LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone internet stick

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Vodafone internet stick

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Mijn kennis heeft in 2009 bij wijze van proef een internet-stick van Vodafone gehad maar de dekking bleek niet over de trekking te beschikken dus geen internet met als gevolg dat hij de stick retour zond binnen de proefperiode. Tot zover prima dus zou je denken. Wel bleef vodafone elke maand keurig het internet incasseren tot dat ik hem attendeerde op blokkade via de bank. Dat lukte uiteindelijk. Nu heeft vodafone hem als wanbetaler aangemeld bij prevental.
Nu krijgt Vodafone het met mij aan de stok. Ik houdt u op de hoogte.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Vodafone internet stick

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

zomaar een blokkade erop zetten lost het probleem niet op natuurlijk.. wel eens aan gedacht uberhaupt contact op te nemen met vodafone? Schijnt nog wel eens te willen helpen.

Ik zou eerst maar eens uitzoeken wie er nu in haar recht staat. Is er een bevestiging van terugsturen etc.. anders wordt het nog een duurder grapje bij de rechter.

Ik hou (of houd), zonder t

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vodafone internet stick

Ongelezen bericht door jor »

troubleshooter schreef: Nu krijgt Vodafone het met mij aan de stok. Ik houdt u op de hoogte.
Oei zeg, dat zal een toestand worden bij Vodafone dit weekend. Ingelaste vergaderingen enz. om de dreiging het met jou aan de stok te krijgen.Denk echter als zij jou eerdere reacties hier lezen ze hartelijk lachen en jou stok geduldig afwachten om vervolgens je kennis eens flink aan te pakken en hem/haar voor het gerecht te dagen. Goed gedaan jochie. :wink:

Harry De Dekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 mei 2010 01:22

Re: Vodafone internet stick

Ongelezen bericht door Harry De Dekker »

Van een andere kant is het wel fijn dat er een jurist aanwezig is op het forum.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Vodafone internet stick

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Harry De Dekker schreef:Van een andere kant is het wel fijn dat er een jurist aanwezig is op het forum.
een jurist die zulke spelfouten maakt zou ik niet als al te betrouwbaar inschatten

Harry De Dekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 mei 2010 01:22

Re: Vodafone internet stick

Ongelezen bericht door Harry De Dekker »

Misschien is hij wel dyslectisch ?

Gesloten