LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SMS berichten van KPN
-
SMS berichten van KPN
Ik heb een mobiel abonnement bij KPN. Weet iemand hoe ik mij definitief kan afmelden voor de SMS-jes gestuurd door KPN zelf. Ik heb mij bij hun al diverse keren afgemeld, omdat ik geen behoefte heb aan hun berichten in het buitenland over hun tarieven. Iedere keer beloven zij mij dit te zullen blokkeren, maar iedere keer blijf ik ze krijgen zodra ik maar een grens over ga. Weet iemand misschien of er een instantie is waar ik kan klagen over dit (voor mij) vervelende berichtjes. Of nog liever, hoe ik hier daadwerkelijk ook definitief van af kan komen
Re: SMS berichten van KPN
Deze gratis reclame kan via bel me niet register ook geblokkeerd worden dus geef Uw nummer daar op!
Ook dreigen met overstappen helpt meestal wel.
Ook dreigen met overstappen helpt meestal wel.
Wat een gezeur om niks zeg.
Ben blij dat je een melding krijgt als je op een ander netwerk komt.
Misschien een TIP ruim je gsm op dan ben je er ook vanaf sommige mensen mekkeren echt om het kleinste detail tegenwoordig
Ben blij dat je een melding krijgt als je op een ander netwerk komt.
Misschien een TIP ruim je gsm op dan ben je er ook vanaf sommige mensen mekkeren echt om het kleinste detail tegenwoordig
-
Als je 's-ochtends om 04.10 uur bericht krijgt, terwijl je een ziek familielide thuis hebt, is dat geen gezeur maar schrikken.
-
Waarom na 8 maanden nog reageren?