SUN N TAN / BLOEM
In mei dit jaar kwam ik een zonnebrand product tegen met de volgende beschrijving.
[quote][/quote]´Snel en veilig bruinen? Gebruik dan het medisch hulpmiddel Sun’n’Tan van Dr. Martin Schiele en merk zelf dat Sun’n’Tan het beste zonnebrand product is dat u ooit heeft gebruikt! Sun’n’Tan zorgt voor de perfecte bruining en huidbescherming! Dr. Martin Schiele, een vooraanstaand Engels biomedicus, wetenschapper en een autoriteit op het gebied van immunologie en dermatologie, heeft de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar de mogelijkheden om de huid sneller te laten bruinen door de zon en deze toch maximaal te beschermen tegen de negatieve inwerking van de zon op de huid.
Sun’n’Tan, het medische hulpmiddel, is verleden jaar door honderden vrouwen in Engeland uitvoerig getest. Een grote meerderheid van de Engelse vrouwen constateerde dat de huid niet alleen veel sneller bruin werd, maar ook dat zij geen last hadden van zonneblaasjes, zonneallergie en zelfs geen door de zon verbrande huid.
Alle voordelen op een rij:
• Zonneallergie
• Zonverbranding
• Warmte-uitslag
• Huidvervelling
• Zonneblaasjes
• Zonirritatie`
Ik heb dit product in mei dit jaar tijdens een vakantie in Spanje gebruikt. De resultaten waren verschrikkelijk. Totaal verbrand en blaren over mijn hele lichaam terwijl ik van mezelf toch een vrij donkere huid heb die niet snel verbrand. De foto´s die ik heb zal ik jullie besparen. Die zijn echt te luguber om aan te zien. Ik heb zelfs hulp nodig gehad van een huisarts. Mijn klacht (telefonisch) wordt niet serieus genomen en probeer nu al maanden in ieder geval mijn gelijk te krijgen. Volgens de producent en de drogist waar ik het product heb gekocht zijn er vele klachten over dit product binnengekomen. Ik wil graag weten of er meer mensen zijn met dezelfde ervaring en of iemand weet hoe ik nu verder moet. De klachten had ik al na een aantal dagen, waardoor mijn vakantie totaal verpest is. (hoge koorts, verbrandingsverschijnselen, blaren etc.)
NS
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bloem Sun n Tan/ Zonnebrandcreme
-
Carla Dekker
Re: Bloem Sun n Tan/ Zonnebrandcreme
Zelf bekruipt me het gevoel dat het product niet gebruikt is waarvoor het ontworpen is,
Een zonnebrandcreme waarbij je sneller bruin wordt is natuurlijk mooi, maar hou er rekening mee dat bruin worden van de huid een afweermiddel is,
U schrijft dat u van u zelf al een wat donkere tint heeft, nu wilt u dit proces versnellen met deze zonnebrandcreme en gaat u lekker in de zon zitten in Spanje met dit middel op uw huid, de zon brandt op uw huid en het middel moet haar werk doen; 2x zo snel bruin worden!,
Zelf gebruik ik nooit geen zonnecreme's en ben zelden verbrand terwijl ik hele dagen in de zon sta te werken voor mijn beroep, waarvan s' zomers vaak met blood bovenlijf,
Ik luister goed naar mijn lichaam, want dit waarschuwd wel degelijk wanneer het te warm wordt, wanneer ik een braderig gevoel op mijn huid voel dan grijp ik in door uit de zon te gaan of een t-shirt aan trekken o.i.d.,
Dergelijke snelbruiners kunt u gerust gebruiken wanneer de zon niet al te sterk is, dan zal het best een goed resultaat geven, ga er niet mee in de Spaanse zon bakken om een snelle bruine tot zwarte kleur te bewerkstelligen,
Het middel beloofd een beschermende werking te geven, maar niet luisteren naar het lichaam geeft dan ook problemen, hoe goed het middel op haar manier ook beschermd,
Van harte beterschap toegewenst met deze pijnlijke blaren op uw huid,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Een zonnebrandcreme waarbij je sneller bruin wordt is natuurlijk mooi, maar hou er rekening mee dat bruin worden van de huid een afweermiddel is,
U schrijft dat u van u zelf al een wat donkere tint heeft, nu wilt u dit proces versnellen met deze zonnebrandcreme en gaat u lekker in de zon zitten in Spanje met dit middel op uw huid, de zon brandt op uw huid en het middel moet haar werk doen; 2x zo snel bruin worden!,
Zelf gebruik ik nooit geen zonnecreme's en ben zelden verbrand terwijl ik hele dagen in de zon sta te werken voor mijn beroep, waarvan s' zomers vaak met blood bovenlijf,
Ik luister goed naar mijn lichaam, want dit waarschuwd wel degelijk wanneer het te warm wordt, wanneer ik een braderig gevoel op mijn huid voel dan grijp ik in door uit de zon te gaan of een t-shirt aan trekken o.i.d.,
Dergelijke snelbruiners kunt u gerust gebruiken wanneer de zon niet al te sterk is, dan zal het best een goed resultaat geven, ga er niet mee in de Spaanse zon bakken om een snelle bruine tot zwarte kleur te bewerkstelligen,
Het middel beloofd een beschermende werking te geven, maar niet luisteren naar het lichaam geeft dan ook problemen, hoe goed het middel op haar manier ook beschermd,
Van harte beterschap toegewenst met deze pijnlijke blaren op uw huid,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Ook wij hebben slechte ervaringen met dit product.
Mijn dochter is vreselijk verbrand tijdens haar vakantie in Griekenland.
Ook terug gegaan naar de natuurwinkel, en die zijn nog bezig met meerdere klachten. Dit product dus NIET gebruiken,heel slecht!!
Mijn dochter is vreselijk verbrand tijdens haar vakantie in Griekenland.
Ook terug gegaan naar de natuurwinkel, en die zijn nog bezig met meerdere klachten. Dit product dus NIET gebruiken,heel slecht!!
Het is gewoon een product dat onder dwaling wordt verkocht. Er staat ondeugdelijke en onvolledige informatie op de bijsluiter en het bedrijf volhardt daarin.
http://www.consumentenbond.nl/forum/vie ... 13&t=11396
http://www.consumentenbond.nl/forum/vie ... 13&t=11396
-
Carla Dekker
Aan alle slachtoffers van Sun n Tan,
Ook ik heb dezelfde klachten. Zie mijn eerdere bericht op dit forum. Mijn vakantie totaal verpest. Ik heb er een advocaat opgezet. Mijn klacht wordt namelijk niet serieus genomen. Gelukkig heb ik voldoende foto´s en als ik alle berichten lees ben ik echt niet de enige. Zie onderstaande adresgegevens van de letselschade advocaat die ik heb benaderd. Hij neemt de zaak aan op basis van no cure no pay. (als schadevergoeding niet lukt hoeft de advocaat niet betaald te worden.) Wellicht kunnen we de krachten bundelen als is het alleen al om het product uit de handel te krijgen. Ik moet er namelijk niet aan denken dat er kinderen of baby´s mee worden ingesmeerd.
Met vrgr,
N. Scholten
Adres Letselschade advocaat:
C. Ribbert
LetselCash BV
Niasstraat 1
3531 WR Utrecht
Tel 030 850 67 06 030 850 67 06
Fax 030 850 67 05
[email protected]
http://www.LetselCash.nlCarla Dekker
Junior Member
[/b]Berichten: 2
Privébericht
Ook ik heb dezelfde klachten. Zie mijn eerdere bericht op dit forum. Mijn vakantie totaal verpest. Ik heb er een advocaat opgezet. Mijn klacht wordt namelijk niet serieus genomen. Gelukkig heb ik voldoende foto´s en als ik alle berichten lees ben ik echt niet de enige. Zie onderstaande adresgegevens van de letselschade advocaat die ik heb benaderd. Hij neemt de zaak aan op basis van no cure no pay. (als schadevergoeding niet lukt hoeft de advocaat niet betaald te worden.) Wellicht kunnen we de krachten bundelen als is het alleen al om het product uit de handel te krijgen. Ik moet er namelijk niet aan denken dat er kinderen of baby´s mee worden ingesmeerd.
Met vrgr,
N. Scholten
Adres Letselschade advocaat:
C. Ribbert
LetselCash BV
Niasstraat 1
3531 WR Utrecht
Tel 030 850 67 06 030 850 67 06
Fax 030 850 67 05
[email protected]
http://www.LetselCash.nlCarla Dekker
Junior Member