LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Interactieve TV & Internet

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
etienneleduc
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2010 16:20

KPN Interactieve TV & Internet

Ongelezen bericht door etienneleduc »

Goedemiddag,

Afgelopen maand ben ik van KPN digitenne, overgestapt op interactieve televisie en internet.

WACHT TIJD & DONGEL
4 weken wacht tijd. Maaar ik kon een dongel krijgen wat internet betreft. Ik zou €50,00 aan moeten betalen, wat ik vervolgens zou terug krijgen als ik hem terug stuurde. NIET DUS! Het wordt ingehouden op mijn facturen, ik krijg die €50,00 dus niet terug gestort. (Gebrekkige informatie!)

TRAAG
Toen ik eindelijk (NA 4 WEKEN WACHTEN...best lang!) mijn product thuigestuurd kreeg, bleek na de nog al verwarrende aansluiting, dat mijn televisie trager is dan mijn oma op een atletiekbaan! Er zit ongeveer 6 seconden tussen het 'zappen' van de zenders' vrij lang als ik een beetje rond wil zappen.

UITZENDINGEN TERUGKIJKEN
Goh wat klonk het mooi! Ik kon met deze nieuwe superieure KPN service, programma's terug kijken. Je kan ieder programma dat je mist terug kijken zei de verkoper van KPN. NIET DUS! Ik kan enkel nl 1, 2 en 3 terug zien. (Wederom gebrekkige informatie)


MILIEU EN TEGEN GAAN VAN BLIKSEMSCHADE[/b]
Ik ben milieu bewust. En maak gebruik van kwalitatief hoge apparatuur. Wanneer ik weg ga van huis, zet ik mijn verlengsnoeren met de 'rode' schakelaar die er op zit uit. Dit om blinkseminslag, en onnodig stroomverbruik tegen te gaan. Echter, waneer ik thuis kom, moet de kast volledig opnieuw gaan instaleren, en DUURT HET 10 MINUTEN VOORDAT IK WEER TV KAN KIJKEN!! (Niet echt over nagedacht..?!)

EINDSTAND
Ik denk, kom ik bel KPN is op! (na voor de zoveelste keer 10 minuten wachten voordat ik iemand te spreken krijg) Ja hoor, bovenstaand had ik allemaal van te voren kunnen weten! Off course! HET IS NET ALSOF JE BIJ DE BAKKER EEN BROOD GAAT HALEN, EN WANNEER JE BETAALD HEB ZEGT DE BAKKER: OH JA MENEER, VOOR € 5,00 HEB IK HETZELFDE BROOD, MAAR DAN LEKKERDER! Nee, ik zal niet lang meer klant zijn van KPN, zowel de creatieve/productontwikkelings tak als de Service en dus de mensen die daar over gaan, hebben vreselijk snel een cursus nodig!

robertvoorheen
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2010 12:50

Re: KPN Interactieve TV & Internet

Ongelezen bericht door robertvoorheen »

Ik had ook het zelfde probleem, maar ben zelf achter de oplossing gekomen middels deze site http://www.internetentv.nl/

bussiness
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 jun 2010 18:26

Re: KPN Interactieve TV & Internet

Ongelezen bericht door bussiness »

MILIEU EN TEGEN GAAN VAN BLIKSEMSCHADE[/b]
Ik ben milieu bewust. En maak gebruik van kwalitatief hoge apparatuur. Wanneer ik weg ga van huis, zet ik mijn verlengsnoeren met de 'rode' schakelaar die er op zit uit. Dit om blinkseminslag, en onnodig stroomverbruik tegen te gaan. Echter, waneer ik thuis kom, moet de kast volledig opnieuw gaan instaleren, en DUURT HET 10 MINUTEN VOORDAT IK WEER TV KAN KIJKEN!! (Niet echt over nagedacht..?!)
Wel over nagedacht dat ding moet gewoon aanblijven, zelfde als je de modem uitzet duurt ook lang bij elke provider.
Dat jij het uizet is jouw probleem en staat ook niet in de handleiding vermeld dat je hem uit moet zetten.
TRAAG
Toen ik eindelijk (NA 4 WEKEN WACHTEN...best lang!) mijn product thuigestuurd kreeg, bleek na de nog al verwarrende aansluiting, dat mijn televisie trager is dan mijn oma op een atletiekbaan! Er zit ongeveer 6 seconden tussen het 'zappen' van de zenders' vrij lang als ik een beetje rond wil zappen.
Krijg je als je hetzelf doet en geen expert het laat doen.
Buiten dat is digitaal ook niet te vergelijken met analoog.
Goh wat klonk het mooi! Ik kon met deze nieuwe superieure KPN service, programma's terug kijken. Je kan ieder programma dat je mist terug kijken zei de verkoper van KPN. NIET DUS! Ik kan enkel nl 1, 2 en 3 terug zien. (Wederom gebrekkige informatie)
Ligt ook aan jezelf want in de handleiding staat precies hoe je het kan doen.
Vanmorgen nog geïnstalleerd bij een klant en meteen Sbs6 terug kunnen kijken dus ga geen verhaaltjes ophangen.

Iedereen kan fouten maken maar als je hetzelf aansluit en het fout doet moet je niet een ander de schuld gaan geven.

Winster
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 mei 2010 22:32

Re: KPN Interactieve TV & Internet

Ongelezen bericht door Winster »

bussiness schreef: Wel over nagedacht dat ding moet gewoon aanblijven, zelfde als je de modem uitzet duurt ook lang bij elke provider.
Dat jij het uizet is jouw probleem en staat ook niet in de handleiding vermeld dat je hem uit moet zetten.
Een modem is niet hetzelfde, zoals een scooter een een fiets ook niet hetzelfde zijn. Je vergelijking is dan ook ongegrond.

M.b.t. het uitzetten is het zo dat het niet alleen z'n probleem is, maar ook z'n verantwoordelijkheid; d.w.z.; hij is verantwoordelijk voor de handelingen die hij ermee verricht en de gevolgen die dat heeft. Wanneer hij jouw instructies zou opvolgen en er zou kortsluiting ontstaan in een flat waar hij zou wonen, met doden gevolg, dan is hij daar verantwoordelijk voor. Hij had immers het ook uit kunnen doen. Dan heb ik het nog niet eens over de (juridische) aansprakelijkheid. De handleiding voorziet hier helaas niet in, kan je hier een verklaring voor geven? Bovendien acht ik, gezien dit stuk wat ik heb geschreven, je beargumentering ongegrond.

Zo, ik reageer nu een beetje op hetzelfde niveau als jou. Wellicht zou het aan te bevelen zijn je je kennis en ervaring als monteur op constructieve wijze te gebruiken, of wanneer je dergelijke reacties wil geven, gewoon een topic over te slaan.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: KPN Interactieve TV & Internet

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Wat een belachelijk onderwerp van TS, hij krijgt zijn geld middels verrekening terug! De KPN had het ook kunnen terugstorten en dan vervolgens nog in rekening brengen.

Winster, je maakt rare opmerkingen!

En de dongel geldt alleen voor internet en en niet voor interactieve tv!
Kan je ook niet vergelijken met een usb stick van de kpn, ach, een beetje kennis is nooit weg, toch?


Al drie jaar tevreden KPN abonnee.

ZoeB
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2010 13:51

Re: KPN Interactieve TV & Internet

Ongelezen bericht door ZoeB »

robertvoorheen schreef:Ik had ook het zelfde probleem, maar ben zelf achter de oplossing gekomen middels deze site http://www.internetentv.nl/
Robert, goeie site!
Maar er wordt mij nog niet helemaal duidelijk of die snelheid nog omhoog gaat... qua software dan van de tv...

Enya84
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2010 01:04

Re: KPN Interactieve TV & Internet

Ongelezen bericht door Enya84 »

Je krijgt die 50 euro toch terug via een verrekening op de factuur? Wat is het probleem?

Gesloten