Ik heb in september 2007 een ASUS PDA gekocht, die ik enkele keren per jaar gebruik als navigatiesysteem als ik verre ritten maak.
Nu heeft deze PDA de geest gegeven. Naar blijkt zijn er in de tijd dat ik dit apparaat gekocht heb PDAs geleverd die een defect hadden. Op het Asus-forum wordt hierover gesproken:
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?SLa ... 1&count=23
Het moederbord is dus niet in orde. Ik heb de PDA opgestuurd naar Asus. Zij geven aan dat de PDA buiten de garantie valt en dat ik 200 (!) Euro moet betalen als ik hem laat repareren.
Ik ben echter de mening toegedaan dat het een defect is dat bekend was/is bij Asus en waar zij tijdens de garantieperiode geen ruchtbaarheid aan hebben gegeven. Bovendien vind ik dat een PDA langer dan 2,5 jaar moet functioneren.
Heb ik recht op gratis herstel?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |