LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anderzorg: niet bij verzekeren!

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
sasha11
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jul 2010 11:39

Anderzorg: niet bij verzekeren!

Ongelezen bericht door sasha11 »

Anderzorg, lekker goedkoop denk je.

De ergste miskoop die je ooit kan hebben.

Ik had sinds 2006 een contract bij Anderzorg, en heb het in 2007 opgezegd (allemaal netjes op tijd). Nu is het 2010, en ze blijven acceptgiro's sturen. Ik heb het in de tussentijd wel 3x opgezegd. 3 jaar later, en nog steeds acceptgiro's in de bus, en ze weigeren m'n contract te beëindigen. maar ik betaal geen cent meer, ze kunnen de pot op daaro in Groningen.

Om niet goed van te worden. Let dus op als je je wilt verzekeren bij deze club! ik zit al 3 jaar in de ellende omdat hun tot 4x toe niet mijn opzeg brief hebben ontvangen.

Daarnaast, ook een dreigement gekregen dat ze mij op een zwarte lijst zouden zetten. Nou ze doen maar lekker.

Weet waar je aan begint! goedkoop = duurkoop.

Oja, nog even vermelden dat ik m'n zorgpas ook al had ingeleverd. (opgestuurd) Dus ik kan niet eens zorg krijgen via hun. Dus ik maak niet eens gebruik van hun. Nou dat moet och wel duidelijk zijn denk je dan? Nee hoor! ze blijven stug mij negeren.
Laatst gewijzigd door sasha11 op 15 jul 2010 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank. D
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2010 18:01

Re: Anderzorg: niet bij verzekeren!

Ongelezen bericht door Frank. D »

ze kunnen de pot op daaro in Groningen.
Of in Enschede 8)

sasha11
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jul 2010 11:39

Re: Anderzorg: niet bij verzekeren!

Ongelezen bericht door sasha11 »

Oh, zitten ze daar ook?! :P die club zit overal zo te zien. Nou ik kan het woord "Anderzorg" niet meer zien, wordt er letterlijk ziek van als ik die naam eens opschrijf. Zo diep zit het.

Maar het al oude verhaal van een verzekeraar met een wurgcontract is hier heel toepasselijk. Ik heb een hele stapel met declaraties liggen, maar die dien ik niet in omdat ik geen contract meer heb. Ik heb die declaraties allemaal zelf betaald. In princiepe kan ik het van ze terug krijgen, maar ik heb geen contract en daar blijf ik bij.

Nu met advocaten in de weer, en met de ombudsman, en tevens ligt er ook een klacht bij Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen: http://www.skgz.nl/ en de volgende stap is het kanton.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Anderzorg: niet bij verzekeren!

Ongelezen bericht door poespas »

Ik zit al jaren bij Anderzorg, nog nooit problemen gehad.
Ben gelukkig ook niet van plan om ooit over te stappen, maar wil ik dat wel dan hou ik jouw verhaal in gedachten.

Suc6 ermee :x

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Anderzorg: niet bij verzekeren!

Ongelezen bericht door poespas »

Wat bedoel je met: maanden wordt er dubbel geld overgemaakt?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Anderzorg: niet bij verzekeren!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wie is je andere verzekeraar dan bij wie je volgens jou wél verzekerd bent? Laat die verzekeraar het uitzoeken met Anderzorg. Zij moeten er voor zorgen dat jij niet dubbel verzekerd bent. Dat mag namelijk niet eens.

Gesloten