LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort - Verkeerd verbonden?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tomassonl

Telfort - Verkeerd verbonden?

Ongelezen bericht door Tomassonl »

Ik heb een vraag van technische aard:

Gisteren probeerde iemand mij te bellen met een vaste lijn thuis van Telfort. De eerste keer ging mijn mobiele telefoon in Zwitserland (ik heb een zwitserse provider) over. Helaas was ik te laat om op te nemen. Deze persoon probeerde het weer en kwam op mijn nummer bij een hele andere persoon uit. Ik probeerde gelijktijdig terug te bellen, echter was de lijn uiteraard in gesprek. Toen de persoon mij de 3e keer probeerde te bellen, kwam het wel bij mij uit. Dit zorgde voor veel verwarring. Op de factuur van Telfort staat dat er de tweede keer wel degelijk contact is geweest met mijn nummer, terwijl dit dus iemand anders was met een andere mobiel.

Nu hoop ik dat iemand mij uitleg kan geven over het volgende:

- Hoe kan het dat je een nummer correct "draait" maar bij een andere persoon met een andere nummer uitkomt(vaste lijn NL naar mobiel in het buitenland?
- Is dit via Telfort te achterhalen?
- Of hoe kan ik hier anders achter komen?

Bij voorbaat dank voor tips of info!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort - Verkeerd verbonden?

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Tomassonl

Intern staat uw vraag uit. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, zal ik dat hier vermelden.

Daphne

Gesloten