Deze advocaat heeft famieleden in Twente prima geholpen met die rare chirurg
Dr. Jansen-Steur
http://www.drost.nl/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Palsgroep houdt je gewoon voor de gek.
-
Re: Palsgroep houdt je gewoon voor de gek.
Er zijn dus veel meer slachtoffers, die geen van alle hun mond open durven te doen? Ik kan dat heel goed begrijpen, als je er midden in zit, sta je er alleen voor, er wordt druk uitgeoefend, er wordt gedreigd, er is niemand die je kan raadplegen of weet hoe het zit, enzovoorts.jeanne-veghel schreef:Dat klopt wel wat je daar zegt, want de mensen die mij mailenwitte angora schreef:Ik denk dat het niet zo moeilijk te verklaren is waarom Rudolf niet meer reageert.
Vergeet niet dat Pals een machtige organisatie is, en dat er veel angst is bij (ex)clienten. Dat Pals meeleest moge duidelijk zijn. Dat ze er achter kunnen komen wie van hun (ex)-cliënten welke informatie verstrekt ook. Dat die (ex)cliënten daarmee wel eens in de problemen komen ook.
Voor mijn gevoel heeft Rudolf heel veel moeten overwinnen om die eerste post neer te zetten.
Zijn post is hoe dan ook winst. Als er één iemand is die zijn angst weet te overwinnen door hier een post neer te zetten, ook al kunnen we er inhoudelijk weinig mee, zullen er binnen niet al te lange tijd meer zijn die diezelfde angst overwinnen, en hun verhaal in de openbaarheid gaan brengen.
Hoe meer mensen hun verhaal in de openbaarheid gaan brengen, ook al is het nog zo summier, hoe makkelijker het gaat worden om Pals aan te pakken.
zeggen idd ook angstig te zijn en daarom een PB sturen met hun verhaal.
Misschien dat er nu wat meer openheid komt bij mensen.
Jouw reactie bevestigd dat de openingspost voor Rudolf inderdaad wel eens een hele grote stap zou kunnen zijn. En dat hij het - voor het moment - niet aandurft meer informatie te geven.
Nee geloof daar totaal niet in dat dit voor Rudolf een grote stap is geweest, is puur alleen een afleidings iets en meer niet.witte angora schreef:
Er zijn dus veel meer slachtoffers, die geen van alle hun mond open durven te doen? Ik kan dat heel goed begrijpen, als je er midden in zit, sta je er alleen voor, er wordt druk uitgeoefend, er wordt gedreigd, er is niemand die je kan raadplegen of weet hoe het zit, enzovoorts.
Jouw reactie bevestigd dat de openingspost voor Rudolf inderdaad wel eens een hele grote stap zou kunnen zijn. En dat hij het - voor het moment - niet aandurft meer informatie te geven.
Dat is mijn gevoel erover, punt is dat dit topic ook nog aandacht krijgt terwijl Rudolf zelf helemaal niet reageert.
-
Zolang Rudolf niet reageert weten we het niet, Chocomelk. Jij denkt het jouwe, ik het mijne, en daar zijn we vrij in, of niet dan.