LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met starthosting/yourhosting

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet

Problemen met Starthosting/Yourhosting

Peiling eindigde op 28 mei 2009 06:04

ja
2
67%
nee
1
33%
 
Totaal aantal stemmen: 3

daiman
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jan 2008 14:10

problemen met starthosting/yourhosting

Ongelezen bericht door daiman »

Beste Tros Radar

wij hebben problemen met het opzeggen van ons contract wij hebben hun per email bericht gestuurd dat het opgezegd moest worden en wij hebben een brief gekregen van "Aorta incaSSo" met de nadruk op SS
en de incasso kosten zijn hoger dan de rekening zelf 53,78 en wij hebben gekeken op dat domein naam van aortaincasso en wij concluderen dat het het zelfde bedrijf is als starthosting/yourhosting
en het is netjes opgezegd en dan hebben we dit weer.

alvast bedankt

,daiman

Borus
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 apr 2009 17:16

Re: problemen met starthosting/yourhosting

Ongelezen bericht door Borus »

Al járen diverse domeinnamen en websites via Yourhosting ... nog nooit een échte klacht over het bedrijf gehad..
Prima bedrijf met prima prijzen voor de services die ze bieden

internet
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 apr 2009 07:15

Re: problemen met starthosting/yourhosting

Ongelezen bericht door internet »

starthosting / yourhosting en aorta incasso

zijn allemaal van valentijn borstlap
het is 1 eigennaar met 3 kleine ondernemingen in 1 pand

de medewerkers van de verkoop behandelen yourhosting klanten en starthosting klanten

starthosting heeft alleen e-mail helpdesk en yourhosting bel helpdesk
maar meestal zit de zelfde medewerker dit te doen

Hoe weet ik dat toch he

internet
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 apr 2009 07:15

Re: problemen met starthosting/yourhosting

Ongelezen bericht door internet »

nog vergeten te zeggen

12register was ook van valentijn maar toen kwam er een rechtzaak van een grote amerikaan en toen heeft hij het veranderd naar realtimeregister

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: problemen met starthosting/yourhosting

Ongelezen bericht door jor »

daiman schreef:Beste Tros Radar

wij hebben problemen met het opzeggen van ons contract wij hebben hun per email bericht gestuurd dat het opgezegd moest worden en wij hebben een brief gekregen van "Aorta incaSSo" met de nadruk op SS
en de incasso kosten zijn hoger dan de rekening zelf 53,78 en wij hebben gekeken op dat domein naam van aortaincasso en wij concluderen dat het het zelfde bedrijf is als starthosting/yourhosting
en het is netjes opgezegd en dan hebben we dit weer.

alvast bedankt

,daiman
Waar ben je nu precies mee bezig? Je schijnt nogal wat toestanden te hebben met verschillende bedrijven.
http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... 2&sr=posts

kivren
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jul 2010 02:40

Re: problemen met starthosting/yourhosting

Ongelezen bericht door kivren »

Beste Daiman,

Ik heb vergelijkbare probelemen met Aorta/Yourhosting. Jouw dossier is weer volledig actueel. Later meer.

Groet,

Kivren

karincamerik
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2011 20:36

Re: problemen met starthosting/yourhosting

Ongelezen bericht door karincamerik »

Problemen met Yourhosting,

Na veel problemen met Yourhosting besloot ik mijn contract met Yourhosting op te zeggen.
Dit lukt niet via hun site, de link naar de uiteindelijke opzegpagina werkt niet.
Na veel vijven en zessen geven zij toe dat de link naar de opzeg pagina niet werkt!!!
Op mijn reactie dat ik dan via de mail wil opzeggen, geven zij aan dat dat niet mogelijk is, en ik het via de link op hun site moet doen (die niet werkt).
Na meerdere mails van mij met de vraag hoe dan, een opzeggingsformulier via de mail ontvangen, ingevuld, opgezegd en teruggestuurd.
Op deze opzegging reageren zij niet, en in hun reglement staat dat het contract pas is opgezegd
wanneer zij mijn opzegging bevestigen.

Het ziet het ernaar uit dat zonder dat ik dit wil, mijn contract weer met een jaar verlengd wordt.
Wat kan ik nu nog doen??

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: problemen met starthosting/yourhosting

Ongelezen bericht door Jolijn »

Alle mails goed bewaren.
Nog 1 keer dat opzeggingsformulier toesturen en daaraan toevoegen dat ze je een bevestiging moeten sturen.
Ook je andere pogingen om op te zeggen en het antwoord daarop, maakt duidelijk dat je opzegt, dat de tegenpartij niet reageert is HUN verantwoordelijkheid.
Verder geen kosten en moeite meer aan spenderen.

Gesloten