ikzelf heb mijn meter nu op bijna 700 staan en dit terwijl ik normaalgesproken dit in een heel jaar verbruik als ik alleen ben.De koudste maanden ben ik bijna niet thuis geweest en nu vraag ik mij af hoe dit komt.De gasdrukmeter is vervangen maar er is geen lek en naar mijn weten is de meter niet stuk???
Krijg van enexis maar te horen dat het een strenge winter is geweest.Dat was het vorig jaar ook ,maar daar had ik met zijn 2-tjes een verbruik van 900 nu zit ik alleen al bijna op 700 in juli ,vraag me af hoe dit opgelost kan worden?
De medewerster van enexis wat ik gesproken heb heeft me min of meer afgewimpeld en deed heel vervelend tegen me.Uiteindelijk heb ik het verwarmingsbedrijf ingeschakeld en hun kwamen erachter dat de huisdrukmeter ,gasmeter defect was.Kan ik hierdoor zo hoog staan ??
Weet mischien iemand wat ik nog kan doen behalve een ijking?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoge gasmeting
-
Re: hoge gasmeting
Het stookseizoen was dit jaar erg lang. Bij mij sprong de kachel tot in Juni ook nog regelmatig aan, terwijl de thermostaat op 19,5 graden ingesteld staat. Dus niet eens zo heel hoog. Normaal houdt het ergens in April al op.
En dat heeft natuurlijk consequenties voor het gasverbruik.
En dat heeft natuurlijk consequenties voor het gasverbruik.
ik heb dus de verwarming helemaal uit gehad staan soms een aangezet sòchtends maar voor de rest stond die uit en ik ben alleen zoals je kunt zien vorig jaar met wel gebruik maken van alles had ik bijna hetzelfde verbruik???
-
- verified
Geachte bmj,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er enige onduidelijkheid is ontstaan over uw gasverbruik.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er enige onduidelijkheid is ontstaan over uw gasverbruik.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker