Wat zal ik doen? Ik heb weinig zin om nog meer bij het Online 0900 nummer in de wacht te hangen
Alvast dank!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
MatthijsV schreef:
Dus, wat moet ik doen? Gewoon maar stoppen met betalen en kijken wat er gebeurd of..?
MatthijsV schreef:Na diverse pogingen om Online mijn juiste rekeningnummer door te geven krijg ik vandaag weer een brief dat ze niks konden afschrijven van rekening nummer 0. Ik word er een beetje gek van. Ik heb alles geprobeert om de mensen van Online het in hun verstand te krijgen dat mijn rekeningnummer xxxxx is i.p.v. 0.
Dus, wat moet ik doen? Gewoon maar stoppen met betalen en kijken wat er gebeurd of..?
Dat heb ik al 2x gedaan. Ik stuur liever geen PB want ik ken je niet. Als je aan mij kan duidelijk maken dat je een werknemer van Online bent dan natuurlijk weltennis schreef:MatthijsV schreef:Na diverse pogingen om Online mijn juiste rekeningnummer door te geven krijg ik vandaag weer een brief dat ze niks konden afschrijven van rekening nummer 0. Ik word er een beetje gek van. Ik heb alles geprobeert om de mensen van Online het in hun verstand te krijgen dat mijn rekeningnummer xxxxx is i.p.v. 0.
Wat doe je toch zo moeilijk.
Ga naar de website van online.
Log in:
Mijn online
Naar gegevens &Factuur
Klantgegevens wijzigen
En kijk naar het banknummer, daar staat vermoedelijk een 0
I.p.v. jouw rekeningnummer
Vul jou rekeningnummer in en druk op wijzigen
En dan is jou rekeningnummer bekent.
Als het niet lukt, stuur mij een PB!
MatthijsV schreef:
Dat heb ik al 2x gedaan. Ik stuur liever geen PB want ik ken je niet. Als je aan mij kan duidelijk maken dat je een werknemer van Online bent dan natuurlijk wel
Staat jou rekeningnummer dan in de gegevens?MatthijsV schreef:Dat heb ik al 2x gedaan. Ik stuur liever geen PB want ik ken je niet. Als je aan mij kan duidelijk maken dat je een werknemer van Online bent dan natuurlijk wel
ik ben bang dat als ze u eindelijk snappen en het nummer aanpassen naar xxxxx u in het vervolg mailtjes krijgt dat ze het geld niet af kunnen schrijven van rekening xxxxxMatthijsV schreef:Na diverse pogingen om Online mijn juiste rekeningnummer door te geven krijg ik vandaag weer een brief dat ze niks konden afschrijven van rekening nummer 0. Ik word er een beetje gek van. Ik heb alles geprobeert om de mensen van Online het in hun verstand te krijgen dat mijn rekeningnummer xxxxx is i.p.v. 0.
het bericht moet tussen de actuele onderwerpen hebben gestaandevious schreef:lekker snelle reaktie ruud....
als ik hier dagelijks zou komen wel... Mar dat is nie-zo jonge!ruud_a schreef:overigens hebt u ook 4 dagen over een antwoord nagedacht