LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zender Pakket opgedwongen Canal Digital

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Klementine1

Zender Pakket opgedwongen Canal Digital

Ongelezen bericht door Klementine1 »

In februari jl. heb ik geconstateerd, dat mijn normale Basis Pakket in ene veranderd is in een Eredivisie Live Pakket. Ik heb dit gemeld en meegedeeld, dat ik dit niet heb besteld en het ook niet wil. Op midden februari werd mij meegedeeld, dat het geschrapt zou worden. Echter werd ik in ene aangeschreven door een incassobureau dat ik 141,95 € moet betalen. Ik heb gebeld, geschreven en gemailt. Nu bleek, dat er verder voor dit niet bestelde pakket gefactureerd werd.

Volgens Canal Digital moet ik in november 2009 een telefoontje over 2 maanden gratis het eredivisie pakket hebben gehad. Volgens hen werd dit schriftelijk bevestigd en indien ik het te betalende abonnement niet wilde, had ik het schriftelijk moeten opzeggen. Ik heb noch een telefoontje, noch een bevestiging gehad. Als ik geen bevestiging heb gehad, hoe kan ik dan iets ter kennis nemen en weten dat ik iets – wat ik nimmer heb besteld
– af moet bestellen. Ik heb geen handtekening gezet en is geen bandopname van mijn akkoord.

Wat voor mogelijkheden heb ik nu, om van dit niet bestelde pakket af te komen? Het kan toch niet waar wezen dat ik, voor iets wat ik niet heb besteld en ook niet wil, een bijdrage moet betalen.

Graag uw hulp.

tennis

Re: Zender Pakket opgedwongen Canal Digital

Ongelezen bericht door tennis »

Op midden februari werd mij meegedeeld, dat het geschrapt zou worden.
Heb je dit schriftelijk gekregen?

Klementine1

Ongelezen bericht door Klementine1 »

Heb je dit schriftelijk gekregen?
Ja per mail. Maar nu zeggen ze, ze kunnen het na de afloop datum van 31 december 2010 noteren. Ik had het direct na ontvangst van de bevestiging moeten laten annuleren. Maar ik heb geen bevestiging ontvangen.. Ik heb het pakket nimmer besteld... het is toch te belachelijk voor woorden!

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Heb je dan ook vanaf november daadwerkelijk eredivisie gehad?

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Je bankrekening voor CD laten blokkeren.
En laat ze maar met bewijzen komen (handtekening,opname) dat u dat pakket besteld hebt.

En naar het incassobureau niet bellen,doe alles schriftelijk.
Geen gegevens doorgeven.
Ook hun moeten bewijslast overleggen ,als u daar om vraagt.

Ik neem aan dat het incassobureau Lindorff is.
Die 2 (CD en Lindorff) hebben er een handje van om spookfacturen e.d te sturen.

Gesloten