LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort oplichters !!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@J.E
Uw bericht is ontvangen, ik ga voor u aan de slag.
Daphne
Uw bericht is ontvangen, ik ga voor u aan de slag.
Daphne
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@J.E,
Uw vagen zijn beantwoord middels een privébericht.
Daphne
Uw vagen zijn beantwoord middels een privébericht.
Daphne
Re: telfort oplichters !!
@ J.E
Ik heb precies hetzelfde! Een mail versturen via de link op MIJNTELFORT liep
iedere keer vast. Ik had ook vragen over mijn factuur. Staat er op de site:
voor vragen over uw factuur kunt u ook bellen. Dus, toen maar gebeld.
Maar mijn vragen konden niet worden beantwoord, wel was ik weer een aantal minuten x EUR 0,30 kwijt! Vervolgens een brief gestuurd op 19 juni (nu meer dan een maand geleden!) en hierop is inmiddels 6 keer een antwoordmail van Telfort op gekomen met diverse teksten variërend van "u ontvangt binnen 1 werkdag bericht" tot "u ontvangt binnen 10 werkdagen bericht". Nou, niet dus!
Wat ik trouwens inmiddels heb ontdekt; iedereen weet nu wel zo'n beetje dat er voor een gesprek van 3 minuten en 1 sec. wel 4 minuten wordt berekend. O.K. dat is dan zo, maar heeft iemand wel eens uitgerekend wat dat kost? Ik houd sinds een tijdje mijn belgedrag bij. Als ik over een belperiode 4 uur heb gebeld, met een belbundel van 300 minuten (=5 uur) dan denk ik dat ik netjes binnen de bundel ben gebleven...... Mooi niet dus, op de rekening van Telfort staat namelijk dat ik moet bijbetalen voor bijna 30 minuten! Dus dat betekent een afrondingsverschil van anderhalf uur in het voordeel van Telfort!!
Het is ook heel vervelend als je wordt doorverbonden met iemands voicemail; kost je telkens een minuut! Maar als ik heb opgehangen, vòòrdat ik
de voicemail krijg en er dus géén verbinding tot stand is gekomen en dit ook wordt bevestigd door mijn logboek van mijn telefoon ( 00:00:00) wordt er door Telfort toch 1 minuut in rekening gebracht!!!
Dat vind ik dus echt schandalig!
Ik heb precies hetzelfde! Een mail versturen via de link op MIJNTELFORT liep
iedere keer vast. Ik had ook vragen over mijn factuur. Staat er op de site:
voor vragen over uw factuur kunt u ook bellen. Dus, toen maar gebeld.
Maar mijn vragen konden niet worden beantwoord, wel was ik weer een aantal minuten x EUR 0,30 kwijt! Vervolgens een brief gestuurd op 19 juni (nu meer dan een maand geleden!) en hierop is inmiddels 6 keer een antwoordmail van Telfort op gekomen met diverse teksten variërend van "u ontvangt binnen 1 werkdag bericht" tot "u ontvangt binnen 10 werkdagen bericht". Nou, niet dus!
Wat ik trouwens inmiddels heb ontdekt; iedereen weet nu wel zo'n beetje dat er voor een gesprek van 3 minuten en 1 sec. wel 4 minuten wordt berekend. O.K. dat is dan zo, maar heeft iemand wel eens uitgerekend wat dat kost? Ik houd sinds een tijdje mijn belgedrag bij. Als ik over een belperiode 4 uur heb gebeld, met een belbundel van 300 minuten (=5 uur) dan denk ik dat ik netjes binnen de bundel ben gebleven...... Mooi niet dus, op de rekening van Telfort staat namelijk dat ik moet bijbetalen voor bijna 30 minuten! Dus dat betekent een afrondingsverschil van anderhalf uur in het voordeel van Telfort!!
Het is ook heel vervelend als je wordt doorverbonden met iemands voicemail; kost je telkens een minuut! Maar als ik heb opgehangen, vòòrdat ik
de voicemail krijg en er dus géén verbinding tot stand is gekomen en dit ook wordt bevestigd door mijn logboek van mijn telefoon ( 00:00:00) wordt er door Telfort toch 1 minuut in rekening gebracht!!!
Dat vind ik dus echt schandalig!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@Mars_dijk
Kan ik u van dienst zijn? In een privébericht kunt u uw vragen, naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Kan ik u van dienst zijn? In een privébericht kunt u uw vragen, naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
-
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15
Re: telfort oplichters !!
Misschien toch een verbinding van een miliseconde maar ja het afronden dat hebben ze natuurlijk van de moeder maatschappij (KPN).de voicemail krijg en er dus géén verbinding tot stand is gekomen en dit ook wordt bevestigd door mijn logboek van mijn telefoon ( 00:00:00) wordt er door Telfort toch 1 minuut in rekening gebracht!!!
Dat vind ik dus echt schandalig!
Re: telfort oplichters !!
helaas telfort webcare hulp heeft ook niet mogen baten
factuur van 33,18 ipv het beloofde en afgesloten abonnement
snapt u het nog ?
bellen heeft ook geen zin want er is weer is een storing in het systeem.
factuur van 33,18 ipv het beloofde en afgesloten abonnement
snapt u het nog ?
bellen heeft ook geen zin want er is weer is een storing in het systeem.
Re: telfort oplichters !!
@ Daphne
Bedankt voor de bemiddeling. Ik heb nu eindelijk een reactie gekregen op mijn
brief van anderhalve maand geleden. Ben daarover tevreden.
Alleen jammer dat er niet gereageerd is op de onterecht in rekening gebrachte belminuten. Voorlopig ga ik dit heel erg in de gaten houden en mijn rekeningen
controleren. Mocht het weer voorkomen dan ben ik weer op deze site te vinden.
Bedankt voor de bemiddeling. Ik heb nu eindelijk een reactie gekregen op mijn
brief van anderhalve maand geleden. Ben daarover tevreden.
Alleen jammer dat er niet gereageerd is op de onterecht in rekening gebrachte belminuten. Voorlopig ga ik dit heel erg in de gaten houden en mijn rekeningen
controleren. Mocht het weer voorkomen dan ben ik weer op deze site te vinden.
Re: telfort oplichters !!
beste telfort webcare/ daphne
ik heb 2 dagen geleden een pb gestuurd over mijn problemen met telfort echtr heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen
ik heb 2 dagen geleden een pb gestuurd over mijn problemen met telfort echtr heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen
Re: telfort oplichters !!
Dat bedoel ik dus. Duidelijk geen Telfort voor mij helaas. Teveel klachten die nietb1ke schreef:beste telfort webcare/ daphne
ik heb 2 dagen geleden een pb gestuurd over mijn problemen met telfort echtr heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen
fatsoenlijk blijken te worden afgehandeld.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@b1ke
Ik heb vandaag in een ander topic al aangegeven dat ik uw klacht opnieuw doorzet naar mijn collega's van de klantenservice. Tevens had u ook rechtstreeks kunnen reageren op de ontvangen e-mail en uw vragen kunnen afvuren op de collega die uw klacht heeft behandeld.
Daphne
Ik heb vandaag in een ander topic al aangegeven dat ik uw klacht opnieuw doorzet naar mijn collega's van de klantenservice. Tevens had u ook rechtstreeks kunnen reageren op de ontvangen e-mail en uw vragen kunnen afvuren op de collega die uw klacht heeft behandeld.
Daphne
Re: telfort oplichters !!
Telfort webcare schreef:@b1ke
Ik heb vandaag in een ander topic al aangegeven dat ik uw klacht opnieuw doorzet naar mijn collega's van de klantenservice. Tevens had u ook rechtstreeks kunnen reageren op de ontvangen e-mail en uw vragen kunnen afvuren op de collega die uw klacht heeft behandeld.
Daphne
Beste daphne, ik kan niet dagelijks alle telfort topics afgaan om te kijken of er misschien op mij gereageerd is
normaal als iemand een pb stuurt dan reageer je ook terug via een pb en niet ergens in een topic die door een ander persoon is gestart.
helaas blijft de email link slechts 1 week geldig en was reageren na ontvangst van de factuur waaruit bleek dat niet alles correct was afgehandeld niet meer mogelijk, en uw collega bleef helaas ook niet 1 week aan de lijn om te controleren of de factuur inmiddels wel klopte.
uiteraard heb ik na ontvangst van mijn factuur direct geprobeerd om contact te krijgen via de telfort helpdesk echter lag het telfort systeem weer is plat
bij de tweede poging werd mij verteld dat klanten die verlengen niet die kortingen krijgen die voor nieuwe klanten wel gelden en dat alles nu in orde was en er geen verdere crediteringen werden gedaan
er restte mij geen andere mogelijkheid dan wederom hier te reageren.
ik had ook liever gezien dat mijn problemen met 1 a 2 telefoontjes opgelost waren.
Re: telfort oplichters !!
Voortaan maar alles wat er over Telfort wordt geschreven even nalopen of er iets voor u tussen zal staan dan.b1ke schreef:Telfort webcare schreef:@b1ke
Ik heb vandaag in een ander topic al aangegeven dat ik uw klacht opnieuw doorzet naar mijn collega's van de klantenservice. Tevens had u ook rechtstreeks kunnen reageren op de ontvangen e-mail en uw vragen kunnen afvuren op de collega die uw klacht heeft behandeld.
Daphne
Beste daphne, ik kan niet dagelijks alle telfort topics afgaan om te kijken of er misschien op mij gereageerd is
normaal als iemand een pb stuurt dan reageer je ook terug via een pb en niet ergens in een topic die door een ander persoon is gestart.
helaas blijft de email link slechts 1 week geldig en was reageren na ontvangst van de factuur waaruit bleek dat niet alles correct was afgehandeld niet meer mogelijk, en uw collega bleef helaas ook niet 1 week aan de lijn om te controleren of de factuur inmiddels wel klopte.
uiteraard heb ik na ontvangst van mijn factuur direct geprobeerd om contact te krijgen via de telfort helpdesk echter lag het telfort systeem weer is plat
bij de tweede poging werd mij verteld dat klanten die verlengen niet die kortingen krijgen die voor nieuwe klanten wel gelden en dat alles nu in orde was en er geen verdere crediteringen werden gedaan
er restte mij geen andere mogelijkheid dan wederom hier te reageren.
ik had ook liever gezien dat mijn problemen met 1 a 2 telefoontjes opgelost waren.
Lijkt me een goed idee.