LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door tennis »

jor schreef:De enige die je het juiste antwoord kan geven is de Site-Admin. Stuur hem een PB. http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... ile&u=4464
Hier staat toch het antwoord, wat TS moet opvolgen, waarom geeft nu iedereen zijn eigen menig, en niemand weet het?

Jo Derksen

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door Jo Derksen »

Op advies van...antwoord gewijzigd.

Jo Derksen is mijn echte naam: is tennis, jor en angel1978 ook jullie echte naam of durven jullie dat niet te melden en lekker(laf) achter een schermpje onrust stoken :wink:

Laat de moderator maar spreken met jullie valse beschuldigingen zulke lafaards vind je op meer forums.
angel1978

Geregistreerd: 30 aug 2005 11:08
Berichten: 1984

Bericht Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?
JD ?


24 jul 2010 14:24
Profiel
tiptoo

Geregistreerd: 14 apr 2010 11:58
Berichten: 291

Bericht Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?
Jo Derksen schreef:

Dat heb ik dus gedaan een x aantal jaren geleden toen mijn kop etc. in elkaar lag door een ongeluk. Later kreeg ik mijn verstand weer terug.



dan zal het je nu niet meer overkomen denk ik zo!


24 jul 2010 14:28
Profiel
tennis

Geregistreerd: 10 apr 2010 22:52
Berichten: 572

Bericht Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?
jor schreef:
De enige die je het juiste antwoord kan geven is de Site-Admin. Stuur hem een PB. memberlist.php?mode=viewprofile&u=4464


Hier staat toch het antwoord, wat TS moet opvolgen, waarom geeft nu iedereen zijn eigen menig, en niemand weet het?


24 jul 2010 15:13
Profiel

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door tiptoo »

Jo Derksen schreef:Op advies van...antwoord gewijzigd.

Jo Derksen is mijn echte naam: is tennis, jor en angel1978 ook jullie echte naam of durven jullie dat niet te melden en lekker(laf) achter een schermpje onrust stoken :wink:

Laat de moderator maar spreken met jullie valse beschuldigingen zulke lafaards vind je op meer forums.
angel1978

Geregistreerd: 30 aug 2005 11:08
Berichten: 1984

Bericht Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?
JD ?


24 jul 2010 14:24
Profiel
tiptoo

Geregistreerd: 14 apr 2010 11:58
Berichten: 291

Bericht Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?
Jo Derksen schreef:

Dat heb ik dus gedaan een x aantal jaren geleden toen mijn kop etc. in elkaar lag door een ongeluk. Later kreeg ik mijn verstand weer terug.



dan zal het je nu niet meer overkomen denk ik zo!


24 jul 2010 14:28
Profiel
tennis

Geregistreerd: 10 apr 2010 22:52
Berichten: 572
sorry hoezo laf??? zie het punt niet echt hoor , of denk je dat we ook ingeschreven staan op een mailadres met tiptoo... tennis....witte angora ...en zovoort????

kees.bugter
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:55

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door kees.bugter »

Het probleem is dat er al een tijdje iemand bezig is, die constant een naam met de initialen JD aanmaakt jouw initialen zijn JD dus ben je verdachte in de ogen van die mannetjes. Laat maar lullen die gasten ze stropen elk topic af en als ze iets zien wat niet klopt in hun oogjes, dan komen ze in aktie en gaan ze klikken bij de moderator :twisted:

Maandag is dit topic toch verdwenen :D

linda22

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door linda22 »

Dus iedereen die als nieuwkomer zich aanmeldt bij Radar met de initialen JD is meteen al verdacht en gaan er verzoeken naar de moderator om dit persoon meteen te identificeren, dan zijn er wel een paar steekjes los bij je.

http://www.google.nl/search?q=J+D&hl=nl ... 9995476312

Hier vind je een hele lijst met verdachten J D's 8)

witte angora
Berichten: 30972
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door witte angora »

Beste Linda, je loopt net 3 daagjes mee op dit forum. Als poster tenminste. Toch meen je meteen al overal een stempel op te moeten drukken, zonder enige terughoudendheid, noch gehinderd door enige kennis van zaken.

Er is een figuur dat al maandenlang steeds weer een nieuw account aanmaakt met de initialen J.D. Jerome Degrelle, Jeremy weet ik veel wat, enzovoorts, enzovoorts. Ik zal maar niet ingaan op de inhoud van zijn postings, hooguit dat het een blaaskaak is die inmiddels voor een aantal accounts door de moderators geband is. En dat is niet zonder reden.

Vandaar dat er enige argwaan ontstaat als er iemand een account aanmaakt met de initialen J.D. Het kan toeval zijn allemaal, dat ben ik met je eens. En voor mijn gevoel is Jo Derksen inderdaad een ander dan degene die missionaris, bijbelstudent, predikant en weet ik veel wat is, en zowel in Vaals, HeiligLandstichting en weet ik veel waar woont, en die een dochter van 42 heeft die zo ongeveer hoog in een torenkamertje opgesloten zit omdat pa J.D. haar niet los kan laten.

Ik zie tenminste wel een duidelijk verschil in schrijfstijl tussen Jo Derksen en de J.D. die overal heeft lopen zieken.

Als je wat langer mee zou lopen zou je de reactie van de vaste forummers wat beter begrijpen, en wat minder fel oordelen.

linda22

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door linda22 »

@ kees bugter
Het probleem is dat er al een tijdje iemand bezig is, die constant een naam met de initialen JD aanmaakt jouw initialen zijn JD dus ben je verdachte in de ogen van die mannetjes. Laat maar lullen die gasten ze stropen elk topic af en als ze iets zien wat niet klopt in hun oogjes, dan komen ze in aktie en gaan ze klikken bij de moderator :twisted:

Maandag is dit topic toch verdwenen :D
Dat was dus al duidelijk.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door tiptoo »

witte angora schreef:Beste Linda, je loopt net 3 daagjes mee op dit forum. Als poster tenminste. Toch meen je meteen al overal een stempel op te moeten drukken, zonder enige terughoudendheid, noch gehinderd door enige kennis van zaken.

Er is een figuur dat al maandenlang steeds weer een nieuw account aanmaakt met de initialen J.D. Jerome Degrelle, Jeremy weet ik veel wat, enzovoorts, enzovoorts.

Als je wat langer mee zou lopen zou je de reactie van de vaste forummers wat beter begrijpen, en wat minder fel oordelen.

en dit Linda sla je dus over , en dat is heel goed bedoelt van wa!

linda22

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door linda22 »

Voor mij is dit forum duidelijk geworden hier doe ik niet aan mee als een stelletje haantjes dit forum beheersen dan wens ik de Tros het allerbeste :oops:

witte angora
Berichten: 30972
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door witte angora »

linda22 schreef:Voor mij is dit forum duidelijk geworden hier doe ik niet aan mee als een stelletje haantjes dit forum beheersen dan wens ik de Tros het allerbeste :oops:
Ok, doei dan.

Jo Derksen

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door Jo Derksen »

In navolging tot Linda voel ik me hier ook niet thuis. Had iets meer verwacht :oops:

Wat een frusties :roll: :twisted:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door tiptoo »

Jo Derksen schreef:In navolging tot Linda voel ik me hier ook niet thuis. Had iets meer verwacht :oops:

Wat een frusties :roll: :twisted:

valt wel mee jij noemt het laf dus hoezo frusties :mrgreen:

Brunolo
Berichten: 69
Lid geworden op: 14 jul 2010 10:42

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door Brunolo »

Luuk58 schreef:Hallo,

waarom wordt er bij de registratie op dit forum gevraagd om mijn achternaam en telefoonnummer? Waar gaan die voor gebruikt worden? Kon het op de registratiepagina nergens vinden.

Grt,
Luuk58
Heb zo het vermoeden dat die gebruikt worden in geval van een overtreding. Wordt ook vermeld dat indien nodig deze gegevens aan politie, etc. worden verstrekt. Dit schijnt mij heden ten dage niet overbodig.

Laatst was er bijvoorbeeld iemand op dit forum actief die meende een lasterlijke uitleg te moeten geven aan een bepaald vonnis. Hij kwam met allerlei fantasie aanvullingen (zo zou iemand aan een bepaalde, in de taboesfeer liggende ziekte, zijn overleden) die geheel niet in het vonnis stonden en waarschijnlijk dan ook niet op enige waarheid berusten. Kan mij zo voorstellen dat indien de desbetreffende bij het vonnis betrokken partij hier lucht van krijgt deze een advocaat erop zet om zowel strafrechtelijk als civielrechtelijk maatregelen te nemen.

Dan is het natuurlijk erg fijn dat er niet ver behoeft te worden gezocht naar de dader ( :mrgreen: ) die achter het profiel schuil gaat.

witte angora
Berichten: 30972
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door witte angora »

Brunolo schreef:
Luuk58 schreef:Hallo,

waarom wordt er bij de registratie op dit forum gevraagd om mijn achternaam en telefoonnummer? Waar gaan die voor gebruikt worden? Kon het op de registratiepagina nergens vinden.

Grt,
Luuk58
Heb zo het vermoeden dat die gebruikt worden in geval van een overtreding. Wordt ook vermeld dat indien nodig deze gegevens aan politie, etc. worden verstrekt. Dit schijnt mij heden ten dage niet overbodig.

Laatst was er bijvoorbeeld iemand op dit forum actief die meende een lasterlijke uitleg te moeten geven aan een bepaald vonnis. Hij kwam met allerlei fantasie aanvullingen (zo zou iemand aan een bepaalde, in de taboesfeer liggende ziekte, zijn overleden) die geheel niet in het vonnis stonden en waarschijnlijk dan ook niet op enige waarheid berusten. Kan mij zo voorstellen dat indien de desbetreffende bij het vonnis betrokken partij hier lucht van krijgt deze een advocaat erop zet om zowel strafrechtelijk als civielrechtelijk maatregelen te nemen.

Dan is het natuurlijk erg fijn dat er niet ver behoeft te worden gezocht naar de dader ( :mrgreen: ) die achter het profiel schuil gaat.
Laat ik het zo zeggen: de desbetreffende posts zijn verwijder, en de poster heeft vermoedelijk een waarschuwing gehad, waarna hij op het forum aangaf niet meer terug te willen komen.

Je mag over mensen denken wat je wilt, maar je hebt hoe dan ook andermans waardigheid te respecteren. Het is not done om allerlei fanasietjes over anderen neer te pennen, maar het is ook een totaal gebrek aan respect als de betreffende poster bepaalde informatie niet op een forum wil hebben, om er dan gewoon een vonnis bij te plakken, compleet met adres en weet ik al niet meer.

Zonder zeker te weten of poster en vonnis wel bij elkaar horen.

Dan is het inderdaad zo dat de Tros op verzoek van poster of degene die in het vonnis genoemd wordt, de persoonsgegevens kan overhandigen van degene die dit soort 'geintjes' uithaalt.

Frank. D
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2010 18:01

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door Frank. D »

Die poster was een zij en geen hij en geregistreerd sinds 10 jun 2006 een zeer intelligente vrouw van academisch niveau die ook de balen kreeg van dit forum en alle veronderstellingen die hier geuit worden. Vanavond zijn er dus weer 2 over de rooien gejaagd en weggetreiterd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door jor »

De poster waar je over schrijft was inderdaad een hoog opgeleid persoon en ik vond het een prettig iemand in de omgang op dit forum.Zij en ik hebben nooit een aanvaring gehad en des te verbaasder was ik toen juist dat stukje van haar hand kwam.Niemand heeft haar weggetreiterd maar de Moderator vond het te ver gaan en daar kreeg zij een waarschuwing(zijn haar eigen woorden) voor, niets meer niets minder. Het was toen haar eigen keuze om te stoppen met dit forum en dat vond en vind ik een groot verlies.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door jor »

Jo Derksen schreef:In navolging tot Linda voel ik me hier ook niet thuis. Had iets meer verwacht :oops:
Wat een frusties :roll: :twisted:
En dat zegt iemand die onderstaande dingen plaatst terwijl ik hem/haar nog nooit een strobreed in de weg heb gelegd of zelfs maar iets over hem/haar geschreven heb.
Jo Derksen schreef:
Op advies van...antwoord gewijzigd.

Jo Derksen is mijn echte naam: is tennis, jor en angel1978 ook jullie echte naam of durven jullie dat niet te melden en lekker(laf) achter een schermpje onrust stoken
Voor alle duidelijkheid, op een open forum als dit gebruik je nimmer je echte naam maar een nickname. Je eigen naam gebruiken is niet verstandig, een forum-nick is een algemeen gebruik.Had je trouwens ook nog eerst advies van een ander nodig om te antwoorden?

PS, voor mij mag dit topic gerust gesloten worden, topicstarter weet waar hij zich kan vervoegen voor het juiste antwoord op zijn vraag en de rest inclusief mijn eigen stukjes zijn compleet offtopic.

Frank. D
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2010 18:01

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door Frank. D »

Dat advies was van mij het betreft hier een medewerkster van mijn bedrijf die met heel hard knokken en revalideren een weg gevonden heeft in de maatschappij.
jor schreef:
De enige die je het juiste antwoord kan geven is de Site-Admin. Stuur hem een PB. memberlist.php?mode=viewprofile&u=4464
dit bericht was geplaatst door tennis, jouw bericht was blijkbaar verwijderd.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door tennis »

Frank. D schreef:Dat advies was van mij het betreft hier een medewerkster van mijn bedrijf die met heel hard knokken en revalideren een weg gevonden heeft in de maatschappij.
jor schreef:
De enige die je het juiste antwoord kan geven is de Site-Admin. Stuur hem een PB. memberlist.php?mode=viewprofile&u=4464
dit bericht was geplaatst door tennis, jouw bericht was blijkbaar verwijderd.
@ Frank D.
Wil je a.u.b. mijn naam uit jou berichten weglaten.
Als je iets schrijft, dan moet het juist zijn en niet gissen!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door jor »

Frank. D schreef:Dat advies was van mij het betreft hier een medewerkster van mijn bedrijf die met heel hard knokken en revalideren een weg gevonden heeft in de maatschappij.
jor schreef:
De enige die je het juiste antwoord kan geven is de Site-Admin. Stuur hem een PB. memberlist.php?mode=viewprofile&u=4464
dit bericht was geplaatst door tennis, jouw bericht was blijkbaar verwijderd.
Ik begrijp best dat je dan voor je medewerker opkomt maar dan moet het wel waar zijn wat hij/zij zegt. Trouwens, mijn reactie met de betreffende link staat ook nog steeds in dit topic op pagina 1. http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=83662

Op Jo Derksen heb ik nooit een reactie gegeven noch iets gemeld.Mijn reactie was gericht aan topicstarter "Luuk58"
Laatst gewijzigd door jor op 24 jul 2010 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten