| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Baron Telecom... provider voor ondernemers?
-
Ondernemer010
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 jul 2010 11:26
Baron Telecom... provider voor ondernemers?
Langs deze weg wil ik collega ondernemers even informeren omtrent Baron Telecom.
Baron is een nieuwe club die zich profileert als "mobiele telecom aanbieder voor ondernemers". Ik moet zeggen dat mij dit bijzonder aansprak aangezien ik zelf ondernemer ben en mij regelmatig stoorde aan de ambtelijke muur waar je bij de KPN's van deze wereld vaak tegen aan loopt.
Bij de opstart van een nieuw bedrijf had ik de behoefte aan een nieuw telefoonnummer en besloot ik om Baron eens een kans te geven... fout gedacht!
Aanmelding via internet, binnen een paar dagen de sim-kaart in huis, aangemeld en bellen maar. Het ging allemaal lekker tot dat ik zo'n 3 weken geleden een SMS ontving dat er een openstaande factuur was en dat ik op het punt stond om afgesloten te worden. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice van Baron en toen bleek er een factuur open te staan van de eerste paar dagen dat ik gebruik maakte van Baron... het fenomenale bedrag van € 3,44 (!). Ik sprak hierover mijn verbazing uit, aangezien ik a) een machtiging voor automatisch incasso had afgegeven aan Baron en b) ik nimmer een factuur ontvangen had. Maargoed, ik alsnog het bedrag direct over gemaakt aan Baron. Maar, wat schertst mijn verbazing... twee dagen later... telefoonafgesloten!
Ik direct de klantenservice van Baron gebeld en na het in ontvangst nemen van excuses van Baron was ik binnen een aantal uren weer aangesloten. Probleem uit de wereld denk je dan... Maar niets is minder waar; twee dagen later werd ik tot mijn stomme verbazing WEER afgesloten! Ik wederom contact gezocht met Baron... Nu bleek ik afgesloten te zijn omdat de 1e volledige maandfactuur niet betaald zou zijn... een bedrag van +/- € 150,00! Ik was werkelijk met stomheid geslagen... ik had namelijk nog NOOIT een factuur van Baron ontvangen! Daarbij had ik in de afgelopen dagen dermate veel contact gehad met de klantenservice van Baron dat je toch zou verwachten dat deze het zouden melden. "Meneer u heeft nu die € 3,40 wel betaald, maar de volgende factuur staat ook nog open" of zoiets... niets van dit alles!
In het gesprek met de helpdesk medewerker kwam al snel naar voren dat de facturen verstuurd waren naar een email adres dat niet de mijne is. Het leek er zelfs niet eens op! Baron zou mij (voor de zoveelste maal) weer aansluiten en de facturen zenden naar het juiste email adres. Dinsdagavond om 19.30 uur ontving ik dus voor het eerst de vervallen facturen van Baron.
Nu heb ik als ondernemer verschillende bedrijven waaronder een aantal horeca-ondernemingen in Rotterdam. Zoals u wellicht weet hadden wij afgelopen week de tour de france in Rotterdam en drie van mijn ondernemingen zijn gevestigd aan het parcours. U kunt zich wellicht voorstellen dat dit nogal wat drukte opleverd. Ik was zelf met enkele tientallen medewerkers (bijna dag en nacht) bezig met het treffen van de noodzakelijk voorbereidingen... Dit zijn van die momenten waar je als ondernemer bij de hele dag met de telefoon aan je oor loopt... maar u raad het natuurlijk al... Donderdag morgen... AFGESLOTEN!
Ik dacht dat ik gek werd! Wederom contact gezocht met Baron, wederom het hele verhaal uitgelegd, wederom na ongeveer een halve dag bellen, mailen en smeken weer aangesloten.
Maar toen kwam het... vrijdag morgen ontving ik een email van één van de medewerkers van Baron dat ondanks mijn toezeggingen de betalingen nog steeds niet binnen waren en of ik per omgaande betaalbewijzen wilde faxen om verder afsluiting te voorkomen!!!! Ik heb toen op de email geantwoord dat we "midden in de tour de france" zaten en dat ik dit geen stijl vondt. Dat ik in twee weken tijd diverse malen onterecht was afgesloten, dat ik dinsdagavond pas de juiste facturen ontvangen had etc. etc.
Met stomheid geslagen ontving ik toen onderstaande mail:
Beste heer XXXXX,
baron heeft 2 simpele regels namelijk :
1) bevalt het niet ga je weg
2) betaal je niet wordt je afgesloten
Ik dacht wederom dat ik gek zou worden... de arrogantie die hier ten toon gespreid wordt na een opeenstapeling van fouten van Baron is werkelijk te bizar.
De telecom provider die zichzelf profileert als provider voor ondernemers heeft deze ondernemer op één van de drukste momenten van het jaar in de kou laten staan. Maakt fout op fout... geeft deze fouten niet toe en zegt eigenlijk: Als het je niet aanstaat flikker je maar op! Zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt... Ik vindt het ronduit schandalig! Je pompt zo'n nieuw nummer direct je netwerk in, laat visitekaartjes maken etc. etc.
Naast het probleem dat je telefonisch niet bereikbaar bent, wat voor een ondernemer echt niet meer mogelijk is vandaag de dag, sta je ook nog eens voor *** bij relaties en medewerkers die je proberen te bellen omdat deze een afgesloten toon te horen krijgen... Heerlijk hoor die opmerkingen van je klanten: "wel je telefoonrekening betalen hoor..."
Ja Baron... Hartelijk bedankt...
Baron is een nieuwe club die zich profileert als "mobiele telecom aanbieder voor ondernemers". Ik moet zeggen dat mij dit bijzonder aansprak aangezien ik zelf ondernemer ben en mij regelmatig stoorde aan de ambtelijke muur waar je bij de KPN's van deze wereld vaak tegen aan loopt.
Bij de opstart van een nieuw bedrijf had ik de behoefte aan een nieuw telefoonnummer en besloot ik om Baron eens een kans te geven... fout gedacht!
Aanmelding via internet, binnen een paar dagen de sim-kaart in huis, aangemeld en bellen maar. Het ging allemaal lekker tot dat ik zo'n 3 weken geleden een SMS ontving dat er een openstaande factuur was en dat ik op het punt stond om afgesloten te worden. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice van Baron en toen bleek er een factuur open te staan van de eerste paar dagen dat ik gebruik maakte van Baron... het fenomenale bedrag van € 3,44 (!). Ik sprak hierover mijn verbazing uit, aangezien ik a) een machtiging voor automatisch incasso had afgegeven aan Baron en b) ik nimmer een factuur ontvangen had. Maargoed, ik alsnog het bedrag direct over gemaakt aan Baron. Maar, wat schertst mijn verbazing... twee dagen later... telefoonafgesloten!
Ik direct de klantenservice van Baron gebeld en na het in ontvangst nemen van excuses van Baron was ik binnen een aantal uren weer aangesloten. Probleem uit de wereld denk je dan... Maar niets is minder waar; twee dagen later werd ik tot mijn stomme verbazing WEER afgesloten! Ik wederom contact gezocht met Baron... Nu bleek ik afgesloten te zijn omdat de 1e volledige maandfactuur niet betaald zou zijn... een bedrag van +/- € 150,00! Ik was werkelijk met stomheid geslagen... ik had namelijk nog NOOIT een factuur van Baron ontvangen! Daarbij had ik in de afgelopen dagen dermate veel contact gehad met de klantenservice van Baron dat je toch zou verwachten dat deze het zouden melden. "Meneer u heeft nu die € 3,40 wel betaald, maar de volgende factuur staat ook nog open" of zoiets... niets van dit alles!
In het gesprek met de helpdesk medewerker kwam al snel naar voren dat de facturen verstuurd waren naar een email adres dat niet de mijne is. Het leek er zelfs niet eens op! Baron zou mij (voor de zoveelste maal) weer aansluiten en de facturen zenden naar het juiste email adres. Dinsdagavond om 19.30 uur ontving ik dus voor het eerst de vervallen facturen van Baron.
Nu heb ik als ondernemer verschillende bedrijven waaronder een aantal horeca-ondernemingen in Rotterdam. Zoals u wellicht weet hadden wij afgelopen week de tour de france in Rotterdam en drie van mijn ondernemingen zijn gevestigd aan het parcours. U kunt zich wellicht voorstellen dat dit nogal wat drukte opleverd. Ik was zelf met enkele tientallen medewerkers (bijna dag en nacht) bezig met het treffen van de noodzakelijk voorbereidingen... Dit zijn van die momenten waar je als ondernemer bij de hele dag met de telefoon aan je oor loopt... maar u raad het natuurlijk al... Donderdag morgen... AFGESLOTEN!
Ik dacht dat ik gek werd! Wederom contact gezocht met Baron, wederom het hele verhaal uitgelegd, wederom na ongeveer een halve dag bellen, mailen en smeken weer aangesloten.
Maar toen kwam het... vrijdag morgen ontving ik een email van één van de medewerkers van Baron dat ondanks mijn toezeggingen de betalingen nog steeds niet binnen waren en of ik per omgaande betaalbewijzen wilde faxen om verder afsluiting te voorkomen!!!! Ik heb toen op de email geantwoord dat we "midden in de tour de france" zaten en dat ik dit geen stijl vondt. Dat ik in twee weken tijd diverse malen onterecht was afgesloten, dat ik dinsdagavond pas de juiste facturen ontvangen had etc. etc.
Met stomheid geslagen ontving ik toen onderstaande mail:
Beste heer XXXXX,
baron heeft 2 simpele regels namelijk :
1) bevalt het niet ga je weg
2) betaal je niet wordt je afgesloten
Ik dacht wederom dat ik gek zou worden... de arrogantie die hier ten toon gespreid wordt na een opeenstapeling van fouten van Baron is werkelijk te bizar.
De telecom provider die zichzelf profileert als provider voor ondernemers heeft deze ondernemer op één van de drukste momenten van het jaar in de kou laten staan. Maakt fout op fout... geeft deze fouten niet toe en zegt eigenlijk: Als het je niet aanstaat flikker je maar op! Zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt... Ik vindt het ronduit schandalig! Je pompt zo'n nieuw nummer direct je netwerk in, laat visitekaartjes maken etc. etc.
Naast het probleem dat je telefonisch niet bereikbaar bent, wat voor een ondernemer echt niet meer mogelijk is vandaag de dag, sta je ook nog eens voor *** bij relaties en medewerkers die je proberen te bellen omdat deze een afgesloten toon te horen krijgen... Heerlijk hoor die opmerkingen van je klanten: "wel je telefoonrekening betalen hoor..."
Ja Baron... Hartelijk bedankt...
-
Ondernemer010
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 jul 2010 11:26
Re: Baron Telecom... provider voor ondernemers?
Hahahah... het begint nu echt komisch te worden bijna... Het is dinsdag morgen... wederom AFGESLOTEN!
Niet te geloven... wat een amateurs!
Niet te geloven... wat een amateurs!
Re: Baron Telecom... provider voor ondernemers?
Hm, dat is iets om goed te onthouden.Een van mijn zoons ( toevallig ook horecaondernemer) had het afgelopen week over "Baron bellen" zal hem in ieder geval jou stukje laten lezen. Kan hij zich nog eens flink achter de oren krabben voor hij met zo een ballentent in zee gaat. Natuurlijk moet iedereen zijn/haar rekeningen op tijd betalen maar met een dergelijk aantal fouten van Baron is het sturen van een email van dit soort meer een penoze-opmerking dan die van een gerenommeerd bedrijf .Ondernemer010 schreef:Langs deze weg wil ik collega ondernemers even informeren omtrent Baron Telecom.
Met stomheid geslagen ontving ik toen onderstaande mail:
Beste heer XXXXX,
baron heeft 2 simpele regels namelijk :
1) bevalt het niet ga je weg
2) betaal je niet wordt je afgesloten
Ik dacht wederom dat ik gek zou worden... de arrogantie die hier ten toon gespreid wordt na een opeenstapeling van fouten van Baron is werkelijk te bizar.
De telecom provider die zichzelf profileert als provider voor ondernemers heeft deze ondernemer op één van de drukste momenten van het jaar in de kou laten staan. Maakt fout op fout... geeft deze fouten niet toe en zegt eigenlijk: Als het je niet aanstaat flikker je maar op! Zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt... Ik vindt het ronduit schandalig! Je pompt zo'n nieuw nummer direct je netwerk in, laat visitekaartjes maken etc. etc.
Ja Baron... Hartelijk bedankt...
-
Tis weer bijzonder
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26
Re: Baron Telecom... provider voor ondernemers?
Onder 'Daarom Baron':
Gelukkig mag je daar per maand opstappen.
Let op: nog niet opzeggen bij Baron, dan ben je het nummer kwijt.
Laat eerst een betere provider met spoed je nummer opeisen bij Baron.
Tis weer bijzonder.
Als ik het verhaal goed gelezen heb kunnen ze liegen alsof het gedrukt staat.De beste service
Baron is de enige aanbieder die een vlekkeloze service garandeert. Waarom? Een ondernemer zonder mobiele of vaste telefoon is tegenwoordig nergens. Daarom is alles wat Baron doet, gericht op maar één ding: zorgen dat u ongestoord kunt bellen. Van het netwerk, de toestellen tot de hulp die u krijgt mocht het toch eens mis gaan: Baron garandeert continuïteit.
Gelukkig mag je daar per maand opstappen.
Incl. nummerbehoud snel aanmelden bij een échte provider.Abonnementen
Baron is een nieuw mobiel netwerk dat als eerste niet met contracten werkt. Het is tenslotte nogal eigenaardig dat als je ergens niet tevreden over bent, je er ook nog eens drie maanden aan vast zit. In plaats daarvan heeft Baron een maandelijks op te zeggen GSM abonnement van 1 euro. Zonder randvoorwaarden en zonder beperkingen.
Let op: nog niet opzeggen bij Baron, dan ben je het nummer kwijt.
Laat eerst een betere provider met spoed je nummer opeisen bij Baron.
Tis weer bijzonder.
Re: Baron Telecom... provider voor ondernemers?
Ook daarom, dan maar wat meer betalen bij KPN, Vodafone of T-Mobile... Ik wed dat TS graaaag € 25,- per maand extra zou betalen om bovenstaand gelazer te voorkomen.
Re: Baron Telecom... provider voor ondernemers?
Beste mensen,
Ook ik ben gedupeerd door Baron. [persoonsgegevens verwijderd door moderator] zijn weer heerlijk ondernemers aan het oplichten. Ik had een aantal jaar terug een abonnement afgesloten voor €12,50 per maand. Vanaf het begin af aan berekenden ze mij een bundel van €200,-
Dit klopt niet. Na meerdere malen de helpdesk te hebben gebeld kreeg ik het verzoek dat ik gewoon maar moest betalen. Aangezien ik alleen betaal als ik zeker weet dat het klopt, heb ik dat in dit geval dus niet gedaan. Baron maakte hier duidelijk een fout.
Ik wist in het begin niet echt wat er aan de hand was. Ik dacht dat de tarieven extreem duur waren dus stuurde ik een email dat het in het vervolg beter is om een bundel te nemen als de rekening telkens zo hoog uitvalt. Dit mailtje gebruiken ze nu als argument dat de rekeningen kloppen. Baron had destijds, naast het €12,50 abonnement, 3 bundels. Ik heb nooit aangegeven welke bundel ik wilde hebben. Ik doelde er alleen op dat kosten wel erg hoog waren. Toen ik eindelijk een gespecificeerde rekening kreeg zag ik dat er helemaal niet gebeld was! Dus als je geen gebruik maakt van je telefoon betaal je €200,-. Dit terwijl ik niet eens een bundel had!
Mijn accountmanager [persoonsgegevens verwijderd door moderator] bevestige telefonisch dat er vanaf het begin af aan iets mis was gegaan in de administratie alleen kon hij de situatie niet rechtzetten. Hij vertelde me dat dit normaal gesproken niet de manier van doen is bij Baron. Na het lezen van de berichtjes op dit forum hoop ik dat de oplichters achter deze provider die op rijkdom uit zijn, snel ontmaskert worden.
De vordering heeft bij verschillende deurwaarders gelopen, maar betaal ze mooi niet.
Ook ik ben gedupeerd door Baron. [persoonsgegevens verwijderd door moderator] zijn weer heerlijk ondernemers aan het oplichten. Ik had een aantal jaar terug een abonnement afgesloten voor €12,50 per maand. Vanaf het begin af aan berekenden ze mij een bundel van €200,-
Dit klopt niet. Na meerdere malen de helpdesk te hebben gebeld kreeg ik het verzoek dat ik gewoon maar moest betalen. Aangezien ik alleen betaal als ik zeker weet dat het klopt, heb ik dat in dit geval dus niet gedaan. Baron maakte hier duidelijk een fout.
Ik wist in het begin niet echt wat er aan de hand was. Ik dacht dat de tarieven extreem duur waren dus stuurde ik een email dat het in het vervolg beter is om een bundel te nemen als de rekening telkens zo hoog uitvalt. Dit mailtje gebruiken ze nu als argument dat de rekeningen kloppen. Baron had destijds, naast het €12,50 abonnement, 3 bundels. Ik heb nooit aangegeven welke bundel ik wilde hebben. Ik doelde er alleen op dat kosten wel erg hoog waren. Toen ik eindelijk een gespecificeerde rekening kreeg zag ik dat er helemaal niet gebeld was! Dus als je geen gebruik maakt van je telefoon betaal je €200,-. Dit terwijl ik niet eens een bundel had!
Mijn accountmanager [persoonsgegevens verwijderd door moderator] bevestige telefonisch dat er vanaf het begin af aan iets mis was gegaan in de administratie alleen kon hij de situatie niet rechtzetten. Hij vertelde me dat dit normaal gesproken niet de manier van doen is bij Baron. Na het lezen van de berichtjes op dit forum hoop ik dat de oplichters achter deze provider die op rijkdom uit zijn, snel ontmaskert worden.
De vordering heeft bij verschillende deurwaarders gelopen, maar betaal ze mooi niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 dec 2011 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: Baron Telecom... provider voor ondernemers?
Ik had op 24 april 2010 een bestelling geplaatst voor 1 telefoon met een Blackberry BIS abonnement. Ik heb zeker 20x gebeld, en 7x is er een aparte "Case" in hun systeem gezet met problemen. Ze beloven steeds om terug te bellen, maar dat doen ze zowiezo nooit. De medewerkers die je aan de telefoon krijgt weten niets van de techniek en maken van de problemen dan ook altijd een "Case" die ze "doorzetten naar backoffice". Kunnen ze ook niets aan doen, maar profileer je dan niet als telecomprovider. Ze weten net zoveel van bananen als van telefoons. De laatste "Case" was van 30 augustus 2010, en vrij kort daarna werkte het BIS abonnement. Het had toen ruim 4 maanden geduurd voor het abonnement goed werkte.
Tegelijkertijd, op 24 april 2010 hadden we een bestelling geplaatst voor 2 abonnementen met nummerbehoud, dus de nummers zouden overgenomen worden van de huidige provider, KPN. Ook hier 20x gebeld, 4x een Case aangemaakt. Op 20 oktober 2010, bijna 6 maanden later, heb ik de volgende mail gestuurd naar Baron:
Mijne dames, heren,
Sinds april 2010 zijn we bezig om bij u 2 telefoonabonnementen onder te brengen. Sinds juli zijn hierover cases gestart. O.a. nummer 00007147 en 00007695.
Nu, na 6 maanden, kunnen we nog steeds niet bellen, want er lopen nog steeds geen abonnementen.
Vandaag weer ruim 1 uur met de heer Tino aan de telefoon gezeten, alleen om de 2 abonnementen bij u onder te brengen. Het werd weer een zeer vreemd gesprek, waarbij weer documenten gevraagd werden die reeds eerder door ons gemaild zijn. O.a. een ondertekend contract. Dit is al 2 x eerder gemaild, laatst op 19 augustus 2010. Omdat er steeds nieuwe problemen zijn, die aan ons te wijten zouden zijn, hebben wij afgesproken dat de heer Tino ons een mail zou sturen met de volgende 2 punten:
- Tino zou aangeven welke documenten hij nog van ons wenst te krijgen.
- Tino zou aangeven binnen welke termijn de abonnementen in werking zouden treden.
Zoals inmiddels gebruikelijk bij Baron: er wordt van alles afgesproken, maar niet uitgevoerd. Er is geen mail naar ons gestuurd.
Er is nog een waslijst aan andere irritaties, o.a. omdat wij nooit teruggebeld worden terwijl dit wel door de medewerkers wordt beloofd.
Wij verzoeken u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, ten einde deze problemen onderling op te lossen.
Of bent u écht zoals bijv. in deze klacht? http://www.telecomklachten.nl/index.php ... l&id=13152
We zien uw reactie tegemoet,
Hoogachtend,
Henk ...
Het resultaat laat zich raden. Er werd gewoon weer niet gereageerd, en ik heb de portering telefonisch geannuleerd. Ook in dit gesprek hebben ik hen de waarheid verteld, dat het oplichters zijn, die blijkbaar totaal geen verstand van zaken hebben, want problemen oplossen is onmogelijk.
Achteraf was die annulering een verstandig besluit, want het ene abonnement wat wél loopt, daar worden veel te hoge facturen voor gestuurd, elke maand ruim € 500,-. En als ik daarover bel dan krijg ik te horen: ja wat denk je dan, je hebt ook een heel goedkoop abonnement van € 1,- per maand hoor!
Baron Telecom zijn een stel oplichters, en ik wil iedereen voor deze club waarschuwen!
Tegelijkertijd, op 24 april 2010 hadden we een bestelling geplaatst voor 2 abonnementen met nummerbehoud, dus de nummers zouden overgenomen worden van de huidige provider, KPN. Ook hier 20x gebeld, 4x een Case aangemaakt. Op 20 oktober 2010, bijna 6 maanden later, heb ik de volgende mail gestuurd naar Baron:
Mijne dames, heren,
Sinds april 2010 zijn we bezig om bij u 2 telefoonabonnementen onder te brengen. Sinds juli zijn hierover cases gestart. O.a. nummer 00007147 en 00007695.
Nu, na 6 maanden, kunnen we nog steeds niet bellen, want er lopen nog steeds geen abonnementen.
Vandaag weer ruim 1 uur met de heer Tino aan de telefoon gezeten, alleen om de 2 abonnementen bij u onder te brengen. Het werd weer een zeer vreemd gesprek, waarbij weer documenten gevraagd werden die reeds eerder door ons gemaild zijn. O.a. een ondertekend contract. Dit is al 2 x eerder gemaild, laatst op 19 augustus 2010. Omdat er steeds nieuwe problemen zijn, die aan ons te wijten zouden zijn, hebben wij afgesproken dat de heer Tino ons een mail zou sturen met de volgende 2 punten:
- Tino zou aangeven welke documenten hij nog van ons wenst te krijgen.
- Tino zou aangeven binnen welke termijn de abonnementen in werking zouden treden.
Zoals inmiddels gebruikelijk bij Baron: er wordt van alles afgesproken, maar niet uitgevoerd. Er is geen mail naar ons gestuurd.
Er is nog een waslijst aan andere irritaties, o.a. omdat wij nooit teruggebeld worden terwijl dit wel door de medewerkers wordt beloofd.
Wij verzoeken u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, ten einde deze problemen onderling op te lossen.
Of bent u écht zoals bijv. in deze klacht? http://www.telecomklachten.nl/index.php ... l&id=13152
We zien uw reactie tegemoet,
Hoogachtend,
Henk ...
Het resultaat laat zich raden. Er werd gewoon weer niet gereageerd, en ik heb de portering telefonisch geannuleerd. Ook in dit gesprek hebben ik hen de waarheid verteld, dat het oplichters zijn, die blijkbaar totaal geen verstand van zaken hebben, want problemen oplossen is onmogelijk.
Achteraf was die annulering een verstandig besluit, want het ene abonnement wat wél loopt, daar worden veel te hoge facturen voor gestuurd, elke maand ruim € 500,-. En als ik daarover bel dan krijg ik te horen: ja wat denk je dan, je hebt ook een heel goedkoop abonnement van € 1,- per maand hoor!
Baron Telecom zijn een stel oplichters, en ik wil iedereen voor deze club waarschuwen!
Re: Baron Telecom... provider voor ondernemers?
Als het gaat om Baron, kan ik maar één ding adviseren. Wegblijven!!
We zijn nu al meer dan een jaar in conflict en nog kunnen we deze zaak niet sluiten.
Een langdurig conflict over gebruik data buitenland is wat hier speelt.
Baron probeert van alles om onder alle wet- en regelgeving uit te komen.
Het conflict speelde vorig jaar zo hoog op , dat ik de Opta heb ingeschakeld.
Zij hebben mij advies gegeven en daar ben ik wel verder mee gekomen.
Wettelijk gezien hebben ze ons bedrijf kosten berekend die nooit berekend hadden mogen worden.
De tijd die ik in deze zaak heb gestoken is enorm, en als je belt met de helpdesk waar ze geen verstand van zaken hebben. Het is een algemeen callcenter waar ze ook de telefoon van Baron-klanten aannemen. Het zijn geen eigen medewerkers. Het enige wat zij doen, is een call aannemen en een case aanmaken. Ik had er zoveel lopen dat ze zelf het overzicht kwijt waren.
Het heeft ook geen zin om tegen die mensen aan te mopperen, want zij weten ook niet hoe het zit. Doorschakelen naar een leidinggevende is me de laatste keer wel gelukt, maar dat was ook een uniek moment. Ze hebben contact met Baron via een soort MSN-achtige applicatie.
Terugbellen heeft ook geen zin, dat doen ze toch niet.
Ik heb in september 2010 de zaak gesloten en mijn rekeningen laten storneren. Let er wel op dat je dat niet doet als je nog actieve nummers hebt, want dan worden ze per direct afgesloten. Heb een switch naar Vodafone gemaakt en de rekening gestorneerd nadat ik daar kon bellen.
Om een idee te krijgen van de financiele situatie, ik kreeg voor 2 toestellen die in het buitenland waren geweest (iPhones) een factuur van bijna € 3000.
Grappige is dat dat dus niet meer mag sinds 1 juli 2010. Gebruikers moeten dan namelijk bevestigen dat ze het dataplafond buitenland hebben bereikt en de extra kosten accepteren (middels SMS).
We zijn nu een half jaar verder, zonder iets te horen, en vandaag kreeg ik een betalingsherinnering binnen, of ik nog even de openstaande posten wil voldoen.
Ik heb hier zoveel tijd en energie in gestoken dat het me nu gestolen kan worden, Baron gaat geen dubbeltje meer krijgen van ons en de zaak is hier gesloten. Ben heel benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.
Heb mezelf eens gestoten aan een ogenschijnlijk goedkope Telecom-aanbieder. Het is gelijk de laatste keer geweest!
We zijn nu al meer dan een jaar in conflict en nog kunnen we deze zaak niet sluiten.
Een langdurig conflict over gebruik data buitenland is wat hier speelt.
Baron probeert van alles om onder alle wet- en regelgeving uit te komen.
Het conflict speelde vorig jaar zo hoog op , dat ik de Opta heb ingeschakeld.
Zij hebben mij advies gegeven en daar ben ik wel verder mee gekomen.
Wettelijk gezien hebben ze ons bedrijf kosten berekend die nooit berekend hadden mogen worden.
De tijd die ik in deze zaak heb gestoken is enorm, en als je belt met de helpdesk waar ze geen verstand van zaken hebben. Het is een algemeen callcenter waar ze ook de telefoon van Baron-klanten aannemen. Het zijn geen eigen medewerkers. Het enige wat zij doen, is een call aannemen en een case aanmaken. Ik had er zoveel lopen dat ze zelf het overzicht kwijt waren.
Het heeft ook geen zin om tegen die mensen aan te mopperen, want zij weten ook niet hoe het zit. Doorschakelen naar een leidinggevende is me de laatste keer wel gelukt, maar dat was ook een uniek moment. Ze hebben contact met Baron via een soort MSN-achtige applicatie.
Terugbellen heeft ook geen zin, dat doen ze toch niet.
Ik heb in september 2010 de zaak gesloten en mijn rekeningen laten storneren. Let er wel op dat je dat niet doet als je nog actieve nummers hebt, want dan worden ze per direct afgesloten. Heb een switch naar Vodafone gemaakt en de rekening gestorneerd nadat ik daar kon bellen.
Om een idee te krijgen van de financiele situatie, ik kreeg voor 2 toestellen die in het buitenland waren geweest (iPhones) een factuur van bijna € 3000.
Grappige is dat dat dus niet meer mag sinds 1 juli 2010. Gebruikers moeten dan namelijk bevestigen dat ze het dataplafond buitenland hebben bereikt en de extra kosten accepteren (middels SMS).
We zijn nu een half jaar verder, zonder iets te horen, en vandaag kreeg ik een betalingsherinnering binnen, of ik nog even de openstaande posten wil voldoen.
Ik heb hier zoveel tijd en energie in gestoken dat het me nu gestolen kan worden, Baron gaat geen dubbeltje meer krijgen van ons en de zaak is hier gesloten. Ben heel benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.
Heb mezelf eens gestoten aan een ogenschijnlijk goedkope Telecom-aanbieder. Het is gelijk de laatste keer geweest!
