| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp levert Game niet bij Nintendo Wii Pakket
Wehkamp levert Game niet bij Nintendo Wii Pakket
Ik heb een Nintendo Wii Pakket besteld waar het spel Super Mario Bros bij zou zitten volgens de website (op moment van bestellen), en ook volgens de telefoniste (nog voor gebeld wat er precies in het pakket zat) Bestelnummer: 866-95-983.
Klacht ingediend met het vezoek het spel na te leveren (ze hadden een ander spel erbij gedaan wat ik niet wil en aangeboden dit terug te sturen).
Reactie van Wehkamp na 2e verzoek:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij bieden onze excuses aan voor eventuele drukfouten in het magazine of onjuiste informatie op onze website.
wehkamp.nl is echter niet aansprakelijk voor eventuele schrijffouten of onvolledigheden in de tekst.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar artikel 4, paragraaf 2 van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, die u kunt raadplegen via de volgende link: http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/In ... px?IHC=VOO
Normaliter was ik voorheen zeer tevreden over de Wehkamp maar nu zeer teleurgesteld, door dit onrecht en deze klant onvriendelijkheid.
Klacht ingediend met het vezoek het spel na te leveren (ze hadden een ander spel erbij gedaan wat ik niet wil en aangeboden dit terug te sturen).
Reactie van Wehkamp na 2e verzoek:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij bieden onze excuses aan voor eventuele drukfouten in het magazine of onjuiste informatie op onze website.
wehkamp.nl is echter niet aansprakelijk voor eventuele schrijffouten of onvolledigheden in de tekst.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar artikel 4, paragraaf 2 van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, die u kunt raadplegen via de volgende link: http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/In ... px?IHC=VOO
Normaliter was ik voorheen zeer tevreden over de Wehkamp maar nu zeer teleurgesteld, door dit onrecht en deze klant onvriendelijkheid.
Re: Wehkamp levert Game niet bij Nintendo Wii Pakket
U kunt uw bestelling terugsturen omdat deze niet voldoet aan de koopovereenkomst.
Dank je wel voor je reaktie. Het was een verjaardagscadeau voor mijn zoon dus we hebben het gegeven en natuurlijk meteen gebruikt (trouwens toen we het spel wilde uitproberen merkte ik pas dat ze een andere hadden meegeleverd). Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou komen, maar helaas teveel vertrouwen in de Wehkamp gesteld. Daarbij komt dat het op de site is bijgesteld en in de bevestigingsorder het pakket niet uitgebreid staat beschreven (dit is dus op de site te zien wat er in hoort en dus niet meer te zien wat er stond). Als ze eerlijk zijn kunnen ze dit natuurlijk terugzoeken in hun systeem of zelfs eventueel een band? terughoren van het gesprek.
Dan kun je het niet meer terugsturen en heb je de levering geaccepteerd zoals je deze hebt ontvangen.jacsew schreef:Dank je wel voor je reaktie. Het was een verjaardagscadeau voor mijn zoon dus we hebben het gegeven en natuurlijk meteen gebruikt.
Daarbij: je koopt een Wii voor 250 euro, een gangbare prijs voor een startpakket zonder software. Het pakket wat je er bij wilt hebben kost doorgaans 40 tot 45 euro. Het lijkt mij heel logisch dat een dergelijk pakket niet mogelijk is.
daar gaat het toch niet om. bij aankoop staat het vermeld en niet zo een verschil in bedrag dat het niet mogelijk zou zijn, dus niet logisch dat het er niet bij zou zitten. het wetboek ken ik niet uit mijn hoofd hoor, je klinkt heel rationeel. ik ben dus waarschijnlijk zo een simpele ziel die denkt te bestellen wat er beschreven staat. Maar waar het om gaar blijft heel simpel: ik bestel iets en er wordt zonder opgaaf van reden iets anders geleverd. blijft balen toch? en omeerlijk toch?
-
michielNED
Winkels proberen zich vaak in te dekken tegen drukfouten, maar of dat mag is zeer de vraag. Een interessant artikel hierover is hier te vinden. Kern van dit verhaal: zolang het aanbod geloofwaardig is, is het bindend. Het meeleveren van 1 of meerdere spellen is zeker niet ongebruikelijk. De prijs is ook niet bijzonder laag, dergelijke spellen worden vaak als lokkertje toegevoegd. Mario Bros is van Nintendo zelf, en de echte prijs is vaak een stuk lager dan de winkelprijs in de losse verkoop. Niets raars dat men dat mee zou leveren voor deze prijs dus.
-
Webcarewehkamp.nl
Geachte Jacsew,
Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Ik kreeg vandaag (20-7) een telefoontje van de Wehkamp dat ze mijn klacht gaan oplossen. Ik had deze klacht op klachtenoplossing.nl gemeld en daar is op gereageert. Het spel Super Mario Bros wordt nageleverd. Ik ben hier Superblij en tevreden mee, mijn vertrouwen in de Wehkamp wordt hersteld (ook nog bedankt Frits Pieters voor het aanbieden voor bemiddeling - gelukkig niet meer nodig). Zodra het spel binnen is zal ik er hier melding van maken, en dan gepast de wehkamp hartelijk bedanken.
Ja hoor, het spel is binnen JIPIEEEEEEE. Wehkamp bedankt dat jullie dit toch netjes opgelost hebben, mijn vertrouwen is weer terug.

Kijk, zo hoort het