LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 mei 2010 09:26
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
DEEL 2.
Gisteren al laten weten dat afgelopen maandag het pakje bezorgd zou worden wat dus niet gebeurde en ik niet op de hoogte werd gebracht hiervan.
Na drie maal bellen gisteren zou het gisteren dinsadg 18 mei zeker geleverd gaan worden omdat er wat fout was gegaan.
Wat blijkt na weer een dag afwachten,er kwam voor de tweede dag achter elkaar weer niemand van GLS opdagen en ook niet bij de buren..............?
Al twee dagen word je dus voor idioot gezien en worden er afspraken gemaakt na een duur telefoontje van ja meneer sorry er is wat mis gegaan en we komen zeer zeker vandaag het pakje brengen..............?
Inmiddels weer gebeld vanmorgen met GLS voor de vierde keer,ja sorry maar de chauffeur had het te druk...............PARDON................?
We komen het vandaag zeker brengen,maar beste man dat zeg je nu al voor de derde dag,nee maar hij komt zeker.
Drie dagen afwachten en ik moest maar een briefje op de deur hangen als ik niet thuis was dat het bij een van de buren afgegeven kon worden............
Maar dit is toch geen manier van doen mensen............
Ze maken afspraken en komen die niet na.
Er word niet even terug gebeld van we halen het niet vandaag.
ALS ZE HET BIJ DE EERSTE KEER HADDEN AFGEGEVEN AAN EEN VAN MIJN GOEDE BUREN WAS HET AL 5 DAGEN GELEDEN OPGELOST....................IK VRAAG ME TOCH WEL AF WAT VOOR EEN BELEID ZE ALDAAR HEBBEN .
GLs...........?????????????????????????????????????
ONVOORSTELBAAR HOE JE ALS CONSUMENT MISBRUIKT EN GEBRUIKT WORD ALS VOETVEEG DOOR DE GLS.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Ik heb ook slechte ervaringen met GLS in de chauffeurs die ze in dienst hebben.
Mijn eerste bestelling die ik van GLS zou ontvangen lag al een paar dagen in het depot te Amsterdam. Ik zou niet thuis zijn geweest. Kan kloppen, maar ik had nooit een briefje ontvangen. Enfin zelf maar pakketje in depot opgehaald.
Mijn tweede bestelling die zij zouden leveren ging ook mis. Ik zou het dinsdag de 18e ontvangen. Heb de hele dag thuis gezeten op een mooie zonnige lentedag en om 1600 nog niks ontvangen te hebben heb ik naar GLS gebeld om te vragen of mijn adres en gegevens wel klopten, want op de Track & Trace site was deze niet volledig. Het klopte en ik kon mijn bestelling voor 1800 verwachten. Ik ben tot 2000 thuis gebleven en niet kort daarna zag ik dat het was terug gescant. Ik heb de volgende dag weer contact opgenomen met zowel GLS als de internet winkel waar ik mijn waar had besteld. Ik zou het pakketje dan wel woensdag middag binnen krijgen, volgens GLS. Wederom gewacht tot dit keer 1630 voordat ik de telefoon ter hand nam. De medewerker van GLS die ik dit keer aan de lijn kreeg verzekerde me dat ik het voor 1700 binnen zou krijgen, dus binnen een kwartier. Hij had de chauffeur gesproken en deze zou spoedig bij me voor de deur staan.
Niet dus, om 1930 werd er uiteindelijk bij me aangebeld door iemand die niet representatief was voor GLS. Kleding van een ander bedrijf, geen koeriersbedrijf, en een auto met het logo van een bandenspecialist erop. Vreemd.
Heb meteen een e-mail gestuurd naar GLS. De desbetreffende koerier kon zijn wijk wederom niet afmaken en heeft daarom een vriendje gevraagd om de laatste pakketjes te leveren. Degene van GLS die ik sprak prees de gedrevenheid van de koerier om zijn wijk toch af te maken. ?!?!?!?! Ik had een dagbestelling. het zou binnen 2 dagen tussen 0900 en 1800 geleverd worden, wat niet is gebeurd. En vervolgens wordt het door een niet medewerker geleverd, was ook geen onderaannemer. Kan dit zomaar? lijkt me niet.
Ik heb hierdoor onnodig 2 dagen binnen moeten zitten op 2 mooie vrije dagen.
Ik kijk nu uit als ik iets bestel dat het niet geleverd wordt door GLS.
Mijn eerste bestelling die ik van GLS zou ontvangen lag al een paar dagen in het depot te Amsterdam. Ik zou niet thuis zijn geweest. Kan kloppen, maar ik had nooit een briefje ontvangen. Enfin zelf maar pakketje in depot opgehaald.
Mijn tweede bestelling die zij zouden leveren ging ook mis. Ik zou het dinsdag de 18e ontvangen. Heb de hele dag thuis gezeten op een mooie zonnige lentedag en om 1600 nog niks ontvangen te hebben heb ik naar GLS gebeld om te vragen of mijn adres en gegevens wel klopten, want op de Track & Trace site was deze niet volledig. Het klopte en ik kon mijn bestelling voor 1800 verwachten. Ik ben tot 2000 thuis gebleven en niet kort daarna zag ik dat het was terug gescant. Ik heb de volgende dag weer contact opgenomen met zowel GLS als de internet winkel waar ik mijn waar had besteld. Ik zou het pakketje dan wel woensdag middag binnen krijgen, volgens GLS. Wederom gewacht tot dit keer 1630 voordat ik de telefoon ter hand nam. De medewerker van GLS die ik dit keer aan de lijn kreeg verzekerde me dat ik het voor 1700 binnen zou krijgen, dus binnen een kwartier. Hij had de chauffeur gesproken en deze zou spoedig bij me voor de deur staan.
Niet dus, om 1930 werd er uiteindelijk bij me aangebeld door iemand die niet representatief was voor GLS. Kleding van een ander bedrijf, geen koeriersbedrijf, en een auto met het logo van een bandenspecialist erop. Vreemd.
Heb meteen een e-mail gestuurd naar GLS. De desbetreffende koerier kon zijn wijk wederom niet afmaken en heeft daarom een vriendje gevraagd om de laatste pakketjes te leveren. Degene van GLS die ik sprak prees de gedrevenheid van de koerier om zijn wijk toch af te maken. ?!?!?!?! Ik had een dagbestelling. het zou binnen 2 dagen tussen 0900 en 1800 geleverd worden, wat niet is gebeurd. En vervolgens wordt het door een niet medewerker geleverd, was ook geen onderaannemer. Kan dit zomaar? lijkt me niet.
Ik heb hierdoor onnodig 2 dagen binnen moeten zitten op 2 mooie vrije dagen.
Ik kijk nu uit als ik iets bestel dat het niet geleverd wordt door GLS.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Mijn klacht komt uit Amsterdam. Ik kreeg na het lezen van dit forum onderwerp het gevoel dat het gros van de klachten uit Amsterdam komt.
Kan dit kloppen?
Kan dit kloppen?
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 mei 2010 09:26
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Mijn klacht betreft omgeving noord limburg-regio venlo-nijmegen.
groet Frans
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Ik heb een soortgelijke ervaring met GLS. Tevens mijn eerste...
Thuisgebleven voor een pakket, zag online dat het die dag geleverd zou worden en... Het kwam maar niet. Van 11:00 tot 19:00 gewacht en daarna de hoop opgegeven.
Volgende dag gebeld naar GLS. Volgens het log was ik niet thuis en was er een niet-thuis bericht achtergelaten. Onzin, er is gewoonweg niemand geweest. Toen ik dat vertelde heeft de GLS medewerker die ik aan de lijn had met de chauffeur gebeld. Hij gaf toe dat hij er niet was geweest, kon het adres niet vinden.
Te achterlijk voor woorden dat ik er zelf achteraan moet gaan, maar goed...
(GLS Merelbeke, Belgenland)
Thuisgebleven voor een pakket, zag online dat het die dag geleverd zou worden en... Het kwam maar niet. Van 11:00 tot 19:00 gewacht en daarna de hoop opgegeven.
Volgende dag gebeld naar GLS. Volgens het log was ik niet thuis en was er een niet-thuis bericht achtergelaten. Onzin, er is gewoonweg niemand geweest. Toen ik dat vertelde heeft de GLS medewerker die ik aan de lijn had met de chauffeur gebeld. Hij gaf toe dat hij er niet was geweest, kon het adres niet vinden.
Te achterlijk voor woorden dat ik er zelf achteraan moet gaan, maar goed...
(GLS Merelbeke, Belgenland)
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 jul 2010 13:47
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Beste menschen,
Bedankt voor het opschrijven consumenten en particulieren, en bedankt mensen van de GLS voor jullie ware aard tonen hier op het radar forum.
Ik heb niet tijd om alles te lezen maar toch wel een duidelijke conclusie kunnen trekken =P
GLS heeft (blijkbaar) niet de charme... die ik met mijn bedrijf wil uitstralen x''D
Ik wil niet mijn klant op welke manier dan ook lastigheden laten hebben met de bezorg-dienst.
Men zal altijd zoiets hebben van, "goede fotograaf, MAAR... de verzending gaat altijd maar moeizaam"
Nogmaals, bedankt!
Fijne dag!
-Michel Merx.
p.s. iemand zeer langdurige goede ervaring met een wel relaxed europees pakketbedrijf? Zowel verzenden als ontvangen? Mail me alstublieft! [email protected]
@mevrouw van Dongen; vriendelijk van u dat mensen u mogen contacteren.
...Dat sprak mij ook erg aan, dus dat mag in deze bedoening ook genoemd worden =)
Bedankt voor het opschrijven consumenten en particulieren, en bedankt mensen van de GLS voor jullie ware aard tonen hier op het radar forum.
Ik heb niet tijd om alles te lezen maar toch wel een duidelijke conclusie kunnen trekken =P
GLS heeft (blijkbaar) niet de charme... die ik met mijn bedrijf wil uitstralen x''D
Ik wil niet mijn klant op welke manier dan ook lastigheden laten hebben met de bezorg-dienst.
Men zal altijd zoiets hebben van, "goede fotograaf, MAAR... de verzending gaat altijd maar moeizaam"
Nogmaals, bedankt!
Fijne dag!
-Michel Merx.
p.s. iemand zeer langdurige goede ervaring met een wel relaxed europees pakketbedrijf? Zowel verzenden als ontvangen? Mail me alstublieft! [email protected]
@mevrouw van Dongen; vriendelijk van u dat mensen u mogen contacteren.
...Dat sprak mij ook erg aan, dus dat mag in deze bedoening ook genoemd worden =)
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Na een "niet thuis bericht" heb ik netjes op de website aangegeven dat de volgende dag bezorgd kon worden. Ook nog een alternatief adres opgegeven voor als ik toch onverhoopt niet thuis zou zijn.
Ik ben de gehele dag thuis geweest, was in de tuin aan het werk. Deuren van garage opengezet voor het geval ik de bel niet hoorde.
Om 12 uur lag er al weer een "niet thuis bericht" van de chauffeur in de brievenbus.
Conclusie: De chauffeur doet geen enkele moeite om van zijn pakje af te komen.
heeft waarschijnlijk z'n "niet thuis berichten" van te voren al uitgeschreven.
Ik was absoluut thuis en heb niets of niemand gehoord of vernomen, en dit was niet de eerste keer.
Van mij krijgen ze een vette onvoldoende!
Kan het nu zelf weer gaan halen
Ik ben de gehele dag thuis geweest, was in de tuin aan het werk. Deuren van garage opengezet voor het geval ik de bel niet hoorde.
Om 12 uur lag er al weer een "niet thuis bericht" van de chauffeur in de brievenbus.
Conclusie: De chauffeur doet geen enkele moeite om van zijn pakje af te komen.
heeft waarschijnlijk z'n "niet thuis berichten" van te voren al uitgeschreven.
Ik was absoluut thuis en heb niets of niemand gehoord of vernomen, en dit was niet de eerste keer.
Van mij krijgen ze een vette onvoldoende!
Kan het nu zelf weer gaan halen
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Het kan ook anders: vorige week heb ik spullen in Duitsland besteld, vandaag zijn ze bezorgd.
Het pakje is door de online shop op maandagmiddag aan GLS in Duitsland aangeboden, vanmiddag (woensdagmiddag) werd het pakje al bezorgd. Hulde voor de snelheid en service.
Het pakje is door de online shop op maandagmiddag aan GLS in Duitsland aangeboden, vanmiddag (woensdagmiddag) werd het pakje al bezorgd. Hulde voor de snelheid en service.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
U (of partner) was zeker thuis ten tijde van bezorging? Moet u voor de lol eens afwezig zijn en kijken of u dan nog zo tevreden bent over de bezorging... de kans is namelijk zeer groot dat uw pakketje óf bij de voordeur is neergepleurd (mij twee keer overkomen), waar het voor iedereen te grijp ligt; óf het wordt (of de buurtjes dit willen of niet ) een van de buren in de handen gedrukt (dan is de bezorger maar van dat lastige pakketje af), zónder een briefje ter kennisgeving in uw brievenbus te doen. Als je in een klein straatje woont, kom je er dan nog wel achter bij welke van de buren het pakje is bezorgd, maar dit gaat natuurlijk niet meer op als je in een appartementencomplex woont met 40 woningen .Pimmiepim schreef:Het kan ook anders: vorige week heb ik spullen in Duitsland besteld, vandaag zijn ze bezorgd.
Het pakje is door de online shop op maandagmiddag aan GLS in Duitsland aangeboden, vanmiddag (woensdagmiddag) werd het pakje al bezorgd. Hulde voor de snelheid en service.
GLS is wellicht prima als je op moment van bezorging thuis bent, maar oh wee als je niet thuis bent, dat is roepen om problemen....
Tegenwoordig als ik webshops tegenkom die alleen leveren via GLS, zal ik hier absoluut niets bestellen, geen haar op mijn hoofd .
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Helaas zijn ook wij niet tevreden over GLS. Als klein atelier hebben wij af en toe een zakelijke zending, dit keer naar Frankrijk. We waren hoopvol gestemd, immers je kon via de site netjes het pakket volgen.
Wat gebeurde er? Ons pakket lag al 72 uur op eenzelfde depot, zonder ook maar te zijn aangeboden aan onze klant.
Sterker nog: toen wij belden waarom het pakket niet wordt geleverd, werd ons gemeld dat men in Frankrijk al 2 keer met onze klant zou hebben gebeld voor een afspraak tot levering. FOUT dus Onze klant is NOOIT gebeld er is ook niets afgeleverd, onze klant was ook de hele dag thuis.
Wij zullen dan ook maar gaan uitzien naar een nieuwe koerier.
ps bij het mailen van een klacht krijg je zo;n flauw prefab smoesbericht van een manager ..... hoe kom je van je klanten af....
GLS voor ons maar niet meer.
Wat gebeurde er? Ons pakket lag al 72 uur op eenzelfde depot, zonder ook maar te zijn aangeboden aan onze klant.
Sterker nog: toen wij belden waarom het pakket niet wordt geleverd, werd ons gemeld dat men in Frankrijk al 2 keer met onze klant zou hebben gebeld voor een afspraak tot levering. FOUT dus Onze klant is NOOIT gebeld er is ook niets afgeleverd, onze klant was ook de hele dag thuis.
Wij zullen dan ook maar gaan uitzien naar een nieuwe koerier.
ps bij het mailen van een klacht krijg je zo;n flauw prefab smoesbericht van een manager ..... hoe kom je van je klanten af....
GLS voor ons maar niet meer.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 sep 2010 18:17
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Een paar dagen geleden heb ik enkele zaken besteld bij vistaprint.nl en sneller dan verwacht worden deze geleverd. Althans geprobeerd te leveren. Afgelopen woensdag was ik toevallig heel de dag thuis (ben niet weggeweest) maar 's avonds vond ik een "niet thuis bericht" in de bus. Dus heb ik via de internetpagina afgesproken voor vrijdag17-9. en dus de hele dag thuis geweest en wederom een briefje in de bus.
Een gesprek met GLS klantenservice leerde mij dat ik een leugenaar was en dat die chauffeur toch aan de deur is geweest. Of ik het maar even in Utrecht (vauit Amersfoort) op kom halen.
Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord. En ik heb daarom met de leverancier gebeld. En die zeggen doodleuk, dat ook over 7 dagen moet terug bellen (max levertijd). De producten worden dan opnieuw gedrukt (de spullen die dan onderweg zijn komen terug en worden dan vernietigd) en alsnog opgestuurd ( via GLS waarschijnlijk). Op mijn vraag of zij in contact zouden treden met GLS over de levering werd niet geantwoord.
Nu vraag ik me af wie hier nu de fout maakt GLS of Vistaprint die hier maar over zich heen laten lopen.
Gelukkig heb ik met Paypal betaald (daar heb ik nml kopersbescherming)
Ook ik neem geen webwinkels meer met GLS.
Neem nou TNT bij ons in de wijk, die kerel laat ook een kaartje achter, maar wel met zijn 06 nummer. Dat kun je dan bellen en meestal staat hij dan binnen een half uur op de stoep.
groet
Een gesprek met GLS klantenservice leerde mij dat ik een leugenaar was en dat die chauffeur toch aan de deur is geweest. Of ik het maar even in Utrecht (vauit Amersfoort) op kom halen.
Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord. En ik heb daarom met de leverancier gebeld. En die zeggen doodleuk, dat ook over 7 dagen moet terug bellen (max levertijd). De producten worden dan opnieuw gedrukt (de spullen die dan onderweg zijn komen terug en worden dan vernietigd) en alsnog opgestuurd ( via GLS waarschijnlijk). Op mijn vraag of zij in contact zouden treden met GLS over de levering werd niet geantwoord.
Nu vraag ik me af wie hier nu de fout maakt GLS of Vistaprint die hier maar over zich heen laten lopen.
Gelukkig heb ik met Paypal betaald (daar heb ik nml kopersbescherming)
Ook ik neem geen webwinkels meer met GLS.
Neem nou TNT bij ons in de wijk, die kerel laat ook een kaartje achter, maar wel met zijn 06 nummer. Dat kun je dan bellen en meestal staat hij dan binnen een half uur op de stoep.
groet
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 sep 2010 18:17
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Nu wordt ie helemaal mooi.
Ik weiger dus vanuit Amersfoort naar Utrecht te rijden om een pakketje van 15 euro op te halen. Wat zegt Vistaprint; "Dan printen we het wel opnieuw".
Ok vooruit maar. Dus nog een bestellinkje erbij gedaan. En vandaag zou het geleverd worden.
Om 15:00 uur de bus geleegd. En er zat niets in. Om 16:00 uur nog een keer en jawel hoor een briefje "Niet thuis bericht". Terwijl ik gewoon lekker thuis op de bank zit.
Ik denk misschien mijn bel kapot. Nou ff getest samen met de buurman. En de bel doet het dus prima.
Die mhr. of mevr. Berendse belt dus gewoon niet aan, die flikkert gewoon een briefje in de bus. Maar dat is volgens GLS niet waar, dat verzin ik.
En Vistaprint doet wederom niets tegen GLS en zijn dus nu ook mij als klant kwijt.. Ze erkennen wel dat er veel problemen met GLS zijn.
Niet handig dus.
Ik weiger dus vanuit Amersfoort naar Utrecht te rijden om een pakketje van 15 euro op te halen. Wat zegt Vistaprint; "Dan printen we het wel opnieuw".
Ok vooruit maar. Dus nog een bestellinkje erbij gedaan. En vandaag zou het geleverd worden.
Om 15:00 uur de bus geleegd. En er zat niets in. Om 16:00 uur nog een keer en jawel hoor een briefje "Niet thuis bericht". Terwijl ik gewoon lekker thuis op de bank zit.
Ik denk misschien mijn bel kapot. Nou ff getest samen met de buurman. En de bel doet het dus prima.
Die mhr. of mevr. Berendse belt dus gewoon niet aan, die flikkert gewoon een briefje in de bus. Maar dat is volgens GLS niet waar, dat verzin ik.
En Vistaprint doet wederom niets tegen GLS en zijn dus nu ook mij als klant kwijt.. Ze erkennen wel dat er veel problemen met GLS zijn.
Niet handig dus.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 nov 2010 17:53
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Ook hier vandaag meegemaakt wat op veel plekken op de site te lezen is.
Hele dag thuis en op een gegeven moment een briefje in de bus vinden met de mededeling dat geprobeerd is om een pakket af te leveren en dat er niemand thuis zou zijn.
Zoals gezegd,hele dag thuis,2bellen (1 voor kinderen laag geplaatst)+een hond die altijd aanslaat als er iemand langs het huis loopt.
Om 3 uur de post uitgehaald en om 15.30 komt mijn vrouw binnen met het niet thuis bericht van GLS met het tijdstip 14.15 erop.
Vreemde zaak allemaal.
Heb gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week.
Zie wel of het goed gaat,maar mocht het niet zo zijn meld ik het hier nog wel.
Ook als het wel goed gaat overigens.
vr groet aan eenieder.Rene
Pakket netjes volgens afspraak bezorgd.
Toch ontevreden gevoel aan overgehouden.
Hele dag thuis en op een gegeven moment een briefje in de bus vinden met de mededeling dat geprobeerd is om een pakket af te leveren en dat er niemand thuis zou zijn.
Zoals gezegd,hele dag thuis,2bellen (1 voor kinderen laag geplaatst)+een hond die altijd aanslaat als er iemand langs het huis loopt.
Om 3 uur de post uitgehaald en om 15.30 komt mijn vrouw binnen met het niet thuis bericht van GLS met het tijdstip 14.15 erop.
Vreemde zaak allemaal.
Heb gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week.
Zie wel of het goed gaat,maar mocht het niet zo zijn meld ik het hier nog wel.
Ook als het wel goed gaat overigens.
vr groet aan eenieder.Rene
Pakket netjes volgens afspraak bezorgd.
Toch ontevreden gevoel aan overgehouden.
Laatst gewijzigd door submariner1 op 25 nov 2010 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Wat een ´feest´ van herkenning hier Ook wij zouden een pakje krijgen via GLS, 1e keer waren we niet thuis, want je weet niet wanneer het komt. Dus via de link op het niet-thuisbriefje een afspraak gemaakt voor gisteren (dinsdag). Mijn vrouw is de HELE dag thuis geweest, onze bel werkt PRIMA, geen pakketje maar wel een 'niet thuis' briefje in de bus. En nu kunnen we dus onze spullen, die we vrijdag nodig hebben (we gaan een weekend weg en het betrof een slaapzak e.d. voor onze dochter van 2) zelf gaan ophalen omdat GLS gewoon te LUI is om aan te bellen.
En ik weet wel hoe dat komt: Deze zelfde bezorger heeft al eerder ruzie staan maken met mijn vrouw, hij weigert namelijk de trap op te lopen (we wonen op de 3e). Mijn vrouw was alleen thuis mét onze dochter, dus die kan niet even naar beneden lopen met de dochter op de arm om een doos naar boven te dragen. Hierop deelde de bezorger haar mee dat ze dan 'maar niks moest bestellen' en gooide een niet-thuis briefje in de bus. Toen zij hier iets van zei zei de bezorger 'bel maar om te klagen, ik ben de directeur dus je krijgt toch mij aan de lijn' :S
Hierover uiteraard een klacht ingediend, waarna dezelfde bezorger terug moest komen om alsnog het pakje te bezorgen. Hij wist dat we een klacht hadden ingediend om dat briefje, dus zei hij nog even 'dat we blijkbaar wél naar beneden konden lopen om dat briefje op te halen' en weer een grote muil. Deze meneer had de mazzel dat ik niet thuis was, anders had hij zélf in ieder geval niet meer naar beneden hoeven lopen.
Weer een andere keer, met een andere bezorger, was ik zelf thuis, ik had 2 autobanden besteld maar was dus ook alleen thuis met onze dochter, dus ook ik vroeg deze meneer ze boven te brengen, uiteindelijk deed hij dit met het nodige gevloek, en 'of ik mijn dochter niet even alleen boven kon laten om de banden op te halen'. Ehm, NEE, ei, ze is 2. Dat jij je peuter alleen achterlaat wil nog niet zeggen dat ik het ook moet doen.
GLS is gewoon één verotte bende waar NIEMAND meer zaken mee zou moeten doen. Ze krijgen betaald om een pakje te bezorgen, simpeler kan het niet, en zelfs dat lukt ze gewoon niet. De andere bezorgdiensten is het tot nu toe ALTIJD gelukt, en die komen gewoon zonder klagen naar boven en zijn dan nog vriendelijk ook. Het KAN dus wel, alleen niet als je het via GLS regelt.
En ik weet wel hoe dat komt: Deze zelfde bezorger heeft al eerder ruzie staan maken met mijn vrouw, hij weigert namelijk de trap op te lopen (we wonen op de 3e). Mijn vrouw was alleen thuis mét onze dochter, dus die kan niet even naar beneden lopen met de dochter op de arm om een doos naar boven te dragen. Hierop deelde de bezorger haar mee dat ze dan 'maar niks moest bestellen' en gooide een niet-thuis briefje in de bus. Toen zij hier iets van zei zei de bezorger 'bel maar om te klagen, ik ben de directeur dus je krijgt toch mij aan de lijn' :S
Hierover uiteraard een klacht ingediend, waarna dezelfde bezorger terug moest komen om alsnog het pakje te bezorgen. Hij wist dat we een klacht hadden ingediend om dat briefje, dus zei hij nog even 'dat we blijkbaar wél naar beneden konden lopen om dat briefje op te halen' en weer een grote muil. Deze meneer had de mazzel dat ik niet thuis was, anders had hij zélf in ieder geval niet meer naar beneden hoeven lopen.
Weer een andere keer, met een andere bezorger, was ik zelf thuis, ik had 2 autobanden besteld maar was dus ook alleen thuis met onze dochter, dus ook ik vroeg deze meneer ze boven te brengen, uiteindelijk deed hij dit met het nodige gevloek, en 'of ik mijn dochter niet even alleen boven kon laten om de banden op te halen'. Ehm, NEE, ei, ze is 2. Dat jij je peuter alleen achterlaat wil nog niet zeggen dat ik het ook moet doen.
GLS is gewoon één verotte bende waar NIEMAND meer zaken mee zou moeten doen. Ze krijgen betaald om een pakje te bezorgen, simpeler kan het niet, en zelfs dat lukt ze gewoon niet. De andere bezorgdiensten is het tot nu toe ALTIJD gelukt, en die komen gewoon zonder klagen naar boven en zijn dan nog vriendelijk ook. Het KAN dus wel, alleen niet als je het via GLS regelt.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Nou de hele GLS organisatie loopt langs elkaar heen. Niet te geloven wat ik nu heb meegemaakt.
Ik wacht al enkele weken op een pakket. Ik maar wachten en wachten totdat ik de mensen een mailtje stuurde met de vraag waar het pakketje was, omdat het om een jong plantje gaat was ik wel een beetje bezorgt dat het toch zo lang duurde. Kreeg ik afgelopen een zaterdag een mail met het antwoord dat GLS al 2 ja 2 keer bij mij aan de deur was geweest en dat ik niet thuis was. Logisch wat ik werk overdag. Ik afgelopen maandag bellen naar GLS met de vraag waar het pakket was omdat ik dus van de verzender te horen kreeg dat het hier in Nederland was. Krijg ik van dat mens dus te horen dat het in Den Bosch ligt en ja ze hebben 2 keer een bericht achter gelaten??? Nou sorry hoor maar die heb ik echt niet ontvangen anders had ik wel eerder contact opgenomen. Maar goed het verhaal gaat nog verder. Maak ik met haar een afspraak dat het pakket de volgende dag in Eindhoven zou zijn op een afhaalpunt van de GLS. Zij zou me per mail een bevestiging sturen met het adres van het afhaalpunt. (dit gesprek ik 's morgens gehouden)
Even later dacht ik van, goh ik zal eens een klacht in doen via de mail naar een mailadres in Utrecht, als ik me niet vergis. Ik daar het hele verhaal uitgelegd. Krijg ik een mail terug met het antwoord erin van:
"We hebben de chauffeur aangesproken en volgens hem heeft hij 2 keer een 'niet thuis bericht' achter gelaten. Op het depot voor het achterlaten van een notificatie zijn ook doordrukken gevonden."
Ja ik kan ook wel een briefje 'maken' met een doordruk exemplaar maar dan moet het origineel nog wel in de bus worden gedaan...
Al met al wilde ze een nieuwe afspraak maken met mij omdat in het systeem geen afspraak stond voor het aan huis brengen. Dus werd mij een voorstel gedaan waar ik het wilde ophalen.
Let hierbij op. Ik had in het eerste mailtje al geschreven dat er een nieuwe afspraak was gemaakt, maar ik had daar nog steeds geen bevestiging van gekregen.
Nou ik gaf dus aan waar ik het pakketje wilde ophalen, en direct daarna kreeg ik een bevestiging van het ophaal bericht.
Het was vandaag dus de dag dat ik mijn lang verwacht pakketje kon ophalen...
Nou toen ik eenmaal bij de winkel was gearriveerd kon ik wel gillen. Hoe moeilijk is het nou om een pakketje van punt A naar punt B te brengen. Nou bij de GLS is het blijkbaar heel moeilijk want mijn pakketje was daar niet eens aangekomen.
De winkel medewerkster was zo vriendelijk om gelijk te bellen, maar die kreeg niet eens iemand aan de lijn van GLS want ze stond in de wacht en het duurde echt lang. Ze heeft mijn gegevens opgeschreven en zal denk ik morgen met me bellen.
Maar ja, ik kan morgen dus weer achter mijn pakketje aan huppelen en ik ben benieuwd wat voor een smoes ze nou hebben...
Nou ik laat het wel horen hoe het morgen is gegaan.
mvg
Ik wacht al enkele weken op een pakket. Ik maar wachten en wachten totdat ik de mensen een mailtje stuurde met de vraag waar het pakketje was, omdat het om een jong plantje gaat was ik wel een beetje bezorgt dat het toch zo lang duurde. Kreeg ik afgelopen een zaterdag een mail met het antwoord dat GLS al 2 ja 2 keer bij mij aan de deur was geweest en dat ik niet thuis was. Logisch wat ik werk overdag. Ik afgelopen maandag bellen naar GLS met de vraag waar het pakket was omdat ik dus van de verzender te horen kreeg dat het hier in Nederland was. Krijg ik van dat mens dus te horen dat het in Den Bosch ligt en ja ze hebben 2 keer een bericht achter gelaten??? Nou sorry hoor maar die heb ik echt niet ontvangen anders had ik wel eerder contact opgenomen. Maar goed het verhaal gaat nog verder. Maak ik met haar een afspraak dat het pakket de volgende dag in Eindhoven zou zijn op een afhaalpunt van de GLS. Zij zou me per mail een bevestiging sturen met het adres van het afhaalpunt. (dit gesprek ik 's morgens gehouden)
Even later dacht ik van, goh ik zal eens een klacht in doen via de mail naar een mailadres in Utrecht, als ik me niet vergis. Ik daar het hele verhaal uitgelegd. Krijg ik een mail terug met het antwoord erin van:
"We hebben de chauffeur aangesproken en volgens hem heeft hij 2 keer een 'niet thuis bericht' achter gelaten. Op het depot voor het achterlaten van een notificatie zijn ook doordrukken gevonden."
Ja ik kan ook wel een briefje 'maken' met een doordruk exemplaar maar dan moet het origineel nog wel in de bus worden gedaan...
Al met al wilde ze een nieuwe afspraak maken met mij omdat in het systeem geen afspraak stond voor het aan huis brengen. Dus werd mij een voorstel gedaan waar ik het wilde ophalen.
Let hierbij op. Ik had in het eerste mailtje al geschreven dat er een nieuwe afspraak was gemaakt, maar ik had daar nog steeds geen bevestiging van gekregen.
Nou ik gaf dus aan waar ik het pakketje wilde ophalen, en direct daarna kreeg ik een bevestiging van het ophaal bericht.
Het was vandaag dus de dag dat ik mijn lang verwacht pakketje kon ophalen...
Nou toen ik eenmaal bij de winkel was gearriveerd kon ik wel gillen. Hoe moeilijk is het nou om een pakketje van punt A naar punt B te brengen. Nou bij de GLS is het blijkbaar heel moeilijk want mijn pakketje was daar niet eens aangekomen.
De winkel medewerkster was zo vriendelijk om gelijk te bellen, maar die kreeg niet eens iemand aan de lijn van GLS want ze stond in de wacht en het duurde echt lang. Ze heeft mijn gegevens opgeschreven en zal denk ik morgen met me bellen.
Maar ja, ik kan morgen dus weer achter mijn pakketje aan huppelen en ik ben benieuwd wat voor een smoes ze nou hebben...
Nou ik laat het wel horen hoe het morgen is gegaan.
mvg
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Nou het is zo ver ik heb het eindelijk binnen. En het is nu donderdag. In totaal 5 keer contact genomen, waarvan 3 keer per mail hiervan 1 is beantwoord en 2 keer moeten bellen. Vandaag dus gebeld om te vragen waar het pakket was aangezien het dinsdag in eindhoven moest zijn. Oja het is er wel geweest maar het is weer terug gekomen kreeg ik vanmorgen aan de telefoon te horen?! Ja en waar is het nu dan, vroeg ik. Zo dat was even een moeilijke vraag voor ze want daar moest ze me uiteindelijk in de middag voor terug bellen... Nou toen ging de telefoon en ze hadden het gevonden... Het lag in Utrecht?! WTF doet m'n pakket in Utrecht... Dus het is van Den Bosch naar Eindhoven meegelift en toen naar Utrecht? Terwijl ik een mailtje heb gekregen dat het dinsdag in Eindhoven zou moeten liggen...
En dan nog zo leuk aan de telefoon zeggen: " ja sorry er is blijkbaar iets mis gegaan"... iets?! Dit bedoelen ze met iets...
- 2 keer geen bericht gekregen dat ze langs waren geweest.
Onze brievenbus is beneden aangezien we in een appartement wonen. Dus als de chauffeur de bus niet kan vinden kan ik de briefjes ook niet vinden.
- Aan de telefoon een afspraak maken en dan wachten op een mailtje voor bevestiging. uiteindelijk een klacht moeten schrijven en dan kun je wel in 1 keer een mail krijgen met de vraag waar je het wil ophalen en nadat te hebben terug gemaild een bevestigings mailtje krijgen.
-dinsdag nemen ze uiteindelijk het pakketje mee naar plek van bestemming, maar nemen het daarna vrolijk gewoon mee terug.
-vandaag gebeld nadat ik gisteren alweer 2 mailtjes de deur heb uitgestuurd, die nog steeds niet beantwoord zijn. En dan te horen krijgen dat ze niet weten waar het is.
- uiteindelijk te horen te krijgen dat het in Utrecht ligt om terug gestuurd te worden.
Teruggestuurd te worden... Hij is niet eens op plaats van bestemming geweest? Oja wacht misschien voor een kwartier, half uurtje.
Ach er is iets fout gegaan.
O en ik las een verhaal over iemand die daar chauffeur is. Als je er niet tegen kan om lange dagen te werken dan had je iets anders moeten doen. En niet gaan zeggen je weet niet hoe het is... Ik weet het.
En dat je als chauffeur zijnde meestal op je donder krijg... Je hebt uiteindelijk wel de persoon die de laatste zorg moet dragen aan het pakket...
En ik denk dat de meeste mensen het daar wel mee eens zijn
Maar ja, voor mij geen GLS.
En dan nog zo leuk aan de telefoon zeggen: " ja sorry er is blijkbaar iets mis gegaan"... iets?! Dit bedoelen ze met iets...
- 2 keer geen bericht gekregen dat ze langs waren geweest.
Onze brievenbus is beneden aangezien we in een appartement wonen. Dus als de chauffeur de bus niet kan vinden kan ik de briefjes ook niet vinden.
- Aan de telefoon een afspraak maken en dan wachten op een mailtje voor bevestiging. uiteindelijk een klacht moeten schrijven en dan kun je wel in 1 keer een mail krijgen met de vraag waar je het wil ophalen en nadat te hebben terug gemaild een bevestigings mailtje krijgen.
-dinsdag nemen ze uiteindelijk het pakketje mee naar plek van bestemming, maar nemen het daarna vrolijk gewoon mee terug.
-vandaag gebeld nadat ik gisteren alweer 2 mailtjes de deur heb uitgestuurd, die nog steeds niet beantwoord zijn. En dan te horen krijgen dat ze niet weten waar het is.
- uiteindelijk te horen te krijgen dat het in Utrecht ligt om terug gestuurd te worden.
Teruggestuurd te worden... Hij is niet eens op plaats van bestemming geweest? Oja wacht misschien voor een kwartier, half uurtje.
Ach er is iets fout gegaan.
O en ik las een verhaal over iemand die daar chauffeur is. Als je er niet tegen kan om lange dagen te werken dan had je iets anders moeten doen. En niet gaan zeggen je weet niet hoe het is... Ik weet het.
En dat je als chauffeur zijnde meestal op je donder krijg... Je hebt uiteindelijk wel de persoon die de laatste zorg moet dragen aan het pakket...
En ik denk dat de meeste mensen het daar wel mee eens zijn
Maar ja, voor mij geen GLS.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
GLS is gewoon de slechtste bezorgdienst die er is. Met anderen heb ik nooit problemen. GLS schrijft de NIET THUIS briefjes van tevoren welke ook altijd heel beperkt ingevuld zijn. Dit in omgeving Nijmegen in ieder geval.
1 keer hadden ze het bekende briefje zelfs om 11u in de brievenbus gedaan terwijl het pakket vanaf 12 geleverd zou gaan worden. Deurbellen kennen ze niet, laat staan kloppen of de brievenbus. Voor buren zijn ze ook bang.
Slechte service.
1 keer hadden ze het bekende briefje zelfs om 11u in de brievenbus gedaan terwijl het pakket vanaf 12 geleverd zou gaan worden. Deurbellen kennen ze niet, laat staan kloppen of de brievenbus. Voor buren zijn ze ook bang.
Slechte service.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Hier weer hetzelfde verhaal als bovenstaande verhalen.
Ik hoor een busje stoppen, de brievenbuis kleppert en het bestelbusje rijdt weer weg! Ligt deze chauffeur nu al achter op zijn schema, dat hij de zaken op deze manier "oplost"?
e.o.a. Roy, chauffeur heeft een briefje in mijn bus gedaan zonder pakketnummer. De website kun je niets zonder dat parketnummer, dus je wordt gedwongen hun te bellen: kassa, weer een euro weg van mijn bijstand. En als de chauffeurs dat blijven doen, verdienen ze daar goed aan die telefoonkosten.
Daarna een doorverwijzing naar een locaal nummer (Zwolle), weer doorverbonden. En een juffrouw aan de lijn die beweert dat hij wel aangebeld zou hebben , babah.
Het wordt maandag weer aangeboden. Ik ben benieuwd, want ik heb ook niets besteld.
Ik hoor een busje stoppen, de brievenbuis kleppert en het bestelbusje rijdt weer weg! Ligt deze chauffeur nu al achter op zijn schema, dat hij de zaken op deze manier "oplost"?
e.o.a. Roy, chauffeur heeft een briefje in mijn bus gedaan zonder pakketnummer. De website kun je niets zonder dat parketnummer, dus je wordt gedwongen hun te bellen: kassa, weer een euro weg van mijn bijstand. En als de chauffeurs dat blijven doen, verdienen ze daar goed aan die telefoonkosten.
Daarna een doorverwijzing naar een locaal nummer (Zwolle), weer doorverbonden. En een juffrouw aan de lijn die beweert dat hij wel aangebeld zou hebben , babah.
Het wordt maandag weer aangeboden. Ik ben benieuwd, want ik heb ook niets besteld.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
Hier ook bingo... ook in combinatie met Vistaprint. Vistaprint had een fout gemaakt in de vorige druk dus zou het opnieuw drukken (netjes dus!). Gelijk nog e.e.a. bijbesteld.
Helaas... 2 keer niet thuis bericht, waarvan ik de 2e dag wel degelijk thuis ben geweest en mijn buren ook die ik had opgegeven. Nu verwacht men (GLS) dat ik voor dat pakket 3 kwartier in de auto ga zitten om het op te halen. Knettergek zijn ze. Ook ik werd direct bij het bellen onbeschoft te woord gestaan.
Ben benieuwd of Vistaprint hier wat mee gaat doen, want GLS doet in ieder geval niets.
Helaas... 2 keer niet thuis bericht, waarvan ik de 2e dag wel degelijk thuis ben geweest en mijn buren ook die ik had opgegeven. Nu verwacht men (GLS) dat ik voor dat pakket 3 kwartier in de auto ga zitten om het op te halen. Knettergek zijn ze. Ook ik werd direct bij het bellen onbeschoft te woord gestaan.
Ben benieuwd of Vistaprint hier wat mee gaat doen, want GLS doet in ieder geval niets.
Re: GLS chauffeurs onbetrouwbaar.
p.s. als ik zie hoeveel klachten er binnen komen vermoed ik dat ze ook niet verdienen op het bezorgen van pakketjes maar op alle telefoontjes a 1 euro die er binnen komen.
Mijn locatie is trouwens Noord-Brabant.. ik zou het in Den Bosch moeten ophalen. Ook mijn formulier was ook uiterst beperkt ingevuld.. alleen het pakketnummer. Verder niks.
Mijn locatie is trouwens Noord-Brabant.. ik zou het in Den Bosch moeten ophalen. Ook mijn formulier was ook uiterst beperkt ingevuld.. alleen het pakketnummer. Verder niks.