat is te gevoelig, en dat is jammer.

Ik hoop ook, dat de mensen die de problemen hebben, dat die heel erg snel opgelost zullen worden, ik weet dat dit erg irritant is, en je kan je eigen er ook knap boos over maken, maar dat is normaal, het zijn wel je zuur verdiende centen die je er aan uitgeeft.

Ik hoop op beterschap, wat betreft de providers.

Met vriendelijke groet,

Ad

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door tiptoo »

:D sluit me daar bij aan Ad...hopelijk dat het ooit zonder te veel toestanden gaat lopen maar dan ook bij alle providers :mrgreen:

LdavanW
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2009 14:06

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door LdavanW »

Dag Danielle, het probleem is inmiddels verholpen door een interne medewerker\vriend bij tele2. Bedankt voor je aangeboden hulp.

timmiieehh
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2010 12:22

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door timmiieehh »

Hallo allen,

Het probleem is verholpen. Sinds vorige week kan ik weer gebeld worden. Dus dat is fijn. Wel heb ik Danielle van Tele2 een finale e-mail gestuurd met feedback over deze kwestie. Natuurlijk ben ik mij bewust van het feit dat Tele2 afhankelijk is van de netwerkprovider, T-Mobile in dit geval, toch vind ik de gang van zaken onder niveau. Ik stel Tele2 daarom aansprakelijk, zij zijn voor mij het aanspreekpunt. Daar hebben ze zelf voor gekozen. Als KLM een probleem hebben met opstijgen vanwege een miscommunicatie met Schiphol en daardoor voor vertraging zorgt, gaan klanten die met KLM vliegen niet de schuld geven aan Schiphol maar aan KLM. Zo simpel ligt het in ieder geval voor mij.

En nog even een paar tips aan Ad: Ad, doe eens wat aan je manier van communiceren via dit forum. Ik zie dat je vaak reageert en dat je veel te zeggen hebt. Maar het grotendeel van jouw woorden blijft een interpretatie van hoe jij alles vindt en interpreteert. Zijn en vinden zijn twee verschillende zaken. Om eerlijk te zijn, jouw reacties zijn een stortvloed aan woorden zonder niet al teveel inhoud.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste LdavanW,

Fijn om te horen dat je probleem inmiddels is verholpen. Indien ik je nog ergens mee van dienst kan zijn dan verneem ik dit graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Tele2 nummerbehoud een drama...

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste timmiieehh,

Tsja, de waarheid mag soms niet gezegd worden, dat doet soms even pijn.

Wat betreft de stortvloed van mij, dat valt best mee, communiceren is een van mijn dagelijkse taken, informeren dus, en aanhoren van klachten, en het verhelpen hier van.
Bij mij lukt dit heel erg goed, ik krijg dan heel weinig klachten.
Valt misschien ook iets over te zeggen.

Dan de z.g.n. stort vloed, het is een breed verhaal, een gedeelte naar de ene klager, en een ander gedeelte naar de andere klager.
Dan laat ik het op die manier in het midden, wie wat wil lezen of horen.
Dat is gewoon een aardig compromis!

Wat ik soms erg jammer vind, dat communicatie vaak eenzijdig is, de tegen partij antwoord soms niet, erg vervelend.

Maar, ik zie dat bij de meesten het probleem opgelost is, en dat is erg fijn om te lezen, ik ben gewoon erg blij voor u allen.

Ik wens u allen nog een hele fijne vakantie toe, met een hele goede communicatie.

Met vriendelijke groet,

Ad

Gesloten