Er is natuurlijk ook altijd de mogelijkheid, dat een nieuwe geinstalleerd apparaat gewoon kapot is. Het komt voor. Ook zonder smileys.Geen Bios veranderd en bij mij werkte het niet !!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aldi Medion PC
Re: Aldi Medion PC
-
En mocht het BIOS "geblokkeerd" zijn, want misschien niet letterlijk zo is, maar dat gedeeltes greyed out zijn, kan misschien een BIOS update helpen....
Sata zou in alle gevallen gelijk moeten werken, misschien chipset driver updaten?
Als je dvd brander aansluit op de reeds bestaande SATA kabel van de al bestaande DVD station, werkt het dan wel?
Wat een haantjesgedrag met, ik weet het beter, DOS kennen zegt niks. Wat een verspilling van tijd zeg. Tegen iemand zeggen "dat ie er geen verstand van heeft" lost zijn probleem niet op. Als je langer in de IT werkt dan heb je ook wel eens tegen problemen gelopen die voor jou niet logisch waren, waarbij het gewoon moet werken, maar het echter niet deed. En dat is nou juist de uitdaging.
Sata zou in alle gevallen gelijk moeten werken, misschien chipset driver updaten?
Als je dvd brander aansluit op de reeds bestaande SATA kabel van de al bestaande DVD station, werkt het dan wel?
Wat een haantjesgedrag met, ik weet het beter, DOS kennen zegt niks. Wat een verspilling van tijd zeg. Tegen iemand zeggen "dat ie er geen verstand van heeft" lost zijn probleem niet op. Als je langer in de IT werkt dan heb je ook wel eens tegen problemen gelopen die voor jou niet logisch waren, waarbij het gewoon moet werken, maar het echter niet deed. En dat is nou juist de uitdaging.
Dekseldopje schreef:En mocht het BIOS "geblokkeerd" zijn, want misschien niet letterlijk zo is, maar dat gedeeltes greyed out zijn, kan misschien een BIOS update helpen....
TS is niet meer in de zaal!
Zit waarschijnlijk DVD's te kijken op zijn PC, nu het inbouwen dankzij de vele tips op dit forum eindelijk gelukt is.TS is niet meer in de zaal!
-
Of hij heeft uit frustratie zijn computer een doodschop gegeven, en kan hij daardoor nu niet meer op het forum.Dirkie schreef:Zit waarschijnlijk DVD's te kijken op zijn PC, nu het inbouwen dankzij de vele tips op dit forum eindelijk gelukt is.TS is niet meer in de zaal!
-
of niet meer in deze zaal, maar in de bioscoopzaal nu z'n dvd-brander niet werkt, en dus geen dvd's kan branden om z'n gedownloade films te kijken. Staat morgen in de krant "Bioscoop-branche floreert!"
Je moet eens leren lezen ik heb namelijk in het begin al mede gedeeld dat ik een externe brander heb gekocht,ik dacht dat een forum was om iemand te helpen of aan een goede tip te geven maar niet om een persoon die een probleem voorlegtDekseldopje schreef:of niet meer in deze zaal, maar in de bioscoopzaal nu z'n dvd-brander niet werkt, en dus geen dvd's kan branden om z'n gedownloade films te kijken. Staat morgen in de krant "Bioscoop-branche floreert!"
een schop na te geven.
Kan wel degelijk op het forum heb nog al tijd een laptop ter beschikking, en nee de pc heb ik geen rot schop gegeven die komt morgen terug van Medion,nieuw voorfront kosten ongeveer 6 Eurowitte angora schreef:Of hij heeft uit frustratie zijn computer een doodschop gegeven, en kan hij daardoor nu niet meer op het forum.Dirkie schreef:Zit waarschijnlijk DVD's te kijken op zijn PC, nu het inbouwen dankzij de vele tips op dit forum eindelijk gelukt is.TS is niet meer in de zaal!
Jij bent nog tot op heden die een normale reactie geeft,ik stop met het antwoorden over dit onderwerp op het forum,en voor ik hier nog eens een klacht of een probleem wil voor leggen ,zal ik daar toch eens diep over na denken , want zo als ik al aan gaf dacht ik niet van zulke negatieve reacties te krijgenDekseldopje schreef:En mocht het BIOS "geblokkeerd" zijn, want misschien niet letterlijk zo is, maar dat gedeeltes greyed out zijn, kan misschien een BIOS update helpen....
Je plaatst een bericht en je krijgt reacties, dat is toch normaal.DungenJF schreef:ik stop met het antwoorden over dit onderwerp op het forum,en voor ik hier nog eens een klacht of een probleem wil voor leggen ,zal ik daar toch eens diep over na denken , want zo als ik al aan gaf dacht ik niet van zulke negatieve reacties te krijgen
Jou berichten zijn ook niet positief, en zelf zoals andere schreven " haantjesgedrag" .
Ik had jou een vraag gesteld ,na het inbouwen van de brander, maar heb je niet beantwoord, maar je voelt je negatief behandeld, dat is dan jammer!
dat had ik toch allemaal al uit gelegd wat er gebeurd was en wat er verkeerd is gegaan,ik heb ook gezocht voor een eventuele update van de bios maar is moeilijk aan te komen want normaal kan je in de bios zien waar een sata poort is toe gewezen, maar die was afgeschermd ( grijs ) of in ieder geval niet te openen.tennis schreef:Je plaatst een bericht en je krijgt reacties, dat is toch normaal.DungenJF schreef:ik stop met het antwoorden over dit onderwerp op het forum,en voor ik hier nog eens een klacht of een probleem wil voor leggen ,zal ik daar toch eens diep over na denken , want zo als ik al aan gaf dacht ik niet van zulke negatieve reacties te krijgen
Jou berichten zijn ook niet positief, en zelf zoals andere schreven " haantjesgedrag" .
Ik had jou een vraag gesteld ,na het inbouwen van de brander, maar heb je niet beantwoord, maar je voelt je negatief behandeld, dat is dan jammer!
Het moest zijn zo als het werd aan gegeven,kast open ,front er af plaatje er uit
de dvdrom er in sata stekker er achter in de voeding er in en dan de sata stekker op een vrije aan sluiting op het moederbord uiteraard die er ook voor bedoeld is.
Zo heb ik het nog al tijd gedaan met het verschil dat je voor heen een jumper eventueel moest om zetten en op het moederbord een smalle brede stekker.
Ik hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd
Dit had ik gevraagd:
Dekseldopje schreef:
Maar helaas geen respons!
Dekseldopje heeft dit gevraagd:tennis schreef: Staat deze dan in het Apparaatbeheer?
Dekseldopje schreef:
tennis schreef:Dit had ik gevraagd:
Ja maar het heeft geen nut meer om hier op door te gaan ,ik gebruik de internetennis schreef: Staat deze dan in het Apparaatbeheer?
brander niet meer,
Dekseldopje heeft dit gevraagd:
Dekseldopje schreef:
Nee dan ziet hij ook de verkeerde maar hier geld het zelfde als boven
die hele interne brander ligt los dus probleem op gelost en de pc is terug van medion en ik probeer het ook niet meer,ga gewoon door met de externe brander.
Bedankt in ieder geval voor jullie reacties.
-
maar wacht even, de interne brander ligt los? Betekent dat de brander niet aangesloten was, of slechts alleen op de brander danwel het moederbord?
Ben blij dat het is opgelost, en dat je met je externe brander vooruit kan, ookal is ie duurder dan een interne dvd brander.
Ben blij dat het is opgelost, en dat je met je externe brander vooruit kan, ookal is ie duurder dan een interne dvd brander.
Ja die brander heb ik na aan koop van een Samsung externe brander ( en de prijs valt wel mee 50 Euro ) helemaal los gegooid en dus verder geborduurd op de externe brander , en als de aan en uit knop het niet had begeven had ik de pc ook nooit naar Medion aan geboden voor een reparatie.Dekseldopje schreef:maar wacht even, de interne brander ligt los? Betekent dat de brander niet aangesloten was, of slechts alleen op de brander danwel het moederbord?
Na wat vijven en zessen zijn we er uit eindelijk toch uit.
Bedankt voor je reactie.
-
- Contacteer:
Computers koop je NIET bij een supermarkt van levensmiddelen!!!!
NEEM EEN KLOON OP MAAT!!!!!
BIJ ALDI: Service tot de deur???? ZO WAS HET WEL!!!!!
Gut, als iemand anders zo praat, denken ze gelijk dat ik het ben.vogels schreef:Kan je eens kappen met dat geschreeuw van je? Lees de spelregels eens door, zou ik zeggen.
Zo te lezen, ben jij een kloon van BBCS.
Laat het een troost zijn, ik ben het niet.
-
- Contacteer:
Wanneer je hoofdletters gebruik, schreeuw je?
Ach gut, dat wist ik niet.
Ik probeer alleen maar iets duidelijk te maken.
Ga naar Karwei en koop daar je vleeswaren!
Ach gut, dat wist ik niet.
Ik probeer alleen maar iets duidelijk te maken.
Ga naar Karwei en koop daar je vleeswaren!
cvproductions schreef:Computers koop je NIET bij een supermarkt van levensmiddelen!!!!
Dit was ook mijn eerste pc van een bepaald merk,voor heen heb ik
4 kloons gehad,en de volgende is weer een kloon.
Bedankt voor je reactie
Ik had niet verwacht dat het onderwerp zo uit de hand zou lopen.vogels schreef:Nee, je probeert jouw mening er in te drammen, vandaar je geschreeuw.Ik probeer alleen maar iets duidelijk te maken.
En waar ik vleeswaren koop, bepaal ik zelf wel.
Ik wist ook niet dat een bericht gebonden was aan alleen klein schrift
en als je een groot schrift was meschien niet de bedoeling om het
door te drammen, mensen laten we het netjes houden,want zo komen we niet veel verder.
De pc is zo als ik vermeld weer terug en loopt perfect kosten ongeveer 6 Euro.
Medion had ook nog telefonisch contact op genomen en hun exuus aan geboden voor wat er fout was gegaan,ook hebben ze er een ander type voor frontje in gezet want ik was namelijk niet de eerste met die klacht.
Achter af eind al goed.
Nog Bedankt voor jullie reacties.