LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heb jij ook problemen met Tringg?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
consuveelmeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2010 00:23

Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door consuveelmeer »

Tringg: waardeloze service. Lage prijs inderdaad, maar daar krijg je dan een niet direct bereikbare klantenservice bij. Je kunt ze alleen bereiken door middel van een contactformulier op de website.

Vandaag al HELE dag geen bellen/sms/data mogelijk, het is nu middernacht en nog steeds niet opgelost. Ben niet de enige. Op de website staat een zinnetje dat ze het gisterenmiddag al opgelost zouden hebben. Niet dus!

Reageren via mail beloven ze binnen twee (!!) dagen te antwoorden. Voor mij zeker geen Tringg meer!

Wie heeft er ook deze problemen?

moontje36
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2010 07:35

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door moontje36 »

ik heb dezelfde problemen op het moment geen bel verkeer mogelijk en smsen wil al evenmin.
dit probleem heb ik al sinds gistermiddag :(
op dit moment heb ik zelfs niet eens ontvangst , geen enkel signaal :?
hoop dat ze het snel oplossen .
heb net nog op hun site gekeken maar niets te vinden over dit probleem

consuveelmeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2010 00:23

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door consuveelmeer »

Inderdaad, ook deze ochtend nog steeds geen bellen en ontvangst mogelijk met Tringg. Terwijl ze toch met het netwerk van KPN werken, wat nu helemaal geen storing heeft. Ligt dus echt aan Tringg. Op de website van Tringg is de enige plek waar er iets over staat de contactpagina. Gisterenochtend stond daar dat ze het in de middag opgelost zouden hebben. In de middag werd het avond. En nu staat er dat ze het vandaag hopen op te lossen. Nu al anderhalve dag niet kunnen bellen, sms, data.

Weet iemand of je het contract om deze reden kunt beëindigen?

dutchmanco
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2009 17:07

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door dutchmanco »

Woensdagochtend 7 juli 8.54 uur en inderdaad nog steeds storimg bij Tringg. geen ontvangst/netwerksignaal. Dus niet bellen of gebeld kunnen worden. Het is zo slecht dat ze een storing niet binnen 2 uur kunnen oplossen. Dat lukt andere providers wel. En dan wel reclame maken dat ze op het KPN netwerk zitten. Ok het is goedkoop (1200 min/maand voor Eur 30,-) dus gebruik ik het zakelijk maar mijn klanten kunnen me niet bereiken. Wie betaald deze schade eigenlijk. Weet iemand hoe dat werkt. Ik ga ook klagen bij 6GMOBILE BV. Het valt op, dat volgens de Opta (kijk daar maar eens naar "nummers zoeken" en voer je eigennummer in ) Tringg eigenlijk 6GMOBILE BV is. Dit zitten in Hoofddorp. (WWW.6GMOBILE.NL). Die maar eens bellen. :cry:

consuveelmeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2010 00:23

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door consuveelmeer »

Goede tip!

dutchmanco
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2009 17:07

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door dutchmanco »

Twijfelt u nog om een abbo bij Tring te nemen. Volg eerst even de teller hier.
Het is nu 7/7/10 10 uur. Op dit moment 18! uur geen netwerk van Tringg. Dus geen bereik, niet kunnen bellen en gebeld kunnen worden. Blijkbaar ligt niemand bij Tringg hier wakker van! De website vermeld bij het Contact deel: een berichtje dat ze ieder dagdeel aanpassen: in de loop van de ochtend is het opgelost, en straks na 12u staat er : in de loop van de middag opgelost etc... :?:

consuveelmeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2010 00:23

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door consuveelmeer »

Bij mij was het gisteren vanaf 10.30 uur niet meer mogelijk om te bellen/sms/data. Nu om 16.30 uur de dag erna nog steeds niet. Is dus al 30 uur.....

Snapper
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2010 16:52

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door Snapper »

Bij mij staat de teller nu op 2160 uur geen netwerkverbinding.

sherwin35
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2010 11:21

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door sherwin35 »

ik heb sinds gisteren mijn sim kaart maar het blijf op beperkte service help ik kan niemand van tringg bereiken snap hier niks van
:?:

Winster
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 mei 2010 22:32

Re: Heb jij ook problemen met Tringg?

Ongelezen bericht door Winster »

Hoewel jullie verlangen op een goede service en het geleverde in goede staat te ontvangen volkomen gegrond is, had je met zulke tarieven dit toch al een klein beetje kunnen verwachten?

Zeker wanneer ze de macht van de BKR-registratie aan hun zijde hebben, zou ik voorzichtiger zijn in het selecteren van je telecomaanbieder in de toekomst.

Gesloten