LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eneco dagje vooruit

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Scheffie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2010 17:02

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Scheffie »

Dat de kaarten op zijn dat is jammer. Maar toen ik zag dat er figuren zijn die gratis kaarten op marktplaats aanbieden werd ik toch wel heel boos. 4 kaarten reserveren en ze dan voor zoveel mogelijk geld proberen te verkopen....echt heel triest!!!!

Bellona
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2010 21:27

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Bellona »

Als trouwe klant hebben wij niet eens de brief gehad. Maar na de uitbundige reclame op t.v. de website bezocht en gezien dat we niet tot de 'gelukkigen' behoorden.

Ik vind het weer typisch Nederlands om te roepen dat je niet mag mopperen als een zogenaamde leuke actie totaal niet loopt. In die reclame kondigen ze nota bene aan dat ALLE klanten meedoen aan de actie. Hoe bedoel je misleidend?

Ik was in de voorwaarden aan het neuzen en las dat degene die kaartjes hebben gekregen ook nog mee kunnen doen aan een prijsvraag voor een gratis abonnement voor de diergaarde. Kijk vol=vol is nog te snappen voor de toegangskaarten, maar voor de verloting van een abonnement?

Al met al gewoon een erg slechte beurt van Eneco. Ik vraag me af wie dit verzonnen heeft en wat ze er nou mee wilde bereiken. Ik gok zo maar dat het iig niet het bedoelde resultaat heeft...

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De gemiddelde Eneco-klant is niet kritisch. Anders was ie al lang geleden overgestapt. Maar kennelijk wordt diezelfde klant wél boos als men een tientje korting misloopt.

En dan te bedenken dat je een gratis weekendje weg kan overhouden aan de overstap na een andere leverancier. Tenzij je overstapt naar Oxxio of de NEM, dan kost het je een paar weekendjes weg.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Inter »

Als je op Oxxio (voorheen durion) of de Nederlands Energie Maatschappij zoekt met hun misleidende verkooppraatjes en alle andere ellende dan betaal liever een klein beetje meer .
Als klein verbruiker scheelt het niet eens zoveel (kijk naar het vastrecht ) en bijkomende voordeel Eneco is tenminste wat duurzamer .

Weer onn-topic .

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door superwoman »

Ook wij kregen geen uitnodiging, hoewel we ook tot de trouwe klantenkring behoren. Ondertussen voel ik toch de neiging om de volle luier van mijn zoon maar eens te gaan verschonen op het bureau van de directie aldaar. Net als in het tv-spotje. Kunnen we tenminste weer lachen.

Bellona
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2010 21:27

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Bellona »

Nou een positief berichtje, voor ons in ieder geval. Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen of deze actie nou niet anders kon. En als dank voor mijn oplettendheid hebben ze in de mail toegezegd drie kaartjes voor de Diergaarde te sturen die geldig zijn op 11 augustus.
Dat maakt de actie nog niet handig, maar de service is in ieder geval voor ons goed.
Anderen nog een reactie gekregen?

renate75
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 jul 2010 22:23

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door renate75 »

Ook ik ben al jaren klant van Eneco: prima bedrijf.

En heb nu al weken die prachtige reclame van hun op t.v gezien.
Oke ik ben dan niet uitgekozen om te mogen komen.
Maar 1 ding snap ik niet : waarom nog steeds reclame maken voor iets dat je niet kan bieden.
En allang is volgeboekt.

Hoe je het ook went of keert , en of het nu echt Nederlands is of niet om hierover te gaan klagen.

Het verdient natuurlijk niet de schoonheidsprijs, deze actie.En ik denk dat Eneco een hoop teleurgestelde klanten rijker is .

:mrgreen:

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door kiz »

Bob Schurkjens schreef:De gemiddelde Eneco-klant is niet kritisch. Anders was ie al lang geleden overgestapt. Maar kennelijk wordt diezelfde klant wél boos als men een tientje korting misloopt.

En dan te bedenken dat je een gratis weekendje weg kan overhouden aan de overstap na een andere leverancier. Tenzij je overstapt naar Oxxio of de NEM, dan kost het je een paar weekendjes weg.
'k Zal de uitzondering wel zijn die de regel bevestigt... als gebonden SV-klant kan ik niet van Eneco af!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat is een "gebonden SV-klant"?

Maar goed. Kreeg vandaag een mailing in de bus van Eneco. Dat ze me graag terugwillen als klant nadat ik daar 8 jaar geleden vertrok. Echt een grote envelop met allemaal folders en andere miljuvervuilende rommel. Dat ze zo goed bezig zijn voor het milju en zo. En dat ik 100 euro terugkeerbonus kan krijgen. Gaat dus retour afzender naar Antwoordnummer 5064, 3000 BA Rotterdam.

Ik ga die geldgeile wolven nooit meer spekken. Stap liever jaarlijks over van Dong naar Dong via Gaslicht.com :mrgreen:

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door kiz »

Bob Schurkjens schreef:Wat is een "gebonden SV-klant"?
Afnemer van StadsVerwarming. Geen vrije leverancierskeuze dus.

Eneco mdw
Berichten: 183
Lid geworden op: 03 feb 2010 11:43

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Eneco mdw »

Beste renate75,

Op dit forum reageert u op onze tv-reclame over het Dagje Vooruit in Diergaarde Blijdorp. U geeft aan dat we u niet hebben uitgenodigd om naar Diergaarde Blijdorp te komen. Ik kan me goed voorstellen dat u teleurgesteld bent. Graag licht ik de intentie van onze tv-reclame aan u toe.

Eneco voert momenteel een campagne waarin we aan Nederland laten zien dat we speciale voordelen bieden aan klanten (kijk ook op: eneco.nl/speciaalvoorklanten). Een Dagje Vooruit in Blijdorp is een van die voordelen, waarin Eneco haar klanten duurzame projecten laat zien tijdens een leuk dagje uit in Blijdorp. We roepen in de commercial niet op om mee te gaan naar Blijdorp, omdat we voorafgaand aan de tv-commercial een deel van onze klanten al persoonlijk hebben uitgenodigd. In Blijdorp kunnen we niet al onze klanten tegelijk ontvangen. Het uitnodigen van klanten spreiden we daarom over de jaren, zodat iedereen dezelfde mogelijkheid krijgt om zich in te schrijven.

Ik hoop met deze uitleg voor meer duidelijkheid te zorgen over onze tv-reclame. Heeft u toch nog vragen, stuurt u dan uw contactgegevens samen met het onderwerp van dit forum naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

Mike, medewerker Eneco

Gesloten