Beste Radar,
Ik heb op 17 juni per ongeluk een domeinnaam bestelt via
YourHosting.
Gelijk daarna heb ik met een medewerker van Yourhosting telefonisch
afgesproken dat dat de bestelling zou worden geannuleerd en dat er géén
kosten in rekening zou worden gebracht.
Dit heeft de desbetreffende medewerker niet gegaan, en toen kreeg ik de factuur.
Ik heb YourHosting meerdere malen schriftelijk laten weten dat ik het hier niet mee eens ben.
Ruim vier weken nadat ik een klacht had ingediend, kreeg ik een emailtje terug, waarin mij "maar liefst" 8 euro korting werd aangeboden.
Dat toen de desbetreffende medewerker er geen notitie van heeft gemaakt en/of de bestelling niet heeft geannuleerd, met alle gevolgen van dien valt volgens mij onder hun verantwoordelijkheid.
Zijn er nog meer mensen met dit soort ervaringen met Yourhosting?
Mvg
Jules P.
[Edit: Inmiddels heeft Yourhosting toegegeven, en de kosten vergoed]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] YourHosting.nl - Onterechte factuur
Re: YourHosting.nl - Onterechte factuur
Ik weet dat dit een topic uit 2010 is maar..JA.
Ze hebben mij kosten in rekening gebracht voor een domeinnaam die al bezet was, dus eigenlijk kosten voor niet te kunnen leveren diensten. Als je dan gaat googelen dan zie je dat ze doodleuk "om de combinatie yourhosting-fraude te onderdrukken" Een aantal artiekelen de deur uit hebben gedaan waarbij ze anderen betichten van fraude. NIET GEBRUIKEN DUS! Wil je een hostingprovider denk aan Godaddy,hostnet of anderen maar niet aan Yourhosting.
Ze hebben mij kosten in rekening gebracht voor een domeinnaam die al bezet was, dus eigenlijk kosten voor niet te kunnen leveren diensten. Als je dan gaat googelen dan zie je dat ze doodleuk "om de combinatie yourhosting-fraude te onderdrukken" Een aantal artiekelen de deur uit hebben gedaan waarbij ze anderen betichten van fraude. NIET GEBRUIKEN DUS! Wil je een hostingprovider denk aan Godaddy,hostnet of anderen maar niet aan Yourhosting.
-
Re: YourHosting.nl - Onterechte factuur
Ik heb ook een klacht over YourHosting.nl: vorige week ontvingen wij een factuur betreffende diensten waar wij niet om gevraagd hebben. Sterker nog: ik ken het hele bedrijf niet. Wij hebben onze internetdiensten al jaren bij hetzelfde bedrijf ondergebracht. Op de factuur staat vermeld dat het bedrag binnen 7 dagen van ons rekeningnummer afgeschreven wordt. En inderdaad, het bedrag was 3 dagen later van onze rekening afgeschreven. Ik vind het raar dat bedrijven zomaar een automatische incasso kunnen uitvoeren zonder dat daar toestemming voor gegeven is. Ik heb inmiddels het bedrag weer terug laten storten op onze rekening en gebeld naar YourHosting.nl. Daar verzochten me mijn verhaal te mailen. Als reactie wordt gegeven dat de producten die zijn besteld online zijn bevestigd. Ze gooien het er inderdaad op dat de bestelling op fraude berust en leggen de schuld dus ergens anders neer.