ik zoek mensen die ook problemen hebben met een samsung home cinema set type HT-THX22
het probleem is dat de dvd speler vaak geen dvds meer leest
ik weet dat het probleem bij meerdere setjes tegen kom
ik heb radar ook al gemaild over dit wie heeft het ook dan kunnen we er samen met radar wat aan doen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] samsung HT-THX22
Re: samsung HT-THX22
Hoi,
Ik heb toevallig vanmorgen mijn speler van deze set ter reparatie aangeboden bij IT's, we hadden gelukkig garantie bijgekocht destijds maar ik lees ook op engelse sites veel klachten over niet spelen van CD's en DVD's.
Bij mij speelt hij sommige CD's (orgineel) niet af en geeft No-Disk.
Als je iets hoort van Radar laat het me ff weten,
Ik heb toevallig vanmorgen mijn speler van deze set ter reparatie aangeboden bij IT's, we hadden gelukkig garantie bijgekocht destijds maar ik lees ook op engelse sites veel klachten over niet spelen van CD's en DVD's.
-
Diran schreef:Hoi,
misschien is het handig dat je het radar zelf ook laat weten over dit probleem want het is geen toeval meer geloof ik dat iedereen die dat setje heeft het zelfde probleem heeft
Ik heb ook problemen met mijn HT THX22. Speelt wel DVD's af maar geen CD's. Heb dit nooit geprobeerd, maar wilde enkele weken geleden een CD afspelen maar pakte hij niet. Alles geprobeerd (diverse cd's origineel als (mp3) cd's) maar tevergeefs.
ik heb de mijne inmiddels verkocht en ben overgestapt naar sony maar ik vind dat samsung hier wel wat aan mag doen want dit is absurt zo iets
Zijn jouw DVD/CD compatible met de DVD-speler?
Veel van HomeCinema spelers zijn geen regiovrije spelers. Dat hou in dat je niet alle DVD's of CD's kan afspelen.
Veel van HomeCinema spelers zijn geen regiovrije spelers. Dat hou in dat je niet alle DVD's of CD's kan afspelen.