LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms bericht over autoverkoop

Andere onderwerpen over auto en vervoer
witte angora
Berichten: 31996
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: sms bericht over autoverkoop

Ongelezen bericht door witte angora »

Jason heeft het er maar druk mee.

Maar ja, het is tegenwoordig hard sappelen voor een paar rotcenten. :lol:

monica70
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2010 11:46

Re: sms bericht over autoverkoop

Ongelezen bericht door monica70 »

Hallo zojuist,zijn ook wij er achter gekomen dat meneer JASON wrs geen eerlijke man. Mijn schoonmoeder heeft haar auto ook te koop staan via autoflits..Ook zij heeft een mailtje gekregen met een vrijblijvend bod..Wij hebben geprobeerd te bellen inderdaad met dit nummer..voordat we pas zijn gaan kijken..wij geloven wrs de mens te goed :( .Dus mijn man werd soort doorgeschakeld met een engelssprekende man..die wilde graag kenteken hebben..niet gegeven gelukkig..Mijn man voelde uiteraard toen nattigheid..en is gaan googlen..zo kwam hij op dit forum terecht..en tja toen zagen we dit..

Ook laat hij het 020 nummer achter en mailadres..is [email protected]

Dus zo ik zie weer een ander adres...

Is er misschien iemand die meer weer hierover.

shootmetothemoon
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2010 13:50

Re: sms bericht over autoverkoop

Ongelezen bericht door shootmetothemoon »

Het zal me niet verbazen dat dit weer een nieuwe ronsel truuk uit Nigeria is.

Een 020 nummer hoeft tegenwoordig niet meer in Amsterdam te zitten. Met VoIP (bellen over internet) kan je gemakkelijk in Timboektoe zitten en toch bereikbaar zijn op een 020 of een ander nummer uit elk willekeurig land.

Het is aan de providers van deze nummers en Emailadressen dat ze bij klachten zo'n nummer per direct sluiten. Wanneer je dan een klacht wilt neerleggen kost dit meestaleen hoop rompslomp (wat ook die oplichters weten) en tijd waardoor dit nog nauwelijks gedaan wordt

Gesloten