hallo allemaal,
ik ben er ook weer 1 die om bepaalde redenenen de keuken wil annuleren. Offerte is getekend en orderbevstiging is door verkoper ook netjes toegestuurd.
De bestelling is nog niet geplaatst bij fabriek, omdat er nog eea niet definitief was besloten omtrent kastjes, er was/is gedoe met 1 hoekkastje. doet er verder niet toe.
Nu, kan ik door omstandigheden de keuken niet kopen. Financieel gaat het even slecht.
Ik heb geprobeerd de keuken te annuleren, maar dat kost me ruim 4000 euro. Veel geld voor mij. Ik weet dat ik misschien geen kant op kan, dus of boete betalen/of alsnog de keuken nemen. Maar beide opties, baal ik ontzettend van.
De verkoper had wel gezegd dat we nog van alles mochten wijzigen, heb dus nog geprobeerd om de keuken zodanig te wijzigen dat deze veel goedkoper werd, maar dat kon niet meer en ook alleen apparatuur afnemen, was geen optie.
Ik baal ontzettend en heb er slapeloze nachten van. Vooral omdat ik weet dat de bestelling nog niet bij fabrikant ligt..
Kan ik nog iets gedaan krijgen in mijn voordeel?
tips?...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] keuken annuleren superkeukens
Re: keuken annuleren superkeukens
De keukenleverancier heeft een order ontvangen. Deze order heeft een waarde van de brutowinst. Die moet u vergoeden.
Het is een kwestie van onderhandelen en in het uiterste geval slikken.
Het is een kwestie van onderhandelen en in het uiterste geval slikken.
Hooguit 15 % in dit geval. Er zal geen rechter zijn die de keukenzaak meer toewijst in dit geval. ( neem aan dat die 4000 meer is dan de 15 % ? )
Dossier maken en contact zoeken met een rechtsbijstand, maar dat je iets moet betalen is op zeker, of je moet het gooien op niet ontvangen algemene voorwaarden, maar dat is een lange weg
Dossier maken en contact zoeken met een rechtsbijstand, maar dat je iets moet betalen is op zeker, of je moet het gooien op niet ontvangen algemene voorwaarden, maar dat is een lange weg
15%, daar kan ik wel mee leven.
Ik ben alleen zo bang dat ik het niet win.. door slimme truucjes aan de andere kant misschien.
Hoe kom je eigenlijk op die 15%?
Ik ben alleen zo bang dat ik het niet win.. door slimme truucjes aan de andere kant misschien.
Hoe kom je eigenlijk op die 15%?