LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gazelle gevaarlijk

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Itsmetoo
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2009 21:55

Gazelle gevaarlijk

Ongelezen bericht door Itsmetoo »

Toen ik met mijn gazelle Orange weg wilde rijden bij een stoplicht krak spontaan de trapas af. Ik kreeg een bloeding doordat mijn been langs het gebroken aluminium schaafde :( .
Deze aluminium stang tussen de as en de trapper hat sporen van metaalmoeheid. Op het breukvlak was duidelijk dat de scheur al langere tijd aanwezig moest zijn (donkere verkleuring) :shock: .

Mijn fietsenmaker wist mij te vertellen dat hij MAANDELIJKS mensen binnen krijgt met het zelfde probleem :oops: .

Toen onlangs een collega van mij precies hetzelfde overkwam :x heb ik besloten om dit forum mijn ervaring te delen.

Als je dit ook hebt meegemaakt of iemand kent die dit had laat dan een bericht achter op dit forum.

Ans 54
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 apr 2008 11:15

Re: Gazelle gevaarlijk

Ongelezen bericht door Ans 54 »

Hallo,
wat ik wel heb...is: dat ik een zere Linker knie krijg als ik op de fiets[Orange]type fiets.
Zo ....dat ik er pijnstillers voor moet slikken.
en ja...voor anderen die er op reageren ..een overduidelijk JA: het komt door de fiets! [gebruik daarom daagelijks mijn oude Gazelle en heb nergens last van!]

De fiets staat weer bij de dealer..[afwachten maar weer.. 2 jaar heb ik hem nu]
Het eerste wat ik zei toen ik een proefrit ging maken,na 100meter die trappers kloppen niet.En ze kloppen nog steeds niet!Kijken we na..was het antwoord!
Jammer genoeg heb ik een nieuwe fiets waarvan ik VOEL dat ie niewt goed is!

Liteone
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2010 18:24

Re: Gazelle gevaarlijk

Ongelezen bericht door Liteone »

reactie op itsmetoo

lijkt me een onprettige ervaring.
maar dat zo`n dealer zo`n uitspraak doet vind ik nogal vreemd.of is dit om uw verhaal kracht bij te zetten. het zou namelijk geen goede reclame zijn voor zijn gazelle fietsen die in zijn winkel staan ,en die natuurlijk nog verkocht moet worden.
En niet voorhem zelf, als uw fiets ook bij hem in onderhoud zou zijn, want als je praat over oudebreuk lijn door donkere verkleuring, dan hebben ze daar ook niet hun werk optimaal gedaan tijdens de beurtjes. dus de uitspraak betwijvel ik.

maar wat heeft gazelle betekend voor u in deze?


reactie op ans54

ik heb al gereageerd op je topic.

Itsmetoo
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2009 21:55

Re: Gazelle gevaarlijk

Ongelezen bericht door Itsmetoo »

Liteone schreef:reactie op itsmetoo

lijkt me een onprettige ervaring.
maar dat zo`n dealer zo`n uitspraak doet vind ik nogal vreemd.of is dit om uw verhaal kracht bij te zetten. het zou namelijk geen goede reclame zijn voor zijn gazelle fietsen die in zijn winkel staan ,en die natuurlijk nog verkocht moet worden.
En niet voorhem zelf, als uw fiets ook bij hem in onderhoud zou zijn, want als je praat over oudebreuk lijn door donkere verkleuring, dan hebben ze daar ook niet hun werk optimaal gedaan tijdens de beurtjes. dus de uitspraak betwijvel ik.

maar wat heeft gazelle betekend voor u in deze?

Gazelle vervangt gratis het afgebroken ondetdeel. Dat is ook hun plicht. Het gaat mij er meer om dat er kennelijk een serie uitgebtracht is met een gevaarlijk probleem. De nieuwse fietsen hebben wel een betere uitvoering.

reactie op ans54

ik heb al gereageerd op je topic.

Gesloten